Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rumat ihmiset voivat haluta toisiaan?

Vierailija
08.12.2009 |

Ymmärrän, että täytyy tyytyä toiseen läskiin tai rumaan, jos on itse sellainen, mutta miten seksipuoli toimii? Omalla komealla miehelläni ei taatusti ottaisi eteen naapurin hiirulaisen kanssa ja itse melkein oksennan, kun ajattelenkin hänen miestään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin jo 2 lasta. Enkä puhu mistään vähän keskinkertaisista vaan todella hörökorvaisista, lihavista, harvahampaisista ja huonotapaisista ihmisistä.

Vierailija
2/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne jauhoja heittää alapäähän et näkee mis naisen märkä rööri löytyy.. jotenkinhan ne on saanu seksin toimimaan jos lapsiakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rumuus" on yleensä kasvojen epäsymmetrisyyttä.

Kauniiksi mielletään yleisesti mahdollisimman symmetriset kasvot.

Minusta epäsymmetrisissä kasvoissa on usein jotain kiinnostavaa, jotain omalaatuista joka kiehtoo.

Ihmiset myös pitävät erilaisista kasvoista eli se mikä on sinulle rumaa voi olla toisesta kihetovaa.

Osa ihmisistä myös pitää lihavista, osa laihoista.

Itse olen monta kertaa ihastunut ns. rumaksi määriteltävään mieheen vaikka itse täytän nk. naisten kauneusmääritelmät keskiverrosti.

Tavalliset, mainosmallin näköiset miehet ovat minusta luotaantyöntäviä koska heistä jotenkin huokuu itsekkyys, empatian puute ja oman egon korostaminen. Ihastun paljon enemmän empaattiseen ja lempeään mieheen.

Vierailija
4/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ilmeisesti ole koskaan kuulleet sanonnasta "kauneus on katsojan silmässä".

Vierailija
5/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa ryppyiillä mummoilla ja papoilla voi sitä seksielämää olla. Meinaatteko te nuoret ja kauniit lopettaa seksin, kun itse/puoliso vanhenette, lihotte, sairastutte tms?

Vierailija
6/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo oikeesti tullu mieleen et joku tykkää pulleista naisista esim?

Vierailija
9/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silkkoa sisältä. Kysyjän aivokapasiteetille sopiva ihmettelyn aihe ilmeisesti...;)

Vierailija
10/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kaverini ihastuu mielestään komeisiin miehiin, jotka ei mun mielestä täytä millään mittapuulla komeuden määritelmää. Ja hän taas ei ymmärrä minun miesmakuani yhtään.

Se mikä mun mielestä näyttää kulahtaneelta mäkihyppääjältä voi olla toiselle se kaikkein hotein kultamussukka :)

Vierailija
11/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni kauniina, mutta en ikinä arvostelisi toistenkaan ulkonäköä ylläolevaan malliin.

-6-

Vierailija
12/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisen tärkein sukupuolielin. Tyhmä ei voi pitkän päälle olla kiinnostava eikä haluttava.

Vierailija
13/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein olemaan vähän pulleita. En koskaan ole väittänyt etteikö ihan kaikille ,siis ihan joka ikiselle, löytyisi joku.

Toisaalta kauneuskin on katoavaista:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/12/07/article-1233781-0780C1A500000…

ei oo oikeesti tullu mieleen et joku tykkää pulleista naisista esim?

Vierailija
14/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammojen keski-ikä. :D

Juu, eihän rumilla ja vanhoilla oo seksielämää. :D

Vierailija
15/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden avulla seksi onnistuu, vaikka kohde ei olisi kovin viehättävä. Kaikki eivät edes ole visualisteja, vaan kiihottumiseen vaikuttaa muut seikat enemmän.

Joillekin taas visuaalisuus on tärkeintä.

Vierailija
16/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne varmaan pistää silmät kii ja haaveilee teistä ihqunnäköisistä naapureista ;->

Vierailija
17/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne varmaan pistää silmät kii ja haaveilee teistä ihqunnäköisistä naapureista ;->

Vierailija
18/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas kun vammaisillakin no seksielämää.

Vierailija
19/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, niin yritähän vähän kasvaa henkisesti. On varmasti kuule monia, jotka pitävät sinua ihan taviksena ja ei millään lailla haluttavana.

Ja jos ulkonäkö on sinulle noin tärkeää, niin on ankea vanhuus sinulla edessä kun ulkonäkö rapisee ja rupsahdat;)

Luultavasti et myöskään ole enää vanhempana naimisissa, koska jos miehesi on samanlainen narsisti, ei hän luultavasti jaksa katsella sinua kuivakkana, rupsahtaneena aikuisena:)

Keskitypä nyt oikeasti johonkin, joka voisi tuoda vähän merkitystä elämääsi.

Vierailija
20/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa ihmisen haluamaan toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi