Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOISTAVA BISNESIDEA PARTURI-KAMPAAJALLE!

Vierailija
09.12.2009 |

Rupea kurssittamaan tavallisia kadun tallaajia nopeisiin ja yksinkertaisiin kikkoihin laittaa ja leikata i t s e hiuksiaan / perheensä jäsenten hiuksia.

Kuulostaa äkkiseltään varmasti siltä, että "miksi? Siinähän söisi pois omaa bisnestä" - mutta totuus on tälläkin hetkellä se, että suuri osa tekee niin joka tapauksessa! Tällä konstilla pääsisit edes jollekin siivulle siitä, mitä menetät asiakkaissa, jotka ns. "hoitavat itse itsensä".

Minä ainakin aion tästä lähtien leikata / värjätä omat hiukseni ihan itse sen seikan vuoksi, etten koskaan onnistu saamaan kampaajalta sitä, mitä haluan - ja hinnan ollessa 100€ +, oletan kyllä, ettei olisi liikaa vaadittu olla tyytyväinen käynnin jälkeen. Tälläiselle kurssille osallistuisin kyllä, mutta en nyt ihan heti haluaisi lähteä opiskelemaan vuosiksi uutta ammattia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan lasten ja äitien ja mammojen leikkuita....

Vierailija
42/46 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla kampaamon tiloissa. Ideana antaa vinkkejä ja opastusta kampausten ja lettien tekoon. Myös hiustenhoitotuotteita voisi olla esittelyssä ym naisia kiinnostavaa. Ja vaikkapa intialainen päähieronta lisämaksusta (mun oma kampaaja tekee upean tuntuisen hieronnan samalla kun pesee hiukset, maksaa kyllä enemmän kuin normaali pesu mutta maksan mielelläni tästä rentoutumisesta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä riittäisi asiakkaita

Vierailija
44/46 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

´mutta millä he sitten eläisivät?

Vierailija
45/46 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitappa pitää leukaa alempana ens kerralla, tasaus on yllättävän hankalaa jos kurkkii kattovaloa kokoajan.

Vierailija
46/46 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täikampaamo!

Koska ihmiset inhoavat täihässäkkää, joku kampaaja voisi perustaa täihoitolan. Täiden häätöön tarvitaan monta käyntikertaa: täikammalla pitää kammata monen viikon ajan, saivareita pitää nyppiä joka päivä, pitää pestä täishampoolla jne.

Varmasti moni ihminen mielellään menisi lapsineen täihin erikoistuneelle kampaajalle, istuisi ja istuttaisi kersansa penkkiin ja antais kampaajan hoitaa likaisen työn.