Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelu. Voiko laittaa farkut?

Vierailija
08.12.2009 |

Voiko työhaastatteluun laittaa siistit farkut paitapuseron ja bleiserin kanssa? Kysymyksessä siisti sisätyö.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä pilkkihaalareissa, että erottuu muista hakijoista.

Vierailija
22/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussihousut ne olla pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä palkataan työhön parhaiten sopiva tyyppi aina

Ei ole väliä onko farkut vai muuta päällä. Nono on oikeastaan vain jos ei kykene peseytymään tai on epäsiisti.

Näinhän se pitäisi mennä. Sain viimeisimmän paikan menemällä haastatteluun suoraan töistä työkuteissa jotka ei oo mitkää suorathousut ja jakku. Kuitenkin olen siisti ja hygieniasta huolehtiva . Muuten olen saanut töitä farkuissa ja siistissä yläosassa, ei muutkaan ole sen kummemmin tälläytyneet.

Vierailija
24/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki pitää farkkuja, miksei vois 😮

Aloitus on vuodelta 2009, joten tämä vastaus tulee nyt 13 vuotta myöhässä.

Vierailija
25/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki pitää farkkuja, miksei vois 😮

No juuri siksi. 

Farkut on kesämökkiä ja puutarhahommia lukuun ottamatta huono valinta. Tylsin mahdollinen. Kertoo tyylin puutteesta tai tyylistä piittaamattomuudesta.

Vierailija
26/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista itse muita kuin farkkuja:( Työ johon haen on käytännön työtä, jossa on valkoiset tehtaan työvaatteet aina päällä. Kyllä, aion mennä haastatteluun farkut jalassa.

Vierailija
27/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sortin firma? Vakuutusyhtiöön ei, sairaalan tstotyö kyllä mutta siistit toki. Tai oikeastaan riippuu myös paikkakunnasta näissä rennommissa, varsinaissuomessa pitää olla työhaastattelussa miltei parasta päällä joka paikassa, hesa välttää arkisemmatkin kuteet paitsi nämä tietyt alat kuten finanssi- ja varmaan esim jos joku monisteriön posti on kyseessä.

Sitte valitaan se hienoiten pukeutunut, mut saatetaan hetken päästä huomata jotain katkeraa...

Vierailija
28/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkut siistit mustat farkut mitkä ei edes näytä farkuilta, niin miksei.

Vierailija
29/29 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hakenut töitä jakkupuvussa. Opetus ja asiantuntijatöihin on kuitenkin kaikkiin palkattu, mihin olen hakenut.

Viimeksi päälläni oli valkoinen farkkutakki ja mustat "melkein farkut".

Värillä on enemmän merkitystä. Ettei ihan räikeänä vaan hillittynä.

Kerran haastattelijallani oli polvipituiset shortsit itsellään, päivä oli kuuma. Se oli plussaa ja sai minut hyväksymään työpaikan.

En halua pönöttäjäpaikkaan. Jos työasu vaatisi silitysrautaa, ei ole minun paikkani. Vaikuttavuus täytyy lähteä muualta kuin tärkätystä kauluksesta.