Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvää ja mukavaa ja osaavaa gynegologia.

Vierailija
08.12.2009 |

Helsingissä ja mielellään nainen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vastaan Töölön Mehiläisessä. Opiskellut myös psykologiaa, joten henkinenkin puoli hanskassa. On kyllä aika usein myöhässä, mutta on niin hyvä lääkäri, että sen kestää.

Vierailija
2/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä lääkäri Ylikorpela. Pakko kehua ja suositella häntä, vaikka naisen haluaisitkin.

En ole eläissäni käynyt yhtä hyvällä gynekologilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynikset maksaa?

Vierailija
4/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten vain Espoossa ja vaikka Leppävaaran alueella, Tapiola käy myös.

Vierailija
5/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ympyrätalo ja Forum) Tarja Olkinuora. Iloinen, reipas ja mutkaton, hänelle voi jotenkin kertoa kaikki asiat nolostelematta. :)

Vierailija
6/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt Sari Siegfried -nimisellä gynellä. Minulla on hänestä vain hyvää sanottavaa, miellyttävä ja asiallinen nainen :)

Vierailija
7/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa Leppävaaran Diacor ja Vantaalla Tiksin mehiläinen.

todella mukava ja osaava lääkäri.

Vierailija
8/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin ihan sama, millainen gynekologi on kyseessä, mutta minulla onkin kaikki ok.

Melkein kuka tahansa osaa ottaa papa-kokeen, ihan sama nipistääkö enemmän vai vähemmän :D

Eri asia ehkä, jos on ongelmia, joista on vaikea puhua tai joita ei "huonot" gynekologit ota tosissaan.

Vierailija
9/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin totesit, joillakuilla voi olla ongelmia, joita ei esim. tosiaan ota kaikki tosissaan :) Silloin on hyvä gynis kultaakin kalliimpi. Itsellä ongelmana hankala pms ja helpottaa jo huomattavasti, kun gynekologini ottaa tosissaan sen, että ne oireet voi oikeesti olla aika ikäviä: käyntiaika menee siis sen puimiseen, mitä niille voidaan tehdä, eikä sen puimiseen, olenko luulosairas tai muuten vaan masentunut.

Mulle on ainakin ihan sama, millainen gynekologi on kyseessä, mutta minulla onkin kaikki ok.

Melkein kuka tahansa osaa ottaa papa-kokeen, ihan sama nipistääkö enemmän vai vähemmän :D

Eri asia ehkä, jos on ongelmia, joista on vaikea puhua tai joita ei "huonot" gynekologit ota tosissaan.

Vierailija
10/22 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös muut gynet siellä, pieni "kodikas" gynekologiasema.

Vierailija
11/22 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suosittelen itsekkin häntä, hirveän empaattinen ja mukava nainen. Sain tietää, että minulla on vulvodynia ja kertoi siitä rauhallisesti ja rohkaisevasti, toisin kuin muut lääkärit. Mukava tyyppi.

Vierailija
12/22 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi äitini elämänohjeista on ollut, että älä koskaan mene gynekologille, jolle saa heti ajan. Siihen on syynsä.

Ja onnea sinulle, joka et ole huonoon gyneen törmännyt. Minä olen, ja sen jälkeen oli aika iso kynnys mennä uudelleen haarojaan avaamaan.

Tapiolassa Keskustornin Gynekologit. Suosittelen. Ihana paikka.

Vierailija
13/22 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, laittakaa aloitusviestin otsikkoon jo paikkakunta, olisi vähän informatiivisempaa :) Hämeenlinnassa suosittelen Helena Launialaa. Ei ole ihmeempää kremppaa minulla, mutta mieluummin asioin kivalla ja asiantuntevalla kuin jollain toisenlaisella... No on mulla migreeni, ja hän vasta sai minut ajattelemaan, että pillerimerkkiä vaihtamalla siitä voisi päästä kokonaan eroon (siis on vähän erityyliset pillerit, aiemmin olin vaihdellut melko samanlaisten välillä), ja niin todella kävi. Elämänlaatu parani huimasti.

Vierailija
14/22 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useamman kerran Sari Siegfriedillä ja voin lämpimästi suositella häntä. Asiantunteva ja mukava gyne.

Vierailija
15/22 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttekö te aina gynekologilla ehkäisy yms asioissa? siis nimenomaan erikoislääkärillä? mä en ole käynyt enää sen jälkeen, kun jouduin kerran kiireen (oma mokani reseptin vanhentuessa) takia uusittamaan reseptin tk:n omalääkärillä. ihan samat jutut tekee kuin gynetkin ja huomioi muutenkin tosi kivasti. luotan että lähettäis eteenpäin jos olis jotakin erikoislääkäriosaamista vaativaa. 

Vierailija
16/22 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sanovat että naisgynet ovat kovakouraisempia kuin miehet jotka koskevat luonnostaan hellästi naisen herkimpiä paikkoja:D

Vierailija
17/22 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/22 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Castren Ericsson uups☹️

Vierailija
19/22 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko suositella sellaista gynekologia, jolla on sensitiivisyyttä kohdata erilaisia seksuaalista väkivaltaa kokeneita henkilöitä?

Vierailija
20/22 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieluiten vain Espoossa ja vaikka Leppävaaran alueella, Tapiola käy myös.

Taas mies, kun en naista sieltä tiedä, Pontus Molander.