Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tullut kesävauvaa meille...

08.12.2009 |

Kolmosta odoteltiin viikoilla 10+2 ja eilen meni kesken... Vuoto alkoi viikonloppuna niukkana ja menkkakivut tulivat eilen iltapäivällä. Sitten vuoto lisääntyi ja sieltä se pieni ihme putkahti ulos... Onneksi kerkesin kotiin töistä ennen... :(

Suunnitelmat meni kyllä nyt uusiks. Lääkärin mukaan kahdet menkat täytyy odottaa ennen kuin voi uutta vauvaa alkaa yrittää... Nyt yritän vaan päästä kuopan pohjalta ylös ja suunnata katseeni eteenpäin. Onneks mulla on kaks ihanaa lasta jo ennestään, ja joulu tulee niin saa muutakin ajateltavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hulahti viimevkolla veret housuun, olin ihan varma että kesken meni, muttei sikiö tullutkaan pois ja vuoto on nyt loppunut, silti huolettaa että jatkuuko tämä raskaus vai onko menossa kesken. nyt viikkoja 11+2

Vierailija
2/3 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että ikävä kun näin teille kävi :(

Itse olen tuon kamaluuden kahdesti kokenut, sure rauhassa ja anna aikaa itsellesi.

Minua hieman kummastutti tuo, että pitää olla välissä 2 menkat. Itselleni on molempien kertojen jälkeen sanottu, että raskaaksi saa tulla ihan heti. On siis ollut spontaaneja keskenmenoja ja kohtu tyhjentynyt itsestään. No, en todella heti tullut raskaaksi...

Mutta nyt on rv 22 +6, ja minulla on ennestään 3-v tyttö.

Ja sen sanon, että milloin sitten uudestaa tuletkin raskaaksi, niin suosittelen lämpimästi yleisen neuvolan ohella yksityistä neuvolaa!! Mulla meni siis eka odotus kesken, toisesta syntyi tyttö, kolmas meni kesken ja nyt neljäs siis menossa.

Itse koin hirveän tärkeänä, että pääsin useammin käymään nlassa, koska keskenmeno pelko oli ihan kamalan suuri ja yksityisellä puolella on ainakin aina minulla ollut oikea kätilö, ei terveydenhoitaja ja olen saanut puhua, minua on kuunneltu, toisin kuin yleisellä. Missä on muutamaankin otteeseen todettu: "se tulee pois jos tulee" "ikinä ei voi tietää mitä käy" "on vain niin yleistä että raskaus päättyy keskenmenoon alussa... jne"

Ja se ei todella auta omaa mieltä rauhoittumaan.

Mutta voimia teille, olen ihan varma, että uusi tulokas tulee jossain vaiheessa.

Vaikka se veisikin aikaa.

Ja yritä nauttia joulun ajasta lastesi kanssa, meillä meni viime joulu surunkeskellä, kun pieni ihme tuli pois joulupäivänä, vuoto alkoi jouluaattona. Ja ensimmäinen raskaus päättyi aikoinaan juuri ennen joulua.

Nyt toivottavasti tämä joulu ei tuo mukanaan mitään pahaa.

merili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniista sanoistanne teille kummallekin. Uusi vauva on meille tervetullut heti kun aika on kypsä. Suru on tietenkin suuri mutta helpottaa varmaan jossakin vaiheessa. Toivon teille molemmille onnellista odotusta ja mukavaa joulunodotusaikaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)