Mihin maailman maahan suostuisin viimeisenä matkustamaan?
Kommentit (49)
En nauti matkustelusta, jos pitää pelätä, että ryöstetäänkö, raiskataanko, tuleeko pommi niskaan jne.
Eli Somalia, Irak, Afganistan, Etelä-Amerikassa moni maa (mm. Kolumbia) jne. jäisi käymättä. Maailmassa on noin 200 maata, joista olen käynyt 15 maassa eli niitä turvallisiakin riittää vielä koluttavaksi. Ei myöskään oikein kiinnosta maat, jonne menoon varteen tarvitsee ottaa urakalla rokotteita ja sitten vielä pelätä malariaa, denguekuumetta ym.
Dubaikin on arabimaa ja Lähi-idässä..
Eikä täällä nyt niin kauheaa ole;)
mutta vähän asian vierestä: Kertoisiko joku, miksi suomalaiset käyvät niin innokkaasti Tallinnassa? Itse en lomailisi siellä kovin helposti...työ- ja opintomatkoilla olen kyllä Virossa käynyt. Mutta että jotkut käyvät tosi usein, ja vapaa-aikana, ja niillä kämäisillä lautoilla...?
Jemeniin, Irakiin enkä mihinkään Afrikan maahan, en edes Egyptiin.
Suurimpaan osaan voisin kyllä matkustaa, joka paikkaan en vain perhettä suostuisi ottamaan mukaan.
Niin mikäs maa se Somalia taas olikaan? ;) Ählämimaat kierrän myöskin, samoin somalia.
Somalia ei ole arabimaa.
Somalia on arabimaa. Somalia kuuluu Arabiliittoon.
Uzbekistan (?),Kirgisia, Pakistan, Sudan, Jemen ja Kolumbia.
Keskelle sotaa en kyllä lähtisi, joten se tietenkin rajaa aika ison alueen pois. Mutta noin periaatteessa eri maat ja kulttuurit kiinnostavat.
Venäjä ei suuremmin kiinnosta, mutta sinnekin matkustaisin ihan mieluusti, jos joku kustantaisi ;).