Stalkkaan tyttären opettajaa fb:ssa.
Outoa lukea sieltä hänen päivittäisiä kommenttejaan työstä ja kotoa. Koulupäivät kuulostavat hänen sivullaan ihan erilaisilta kuin tytön puheissa.
Voi olla vähän sellaista ammatissaan nuoren ihmisen itsetehostusta, liioittelua ja vähättelyä mukana. Mutta jos asenteesta puoletkaan kohdistuu koulupäivinä oppilaisiin, niin aika tylsä juttu.
Huvikseni tallentelen niitä keskusteluja itselleni, sillä joskus ne jutut ovat vähän sillä rajalla, että pitääkö ehkä ilmoittaa rehtorille.
Outoa, että voin nähdä hänen profiilinsa ihan kaikki alueet. Voiko olla vielä niin tomppeleita ihmisiä fb:ssa?
Kommentit (29)
Sen perusteella, mitä olen lukenut, olen vain saanut vähän välineitä pohtia näitä jo mainittuja lapseni kouluasioita. Olen ymmärtänyt, että opettaja näkee asioita sen verran toisin, että oma panostuksemme on entistäkin tärkeämpää.
En ole siis savustamassa ketään mistään minnekään, pois sellainen.
En ole itse enää ihan nuori, joten olen myös vähän hämmentynyt siitä, miten taitamaton nuori ihminen voi vielä olla. Tämä tuo tietysti myös muistoja mieleen, sillä olenhan itsekin ollut kaikkitietävä oman alani ekspertti, jolla on hankalia asiakkaita.
Olen myös ymmärtänyt, että nämä suojautumispuutteet ovat useammin meidän keski-ikäisten tollukoiden vaivoja, eikä näiden hiiri kädessään syntyneiden 80-lukulaisten.
että kyse on osaamisesta? Jospa tämä opettaja ei vain HALUA salata profiiliaan? Vai oletko saanut tämänkin tiedon kyttäämiselläsi?
"Ehkä silloin kannattaisi harkita sisältöjä... "
Tämä opettaja ei näe mitään väärää omissa avauksissaan? Jos joku haluaa avautua kaikille kaikesta, ei se luulisi ketään haittaavan? Kuulostaa enemminkin vain huomionhakuiselta, mutta kukapa ei olisi.
Odottelen nimittäin rauhassa hetkeä, jolloin voin kostaa.
ei pidä koskaan aliarvioida vastustajaansa
saako opettajalla olla fb:ssä lesbokavereita=?