Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka jättää pitkäaikaisen kumppaninsa tämän ylipainon takia?

Vierailija
09.12.2009 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ehkä ymmärränkin. Tosin epäilen että taustalla on tukku muitakin ongelmia. Lisäksi riipuu siitä että mikä oli lähtötilanne. Jos tuli mentyä naimisiin hoikan ja hyvävartaloisen kanssa ja sitten parin vuoden päästä on +20 kiloa, niin kyllä se voi ottaa pannuun.

Vierailija
2/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vain halua kertoa todellisia syitä kaikille juoruämmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten liitto on solmittu ihan vääristä syistä alunperinkin.

Vierailija
4/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ylipaino on vain yksi oire muista, vakavammista ongelmista puolison elämässä, niin niistä ongelmista voi yhteensä muodostua aikamoinen paketti kestettäväksi.

Vierailija
5/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jätetyn kannattaa oikeastaan olla tyytyväinen, että pääsi eroon moisesta tapauksesta. Oikeata rakkautta ei tuossa liitossa ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
6/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää yhtään läskistä! Mulle on ihan sama mitä muut ajattelisi eron syystä. Omapa on elämäni :p

Vierailija
7/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä mitenkään. Ymmärrän ihan hyvin, että joitakin ei voi seksuaalisesti kiinnostaa reilusti ylipainoinen ihminen. Pitäisikö sitten olla loppuelämä selibaatissa tai yrittää homman aikana hehkutella muita naisia...

Minä en voisi seurustella miehen kanssa, jolla olisi läski perse tai suuri aataminomena, ja vastaavasti itse olen varsin harvalle kelvollinen kumppani, kun en omaa juuri lainkaan rintoja.

Vierailija
8/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella keski-ikäisen oloisen. Jo parikymppinen voi kuvien perusteella vaikuttaa itseään 20 vuotta vanhemmalta. Minulla loppui painon kertyminen kun saavutin normaalipainon ylärajan, leuan alle ilmestyi kuvottava kaksoisleuka ja rupesin näyttämään ihan äidiltäni. Peilikuvani ei todellakaan ollut panettava. Siitä lähtien on suunta ollut alaspäin.

Vierailija
9/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään ylipainon perusteella? On hieman eri asia puhua parinvalinnasta ja "seurustelusta" kuin esim. avioliitosta, jossa on lapsiakin.

Vierailija
10/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisin jättääkin.

Vierailija
11/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo parikymppinen voi kuvien perusteella vaikuttaa itseään 20 vuotta vanhemmalta.

Mua on ylipainoisena luultu 10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi, normaalipainoisena 10 vuotta vanhemmaksi. Olen siis tyytyväinen pyöreisiin muotoihin...

Vierailija
12/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään ylipainon perusteella? On hieman eri asia puhua parinvalinnasta ja "seurustelusta" kuin esim. avioliitosta, jossa on lapsiakin.

Mutta kyllä se ehkä pikkusen katkeraksi tekisi? Ja siitä voisi seurata muita asioita, jotka niittaisivat avioliiton?

Vierailija
13/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PELKÄN ylipainon vuoksi. Kyllä taustalla on muut, vakavammat syyt.

Vierailija
14/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kilosta kuviteltua ylipainoa vai pakonomaisesta syömisestä joka on johtanut siihen ettei sängystä ylös pääse.

Vierailija
15/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vedotaan siihen, että ylipainon kertyminen on "rikos" kumppania kohtaan, koska silloin ei enää näytä samalta kuin seurustelun alussa... Mutta: jos tavoitteena on elämänmittainen parisuhde, miten kukaan voi olettaa, että toinen säilyy muutenkaan samannäköisenä?

Minä ja mieheni tapasimme 16-vuotiaina, ja olisi aika paksua olettaa, että näyttäisimme koko elämämme 16-vuotiailta.

Jos ylipainoinen ihminen ei ole seksuaalisesti haluttava, niin onko mahdollisesti kaljuuntuva mies?

Mitäs jos kumppanin näkö huononee, ja hän saa silmälasit? Jos ei pidäkään rillipäitä seksikkäinä?

Entäs vanhuus, ihon veltostuminen?

Ainoa ratkaisu ero?

Minusta TODELLINEN rakkaus ei riipu ulkonäöstä.

Jos toista rakastaa, häntä haluaa myös seksuaalisesti ulkonäöstä riippumatta.

Minä haluaisin ja rakastaisin miestäni, vaikka hän painaisi 150 kiloa, olisi kalju, rillipäinen, tai vaikka vihreä...

Vierailija
16/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta todellako jättäisitte aviopuolisonne pelkästään ylipainon perusteella? On hieman eri asia puhua parinvalinnasta ja "seurustelusta" kuin esim. avioliitosta, jossa on lapsiakin.

kun kumppani ei enää olekaan haluttava. Loppuu läheisyys ja seksi suhteesta.

Vierailija
17/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta todellako jättäisitte aviopuolisonne pelkästään ylipainon perusteella? On hieman eri asia puhua parinvalinnasta ja "seurustelusta" kuin esim. avioliitosta, jossa on lapsiakin.

Ylipainosta saattaa alkaa ne onglemat kun kumppani ei enää olekaan haluttava. Loppuu läheisyys ja seksi suhteesta.

nyt puhutaan reilusta ylipainosta.

Vierailija
18/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ketkä väittävät, että ylipaino ei olisi todellinen syy, niin kyllä se on. Kyse on ehkä kymmenen kilon ylipainosta. Kysymyksen tein vain siksi, että saisin jonkinnäköisen mielikuvan mitä ihmiset (av:lla) ajattelevat.

Vierailija
19/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen mennyt naimisiin siksi, että rakasta miestäni ja pysyn hänen rinnallaan tuli mitä tuli.

13

Kypsymättömyyttä, pahimmanlaatuista. Aina vedotaan siihen, että ylipainon kertyminen on "rikos" kumppania kohtaan, koska silloin ei enää näytä samalta kuin seurustelun alussa... Mutta: jos tavoitteena on elämänmittainen parisuhde, miten kukaan voi olettaa, että toinen säilyy muutenkaan samannäköisenä? Minä ja mieheni tapasimme 16-vuotiaina, ja olisi aika paksua olettaa, että näyttäisimme koko elämämme 16-vuotiailta. Jos ylipainoinen ihminen ei ole seksuaalisesti haluttava, niin onko mahdollisesti kaljuuntuva mies? Mitäs jos kumppanin näkö huononee, ja hän saa silmälasit? Jos ei pidäkään rillipäitä seksikkäinä? Entäs vanhuus, ihon veltostuminen? Ainoa ratkaisu ero? Minusta TODELLINEN rakkaus ei riipu ulkonäöstä. Jos toista rakastaa, häntä haluaa myös seksuaalisesti ulkonäöstä riippumatta. Minä haluaisin ja rakastaisin miestäni, vaikka hän painaisi 150 kiloa, olisi kalju, rillipäinen, tai vaikka vihreä...

Vierailija
20/30 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kommentoi.. Niille ketkä väittävät, että ylipaino ei olisi todellinen syy, niin kyllä se on. Kyse on ehkä kymmenen kilon ylipainosta. Kysymyksen tein vain siksi, että saisin jonkinnäköisen mielikuvan mitä ihmiset (av:lla) ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä