Olen sitä mieltä, että ulkonäkö vaikuttaa ystävien saantiin mm työpaikalla
Pitää alkaa paastolle ja olla varmasti seuraavat kuukaudet salaatti linjalla, että oma vointi ns paranee ja tulee hyväksytyksi työporukkaan ja saa kavereita, se vaan kysyy hermoja sitten jaksaa olla lasten kanssa..
Kommentit (8)
Pitää olla hyvä tyyppi, osata small talk ja huumorintajuinen
ja jos jonkinlaista jamppaa ja mammaa käy hieromassa tuttavuutta. Olen siis kaunis ja huoliteltu. Sitten kun huomaavat etten osaa small talkia ja olen muutenkin tasainen ja tylsä perheenäiti, jampat ja mammat jäävät pois ja olen taas yksin.. Mulla on ulkonäkö ja luonne ristiriidassa.. :O
tiedä tota nyt sit. Nätti ulkomuoto voi olla myös haitaksi.
vaan pitää olla hyvä tyyppi nii varmasti löytää ystäviä oli minkä näkönen tai kokonen tahansa:)
ja jos jonkinlaista jamppaa ja mammaa käy hieromassa tuttavuutta. Olen siis kaunis ja huoliteltu. Sitten kun huomaavat etten osaa small talkia ja olen muutenkin tasainen ja tylsä perheenäiti, jampat ja mammat jäävät pois ja olen taas yksin.. Mulla on ulkonäkö ja luonne ristiriidassa.. :O
mulla.
Itse painan sata kiloa, ja kavereita piisaa joka puolella. Vasta ollaan muutettukin, ja jo on löytynyt uusiakin kavereita.
Mutta mä olenkin hyvä ja räyhäkkä tyyppi.
ulkonäkö ei vaikuta, ellei ole erityisen epäsiisti tai vastenmielinen ulkonäöltään. Tai sitten ylikaunis ja muodikas voi aiheuttaa myös ennakkoluuloja. Normaalit, tavalliset, pullerot ja hoikemmat -> ei musta vaikuta työkavereiden kanssa ystävystymiseen.