Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin vaimolla....

Vierailija
09.12.2009 |

..aikoinaan sellaiset halkiohousut. Olen käskenyt hänen käyttää niitä jatkuvasti. Nyt menee silleen, että ei tarvitse kuin hiukan helmaa nostaa ja sormella sohaista, niin heti on paljas pillu siinä, lämmin ja kostea, valmiina sormeni antamaan hellään lirputukseen. Usein jätän koko homman siihen, vaikka usein olen todennut, että vaimon halut heräsivät ja hän tahtoisi saada munaa,,,,mutta ei ei, minä vain kuivaan sormeni ja siirryn katsomaan,,vaikkapa telkkua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja ihan hyvin. Siinähän juuri teet niinkuin mies haluaa. Olet kullissa kiinni ja teet sille hyvää...sitten annat sille aikaa rauhoittua. Ja sitten sama uudelleen ja uudelleen. Juuri se kunnon seisokkiin hipelöinti tekee sitä parasta gutaa. Sitten on kyllä vielä sekin, että pystytkö menemään pois, kun näet edessäsi kovan ja kutsuvan ja sykkivän....

Vierailija
22/26 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö vuoda mitään housuihin? mahtaa tulla farkku ym. pyykkiä paljon.

Minä kuljen ainakin koko ajan ilman alushousuja Kiusaan miestä.

Tamponia en käytä, ei tule kuukautisia kun on hormonikierukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..käyttääkö miehesi sitä hyödykseen. Osaatko istua siten, että sieltä helman alta aina sitä jotakin vilahtaa. Vai ihan omaksi iloksi kuljet silleen.

Vierailija
24/26 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..luulla, että minä pelkästään omaksi ilokseni näin teen, mutta asia on niin, että vaimo tykkää siitä ja paljon. Hänellä on melkoisen iso klitta ja mieluusti sitä lirppaan.

Vierailija
25/26 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas se penteleen olohousumies sepittelee täällä palstalla *huokaus*

Vierailija
26/26 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olohousumies on ?? (Palstan melkoisen uusi lukija.)