Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tällaisesta äidistä?

Vierailija
09.12.2009 |

- vauvan tuloon valmistauduttiin huolellisesti käymällä vyöhyketerapiassa, äitiysjoogassa, kuuntelemalla rentoutuskasetteja synnytystä varten, jopa tuleva isä kävi MLL:n isyysvalmennuskurssiin.

- lapsella käytettiin lähes pelkästään kestovaippoja ja vauvaa alettiin käyttää potalla puolen vuoden iästä lähtien.

- äiti teki lähes kaikki vauvan ruuat itse, taaperoikäisen kanssa sama juttu, ei mielellään valmisruokia tai eineksiä.

- täysimetystä 4 kk ja imetys jatkui 1 v 4 kk ikään asti

- hurahtanut lastenvaatteisiin, lapsella viimeisen päälle hienot ja aika kalliitkin vaatteet aina päällä, goretex-kengät ja vedenpitävät ulkohaalarit, kalliit asusteet jne.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut asioista selvää ja viitsii nähdä vaivaa parhaan mahdollisimman hoidon eteen kun kerran kotona on. Tyylitajuinenkin vielä, varmaan itsekin huolehtii ulkonäöstään ja vaatteistaan.

Vierailija
22/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jopa tuleva isä kävi MLL:n isyysvalmennuskurssiin."

joo-o.. jumalauta oikeesti JOPA ISÄLLÄ on velvollisuus kasvattaa lapsensa.äh. turha sitä av-mammoille on kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos tahtoo asiat hoitaa noin, eikä äitiydestä tule suorittamista. Mä olen vähän sellainen sinnepäin-äiti, joten en aina ymmärrä. Mutta onnellisia lapsia tulee monin eri tavoin... :)

Vierailija
24/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok omistautua lapselle, jos voimia riittää, mutta hiukan voisi relatakin.

Kaikkiin asioihin kun ei voi aina itse edes vaikuttaa, niin hiukan rennompi asenne voisi auttaa äidin jaksamiseen.

Ulkovaatteisiin kannattaa mun mielestä panostaa.

Vierailija
25/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tämä kyseinen ihminen itse, niin ihmettelen kyllä tarvetta kysyä jotain tällaista.

Vierailija
26/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoisi vanhemman lapsen perheeseen?

Hiukan täydellisyyden tavoittelija esikoisensa äiti. Luultavasti myös jää esikoiseksi.

Vierailija
27/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella? Lapseen suuntautunut henkilö. Muut roolit esim. puoliso, ystävä voi olla vähän sivussa. En ajattele mitään erityistä.

Vierailija
28/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt ei edes olisi tullut mieleen syöttää lapsille koskaan mitään valmisruokia. Ja kunnon ulkoiluvaatteet nyt ovat itsestäänselvyys. Ei kai nyt kukaan ihminen, jolla on normaalitulot ole hankkimatta goreja tai vedenkestävää pukua. Kumppareissako sitä pitäisi kuukausikaupalla kulkea?

Itse nyt vain "osakestoilin", mutta eipä kovin erikoista ole käyttää pelkästään kestovaippoja.

Suurin ero on tuo miesjuttu. Mieheni ei kyllä vapaaehtoisesti missään isyysvalmennuksessa, mutta positiivinen juttuhan se vaan on, jos joku haluaa käydä. Hyvä isä mieheni kuitenkin on:)

Epäilemättä ap:n kuvaama ihminen on korkeakoulutettu, mutta sehän nyt ei kovin epätavallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän