Ostin vaimolla....
..aikoinaan sellaiset halkiohousut. Olen käskenyt hänen käyttää niitä jatkuvasti. Nyt menee silleen, että ei tarvitse kuin hiukan helmaa nostaa ja sormella sohaista, niin heti on paljas pillu siinä, lämmin ja kostea, valmiina sormeni antamaan hellään lirputukseen. Usein jätän koko homman siihen, vaikka usein olen todennut, että vaimon halut heräsivät ja hän tahtoisi saada munaa,,,,mutta ei ei, minä vain kuivaan sormeni ja siirryn katsomaan,,vaikkapa telkkua.
Kommentit (26)
Vai eikö vuoda mitään housuihin? mahtaa tulla farkku ym. pyykkiä paljon.
Minä kuljen ainakin koko ajan ilman alushousuja Kiusaan miestä.
Tamponia en käytä, ei tule kuukautisia kun on hormonikierukka.
..käyttääkö miehesi sitä hyödykseen. Osaatko istua siten, että sieltä helman alta aina sitä jotakin vilahtaa. Vai ihan omaksi iloksi kuljet silleen.
..luulla, että minä pelkästään omaksi ilokseni näin teen, mutta asia on niin, että vaimo tykkää siitä ja paljon. Hänellä on melkoisen iso klitta ja mieluusti sitä lirppaan.
taas se penteleen olohousumies sepittelee täällä palstalla *huokaus*
..olohousumies on ?? (Palstan melkoisen uusi lukija.)
..ja ihan hyvin. Siinähän juuri teet niinkuin mies haluaa. Olet kullissa kiinni ja teet sille hyvää...sitten annat sille aikaa rauhoittua. Ja sitten sama uudelleen ja uudelleen. Juuri se kunnon seisokkiin hipelöinti tekee sitä parasta gutaa. Sitten on kyllä vielä sekin, että pystytkö menemään pois, kun näet edessäsi kovan ja kutsuvan ja sykkivän....