Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, tunnistin taas yhden av-mamman!

Vierailija
09.12.2009 |

enpä ihan heti olisi uskonut hänen täällä notkuvan, aina oppii uutta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä tapaus ei sentään ollut yhtä nolo, kuin edellisellä kerralla.

T:ap

Vinkkaa nyt vähän mistä on kyse, mä olen täällä ihan kauhuissani, että olet tunnistanut juuri mut.

Vierailija
42/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkää nyt näyttää naamaansa missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me ihmiset olemme kuitenkin lopulta aika paljon toistemme kaltaisia, niin harvinaisia sanontoja ei ole etteikö niitä joku toinenkin käyttäisi jossain yhteydessä.

Vierailija
44/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä käy, miehet ja naiset, ja ammattimielessä mm. toimittajat ja muut jutunjuurta kaipaavat.

Vierailija
45/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat pienen alueen murresanoja.

Oikeistaan tein tämän aloituksen ihan tarkoituksella vaikka ihan oikeasti sen henkilön tunnistin, että muistuttaisin että ihan kaikkea ei kannata anonyymillä palstallakaan paljastaa, ihmiset on aika helppo tunnistaa.

Odotus-palstalla olen tunnistanut useammankin ihmisen. Hurjalta tuntui kun paikkakunnallamme hyvin tunnetun miehen vaimo kertoi tosi henkilökohtaisia asioita nikin "suojissa". Todellisuudessa oli helppo päätellä kuka oli kun pieni paikkakunta kyseessä ja kuukausilistalla oli nimimerkin kotipaikkakunta, perhekoko, oma ja ja miehen ikä sekä la ja myöhemmin syntymäpäivä ja lapsen sukupuoli ja vielä mitatkin.

T:ap

Vierailija
46/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä pikkukylien juoruämmiä.

Todellisuudessa oli helppo päätellä kuka oli kun pieni paikkakunta kyseessä ja kuukausilistalla oli nimimerkin kotipaikkakunta, perhekoko, oma ja ja miehen ikä sekä la ja myöhemmin syntymäpäivä ja lapsen sukupuoli ja vielä mitatkin. T:ap

Vierailija
47/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitan tänne, esim. sanon tuttu, kun kyse on sukulaisesta, tai saatan sanoa omaa sukulaista miehen sukulaiseksi ja päinvastoin. Vaikka kirjoitan tänne ilman nimimerkkiä, tiedän, että toisinaan on helppo laskea yhteen 1+1...

Vierailija
48/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syntyykin mielikuva että olet pieneltä paikkakunnalta :D voi teitä pikkukylien juoruämmiä.

Todellisuudessa oli helppo päätellä kuka oli kun pieni paikkakunta kyseessä ja kuukausilistalla oli nimimerkin kotipaikkakunta, perhekoko, oma ja ja miehen ikä sekä la ja myöhemmin syntymäpäivä ja lapsen sukupuoli ja vielä mitatkin. T:ap

Pienellä paikkakunnalla vaan ihmiset tuntee toisensa, ei tarvitse olla mikään juoruämmä! Kun piirit on pienet, niin totta kai ihmiset tietää enemmän toistensa asioista. Juoruaminen on minusta nimenomaan negatiivista, se, että tuntee toisten asiat ei välttämättä ole. Totta kai pienillä paikkakunnilla juoruillaan myös, mutta niin juoruillaan isoillakin, mittakaava vaan on eri. Yhteisö, jonka asiat tunnetaan voi olla vaikkapa työ-tai opiskelupaikka, harrasteryhmä jne.

Kun mä muutin tänne tosi pienelle paikkakunnalle ja vielä sen tosi pienelle syrjäkylälle, en ollut yhtään hämmästynyt, kun joku mulle ennestään tuntematon tiesi, mistä olen kotoisin jne. En kuitenkaan pitänyt tätä mitenkään pahana asiana.

Mä olen aika tarkka (en kuitenkaan mitenkään hysteerisen tarkka) siitä, mitä asioita mä kerron kellekin. Useimmat asiat mun elämässä kestää kuitenkin päivänvalon! Jos taas joku haluaa juoruta vaikka mun pukeutumisesta tai pihan kunnosta, niin senkus juoruaa! En minä niitä häpeä. Olen tottunut siihen jo synnyinkunnassani, jossa punk-henkinen ulkomuotoni herätti närää.

Olen asunut elämäni aikana kuudella paikkakunnalla (joista kaksi ulkomailla), eikä niiden asukasluku tai kaupunkimaisuus todellakaan ole vaikuttanut siihen, juorutaanko vaiko ei. Joka puolella nimittäin juorutaan.

Vierailija
49/56 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kesällä askarreltiin, takin rintamukseen,kun lähdette puistoon. Tunnistaa AV-mammat toisensa.

Vierailija
50/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla paikkakunnalla tulee alueista kyliä.

Mistä kaikki täällä olijat olette? Minä olen Helsingistä.

Vierailija
51/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä käy, miehet ja naiset, ja ammattimielessä mm. toimittajat ja muut jutunjuurta kaipaavat.

Mä en IKINÄ kehtais kertoo kenellekään, että käyn täällä!!!

Vierailija
52/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä käy, usko huvikses

Vierailija
53/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkää nyt näyttää naamaansa missään.

a) eikö myös ylläolevan kommentin kirjoittanut ole avannut tämän aloituksen ja oman logiikkansa mukaan hänen täytyy olla paniikissa?

b) mistä ihmeestä sen tietää, mitä aloituksia voi avata tulematta leimatuksi hysteeriseksi av-mammaksi? Ainakin itse avaan aloituksia usein ihan puhtaasti mielenkiinnosta, kuten tämänkin.

Ap ihmetyttää myös. Mä tiedän useitakin kavereita ja tuttuja, jotka käyvät täällä, useimmilla on pieni vauva. Jotkut kirjoitukset ovat tuntuneet todella tutuilta. Koska tämä ja kaksplus on Suomen vireimmät lapsiaiheiset keskustelupalstat, onko se mikään ihme, että ihmiset täällä käy?

Eikä nuo ap:n tunnistamat ihmiset btw mitenkään älyttömän intiimejä juttuja ole voineet täällä kertoa, kun kerran kertoivat ne irl ap:n kaltaiselle pahansuovalle akallekin? Miksi nolostella?

Vierailija
54/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia vahvistui pian muuta kautta. Elämä on joskus tarua ihmeellisempää.

Vierailija
55/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivallista matskua. t: fennisti

Vierailija
56/56 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielentutkijakin saa täältä oivallista matskua. t: fennisti

ketjussa mieleen, että oletkohan sä se, kuka mulle tuli ekana mieleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme