Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset + miehet

Vierailija
09.12.2009 |

Tänään mieheni avasi lavuaarimme joka oli ollut tukossa jo vähän aikaa. Hän laittoi lavuaarin kiinni, ja ajattelin, että ok, hyvä homma.

Noh, minulla on pari päivää ollut kuukautiset ja käytiin tänään ihan kävellen hakemassa minulle lisää siteitä. Laitoin ne lavuaarin alla olevaan kaappiin ja tuossa 11 aikaan illalla kun vaihdoin yösidettä, huomasin kaikkien olevan läpimärkiä, kuin imeneen kosteutta, huusin miehelleni, hän oli nukkumassa, huusin, huusin, huusin ja loppujen lopuksi jouduin kolkuttamaan kylkeen, hän kävi katsomassa, kertoi tapahtuneesta "virheestä" ja meni nukkumaan, toki lupasi tuoda huomenna töiden jälkeen lisää siteitä !? ja hän pääsee klo 16-18, eli olen wc-paperilinjalla siihen asti. Ei paljoa nukuta kun pelkään sotkevani koko sängyn..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa voisit nopeasti aamulla käydä? Mihin aikaan mies menee töihin? Voisiko ennen töihin lähtöä käydä nopeasti ostamassa?

Ei ole tarkoitus vittuilla, mutta kuukuppi. Olen aivan rakastunut siihen. Ei tunnu, ei hiosta kuten siteet ja nytkin mulla kaapissa sidepakettivuori kun niitä ei enää tarvitse. Kuukupille ei myöskään voi tuollaisia vesivahinkoa käydä. Ei nyt tietenkään auta tämänhetkiseen tilanteeseen, mutta jatkossa sitten.

Vierailija
2/2 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä mikä tässä nyt mättää, mut en osaa laittaa mitään muuta kuin sidettä.. onneksi löysin muutaman "vanhan" tamppoonin.. olen ehkä 7 vuotta sitten käyttänyt niitä, ja edelleen tuntuu epämukavalle.. äh.. no mut on sentään jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla