Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lapsi, milloin tunsit liikkeet?

Vierailija
09.11.2009 |

Itsellä menossa nyt rv 17+1. Onko mahdollista että tunnen jo liikkeet? Viime viikon lopulla jo ekat kerrat tunsin jänniä "kuplia", tänä aamuna niitä oli pitkin aamua useaan otteeseen. Mahavaivoja eivät mielestäni ole, tai sitten ovat ihan uudenlaisia :D.

Missä vaiheessa sinä olet esikoisen kohdalla tuntenut liikkeet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan selvät potkut. Pelästyin aika pahasti kun kaikki puhuneet jostain kuplista ja perhosen lepatteluista, ja minulla se kyllä tuntui heti siltä kun joku olisi potkaissut sisältä päin ja kunnolla :D Inhottavaa oli sitten odotella seuraavia pootkuja. Oli varmaan silloin juuri sopivassa asennossa että sai kunnolla monastua :)

Vierailija
2/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin silloin vasta tunnistin selvät liikkeet ja potkut. Voi olla että sitä ennenkin oli ollut jo jotakin lepattelua, tms. mutta itse en ainakaan niitä osannut tunnistaa liikkeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mullakin jotain rv17 paikkeilla kun tajusin että vauvan liikkeitä ne ovat ;D

Kuplia ja voimistuessaan ihan kun joku olisi pyöritellyt pientä kovaa palloa mahassa... Noi lepattelut ja kuplat varmaan ollu jo aikasemmin mutta en osannu niitä liikkeiksi yhdistää.

Vierailija
4/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin ekat kuplat. Kunnolla aloin tuntemaan liikkeet siinä rv 18.

Vierailija
5/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin rv 17+3, illalla nukkumaan mennessä kerran ja seuraavana päivänä niitä tulikin jo useampi. Tosin hentojahan ne olivat, mutta tunnisti potkuiksi. "Kuplia" juurikin..

Vierailija
6/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi niitä liikkeitä kutsuisi. En aluksi edes tajunnut, että ne tuntemukset olivat liikkeitä. Nyt rv 20 ajoittain tuntuu selkeitä potkuja, tosin vain pari kertaa päivässä. Onkohan riittävästi? Ultrassa tosin on todettu, että vauva on varsin vilkas =)

Vierailija
7/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on vauvan liikkeitä. Toisella kerralla tunnistin liikkeet juuri tuossa samassa vaiheessa, eikä kai ero ensisynnyttäjään ole muussa, kuin siinä, että liikkeet ovat niin hentoja, että niitä on tosi vaikea huomata.

Vastatakseni varsinaiseen kysymykseesi... ekalla kerralla taisin tuntea liikkeet vkolla 19. Mutta ne olivat tosiaan selkeämpiä silloin ja ainakin minulla tuntuvat jo vatsanpeitteiden läpikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi