Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rumat ihmiset voivat haluta toisiaan?

Vierailija
08.12.2009 |

Ymmärrän, että täytyy tyytyä toiseen läskiin tai rumaan, jos on itse sellainen, mutta miten seksipuoli toimii? Omalla komealla miehelläni ei taatusti ottaisi eteen naapurin hiirulaisen kanssa ja itse melkein oksennan, kun ajattelenkin hänen miestään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen asia kuin RAKKAUS

joka saa ihmisen haluamaan toista. JUURI NÄIN! Eikä minua kiihota koskaan ulkonäkö vaan se TUNNE minkä toinen ihminen saa aikaiseksi. Ns "perinteisen" kauniit ihmiset ovat mielestäni tylsiä...ja pitkässä suhteessa ei pidemmän päälle ole merkitystä ulkonäöllä, komeaankin miehen ulkonäköön"turtuu" ja jäljelle jää se muu= olennainen.

Vierailija
22/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia rumia, harmaita hiiriä.

Mieheni on ylipainoinen, puolikalju, vahvasti likinäköinen ja vinohampainen..., mutta silti seksikäs!

Miehelläni on seksikkäät, älykkäät silmät, loistava huumorintaju, hän tuoksuu aina hyvältä ja on empaattisin ihminen, jonka tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden komeitten miesten joukossa oli hyvin harvoin ketään, joka oli mielestäni seksikäs tai todella vetoava. Yhtäkään suhdetta minulla ei ollut mallin kanssa.

Älykkyys, hyvä huumorintaju, charmikkuus, hyvä itsetunto jne. ovat niitä asioita, jotka minuun vetoavat tai sitten vaan se "jokin" joka saa ihmisen rakastumaan toiseen ihmiseen.

Kovin huteralla pohjalla taitaa ap olla sinun avioliittosi jos ulkonäkö on näin keskeinen asia. Miten käy kun vanhenet?

Vierailija
24/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen nuorena, kuvittelin aina, että viehätän kaikkia ja voin valita miehet. Niin pystyin tekemäänkin aika pitkälle. Sitten sain lapsia, lihoin ja katsos vain - elämänarvot muuttuivat. Tästä ennen toisia rumiksi arvostelleesta tulikin paljon suvaitsevampi. Eikä nykyinen mieheni kyllä ole minkään mittariston mukaan komea, mutta kummasti vain minua kiihoittaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi