Nuoleeko miehesi vaginaasi?
Nuoleeko miehesi vaginaasi, eli alapäätäsi seksin yhteydessä? Kyllä. En aina suostu.
Kommentit (37)
Nuolee. Ja voi hyvänen aika miten hyvin nuoleekin.
Ei nuole. En pidä siitä. T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:35"]En nuole. En pidä siitä.
T. Mies
[/quote]Olet jumissa
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:36"]Nuolee. Ja voi hyvänen aika miten hyvin nuoleekin.
[/quote]
Samat sanat!!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:35"]En nuole. En pidä siitä.
T. Mies
[/quote]Olet jumissa
[/quote]
Mitä? Nyt en ymmärrä. Jumissa miten?
Nuolee IHANASTI! Ja tänäiltana varmaan taas ja minä imen ja nielen, ellei mies kiihkossaan laukea pimppiin tai rinnoille ennen sitä.
Aamulla sitten uusiksi -pitkän kaavan mukaan... kun ei ole kiire.
Parasta tässä on se, että miehen ex on hakenut lapset kahdeksi viikoksi ja luulee kostavansa ja aiheuttavansa lastensa isälle ikävää ja murhetta. Mieheni rakastaa lapsiaan yli kaiken mutta minä olen saanut hänen ikävänsä laantumaan. Ja seksilläpä tietysti.
Seuraavat 2 viikkoa tulevat olemaan päivittäistä rakastelua ja ihanaa yhdessä oloa. Sitä seuraavat 2 viikkoa meneekin minulla rästitöiden tekemiseen ja kiihkeisiin "salaisiin" öihin, jolloin saavun mieheni luo kun lapset nukkuvat ja lähden ennen kuin he heräävät.
Saa nähdä missä vaiheessa mieheni ex vaimo huomaa, että toinen nainen on taas kuvioissa? Hän on jokaisen aikaisemman suhteen torpedoinut. Mutta tällä kertaa vastassa on ovelampi bitch, joka on vastaava episodia seurannut veljensä eron myötä.
Mikä näitä ex-vaimoja riivaa? Ensin he haluavat erota ja tekevät kaiken vielä tosi narttumaisesti tappaen miehensä viimeisetkin tunteet. Sitten he huomaavatkin että "lapset tarvitsevat isäänsä", joka monta kertaa tarkoittaakin sitä, että he eivät saa useamman lapsen yh:na uutta HYVÄÄ miestä, niin sitten se ex onkin maailman paras!
Täytyypä aloittaa tästä ihan oma threadi. Olen tätä nähnyt sen verran paljon, että olisi hauska tietää kuinka yleistä tämä on? Myös miehet tekee tätä! Oman entisen muijan ajatteleminen toisen miehen sängyssä ajaa heidät hulluuden partaalle.
olen saanut suuseksiä runsaasti siitä saakka kun olen ollut posliini, kohta 10 vuotta.
Ihanaa.
Olen todella tyytyväinen
Josku nuolee, mutta aivan liian harvoin. Itse kyllä annan säännöllisesti suuseksiä miehelleni ja on tyytyväinen. Taidan lopettaa, koska vastapalvelusta ei kuulu.
Vagina ei kylläkään ole yhtä kuin "alapää". Joskus kieli käy sielläkin toki, mutta harvemmin vaginaa varsinaisesti pystyy nuolemaan.
t. Hiekkaa vaginassa
Mikä ihme siinä on, että vagina on yleistymässä joksikin arkipäivän termiksi alapäälle? Kohta "vaginaan" sisältyy perse ja peniskin.
Niin ja ei nuole, mutta klitorista nuolee. Epiloitteko vaginanne usein?
Nuolisin vaikka vuorokauden putkeen edestä ja takaa, mutta puolisoni ei pidä siitä. Tämä on suuri harmi, koska kolmekymppisenä luopuminen näinkin mukavasta puuhasta vit***aa.
-Se mies-
Ei nuole koska en anna nuolla. Enkä ota suihin. Lähetyssaarnaajaa sen olla pitää eikä mitään pervoseksiä kun vasta 21 vuotta on yhdessäoloa takana. Pimppi on iljettävä ja kulli saastainen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:45"]
Ei nuole koska en anna nuolla. Enkä ota suihin. Lähetyssaarnaajaa sen olla pitää eikä mitään pervoseksiä kun vasta 21 vuotta on yhdessäoloa takana. Pimppi on iljettävä ja kulli saastainen.
[/quote]
Samaa mieltä pimpistä iljettävyyden suhteen. Lisäksi se on kiero, mut kulli on puhas ja viaton.
Mies on nuollut vain kaksi kertaa minua 10 vuoden yhdessäolon aikana. Pidän hygieniasta hyvää huolta, joten ei se siitä voi olla kiinni. Tiedän että tuoksun ihan hyvälle. Nyt oon ollu kumpukolmiota lukuun ottamatta vielä posliini jo kohta vuoden päivät, ja oon esittänyt toiveen, että saisin suuseksiä, mut mies vaan jotenkin sivuuttaa asian. Posliinina aion kuitenkin pysyä, sillä karvattomuus herkistää paikkoja ja olo on seksikkäämpi.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:06"]Mies on nuollut vain kaksi kertaa minua 10 vuoden yhdessäolon aikana. Pidän hygieniasta hyvää huolta, joten ei se siitä voi olla kiinni. Tiedän että tuoksun ihan hyvälle. Nyt oon ollu kumpukolmiota lukuun ottamatta vielä posliini jo kohta vuoden päivät, ja oon esittänyt toiveen, että saisin suuseksiä, mut mies vaan jotenkin sivuuttaa asian. Posliinina aion kuitenkin pysyä, sillä karvattomuus herkistää paikkoja ja olo on seksikkäämpi.
[/quote]
kuule..ulkoista toi juttu! Halukkaita löytyy..hanki vakipano joka arvostaa myös naisen nautintoa.
ei enää senjälkeen ku oon synnyttänyt :( iso menetys..
nuolee kyllä, on aina tehnyt niin.
ukkopaha esitti posliinitoiveen tässä taannoin - suostuin. Ja hitto minen ihanaa onkaan saada suuseksiä, sellaista että tiedän että antajakin tekee sitä himosta, halusta.
Pidän kyllä posliinia jos saan näin hyvää suuseksiä, molemmat voittaa
En nuole. En pidä siitä.
T. Mies