Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sitä mieltä, että ulkonäkö vaikuttaa ystävien saantiin mm työpaikalla

Vierailija
08.12.2009 |

Pitää alkaa paastolle ja olla varmasti seuraavat kuukaudet salaatti linjalla, että oma vointi ns paranee ja tulee hyväksytyksi työporukkaan ja saa kavereita, se vaan kysyy hermoja sitten jaksaa olla lasten kanssa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö ei vaikuta, ellei ole erityisen epäsiisti tai vastenmielinen ulkonäöltään. Tai sitten ylikaunis ja muodikas voi aiheuttaa myös ennakkoluuloja. Normaalit, tavalliset, pullerot ja hoikemmat -> ei musta vaikuta työkavereiden kanssa ystävystymiseen.

Vierailija
2/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hyvä tyyppi, osata small talk ja huumorintajuinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jonkinlaista jamppaa ja mammaa käy hieromassa tuttavuutta. Olen siis kaunis ja huoliteltu. Sitten kun huomaavat etten osaa small talkia ja olen muutenkin tasainen ja tylsä perheenäiti, jampat ja mammat jäävät pois ja olen taas yksin.. Mulla on ulkonäkö ja luonne ristiriidassa.. :O

Vierailija
4/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä tota nyt sit. Nätti ulkomuoto voi olla myös haitaksi.

Vierailija
5/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pitää olla hyvä tyyppi nii varmasti löytää ystäviä oli minkä näkönen tai kokonen tahansa:)

Vierailija
6/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jonkinlaista jamppaa ja mammaa käy hieromassa tuttavuutta. Olen siis kaunis ja huoliteltu. Sitten kun huomaavat etten osaa small talkia ja olen muutenkin tasainen ja tylsä perheenäiti, jampat ja mammat jäävät pois ja olen taas yksin.. Mulla on ulkonäkö ja luonne ristiriidassa.. :O

mulla.

Vierailija
7/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla tylsä tavis.

Vierailija
8/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan sata kiloa, ja kavereita piisaa joka puolella. Vasta ollaan muutettukin, ja jo on löytynyt uusiakin kavereita.

Mutta mä olenkin hyvä ja räyhäkkä tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä