Mihin maailman maahan suostuisin viimeisenä matkustamaan?
Kommentit (49)
kysymys ei sisältänyt muita olosuhteita, niin minä vastaan, että matkustaisin mielelläni joka maailman maahan, kunhan maa ei olisi siinä hetkenä sodassa. Jokaisesta kulttuurista oppii ja paljonkin. Venäjän kulttuuri ja historia ovat suurenmoisia, kaikkien Afrikan maiden kulttuurit poikkeaa toisistaan niin, että minne tahansa menisi-takuulla oppiisi jotain uutta, ja ns. arabian maissa nyt ainakin haluaisin käydä-rikas kulttuuri ja mahtava historia:) Tämä oma vastaukseni, muut tavallaan.
jotka eivät ole turvallisia, kuten Irak, Afganistan, Sudan ja Tsetsenia (sori en saa tehtyä suhuässää tällä koneella). Afganistan kyllä kiinnostais hirveästi, mutta eipä sinne taida kannattaa mennä...
rättipäämaat. Ja näiden lisäksi Latvia ja Liettua. Eu:n siipeilijät, jotka ovat ryssämafian temmellyskenttiä. Venäjälle matkusta ihan mieluusti.
kaikki fundamentalistiset rättipäämaat. Ja näiden lisäksi Latvia ja Liettua. Eu:n siipeilijät, jotka ovat ryssämafian temmellyskenttiä. Venäjälle matkusta ihan mieluusti.
niin nyt olisi sen paikka! Sun mielenmaisema kitetytyy niin hyvin tässä viestissä!
Ählämimaat kierrän myöskin, samoin somalia.
Maahan jossa soditaan, en myöskään lähde.
Ei voi mainita vain yhtä maata.
myöskään Venäjälle enkä sen naapurimaihin menisi
Ja tosiaan, Pietarikin oli aika kamala paikka..
nyt ainakin. Kolumbiassa en poistuisi Bogotasta, kun en halua joutua kidnapatuksi. Joku Saudi-Arabia on outo, mutta sieltä kai pääsisi hengissä ulos toisin kuin jostain Irakista.
uteliaisuuttani mennä, mutta mihinkään sotaa käyvään maahan en uskaltaisi matkustaa. Kuten esim Irak tai Afganistan. En myöskään uskaltaisi mennä Zimbabween vaikken nyt olekaan varma onko siellä sotaa vai ei, mutta muuten ei taida mikään turvallinen paikka olla tällaiselle valkoihoiselle.
Eli kovin vaarallisiin paikkoihin en uskalla mennä mutta muuten menisin minne vaan.
Minä olen asunut siellä 7 vuotta, ihan hyvä ja mielenkiintoinen maa.
En halua tukea sitä (lapsi)seksiturismia.
Moni ei halua matkustaa Venäjälle, miksi? Minä olen asunut siellä 7 vuotta, ihan hyvä ja mielenkiintoinen maa.
minulla ei vain ole mitään intressejä matkustaa sinne. Olen matkustellut vaikka missä ja asunutkin toisella puolella maapallo,mutta en ole koskaan käynyt edes Tallinnassa. :) Venäjä kiinnostaa vielä vähemmän. Itse ihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, monia tuttuja sieltä,mutta tuskin edes ilmasiksi haluaisin sinne mennä.
t.14
Afrikkaan sen sijaan lähtisin viivana, jos maan saisi valita itse. Somalian, Zimbabwen, Kongon ynnä muut jättäisin välistä, mutta Etiopiaan, Etelä-Afrikkaan, Keniaan jne. lähtisin enemmän kuin mielelläni.
Etiopiassa olen käynytkin vuosi sitten.
Dubaikin on arabimaa ja Lähi-idässä..
Eikä täällä nyt niin kauheaa ole;)
Niin mikäs maa se Somalia taas olikaan? ;)
Somalia ei ole arabimaa.
konflikti pesään.. Olisi pitänyt muotoilla että mihin maahan jossa on rauha?
lähtisin milloinka vaan uudestaan. Myös Isralissa olen käynyt.. paljosta jäätte paitsi kun ette uskalla matkustaa muualla kuin Euroopassa ja Thaimaassa.
konflikti pesään.. Olisi pitänyt muotoilla että mihin maahan jossa on rauha?
missä maissa on rauha. ;D
äärimmäisen turvaton maa kuten Irak tai Somalia ovat sellaisia että ei kiitos.