Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatteko/laittaisitteko lapsillenne samantyyliset nimet?

Vierailija
09.12.2009 |

Niin siis jos esim kaksi aikaisempaa lasta olisi vaikka Niina ja Elina ja kolmannesta tulisi sitten vaikka Krista tai Erika ym.Tulisi kovempi nimi tuo ärrän takia ja siksi erilainen.Mua vaan mietityttää just tää asia kun monet on sitä mieltä että tämän meidän kolmannen tytön nimessäkin pitäisi joidenkin mielestä olla myös r-kirjain, kun on meidän kahden muunkin tytön nimessä.Oletteko te nimenneet lapsenne "Samalla kaavalla"Ei siis pehmeän nimen kanssa seuraavalle lapselle r- nimeä tai toisinpäin.Itse en vaan ymmärrä moista koska lapset erilaisia luonteeltaan niin miksi ne pitää sitten olla tupu,hupu,lupu sarjaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsi. Jos toinen lapsi saadaan, hänen nimestään ei tule "paria" esikoisen nimelle.

Vierailija
22/22 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-sarja eli joka tytön nimi alkaa S-kirjaimella. Kolmannen tytön nimi kylä ihan tarkoituksella sitte laitettiin S-kirjaimella siksi kun on siskotkin. Nimet ovat vanhahtavat ja toisissa nimissä on suvun vanhoja nimiä. Itse olen oikein tyytyväinen, en pidä mistään moderneista Jimi-Janika-nimistä. Tyttöjemme nimet ovat kuitenkin sen verran erilaiset ettei sotkeennu helposti. Oivat Ässät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla