Miehet, tarvitsen apua /vinkkejä (ja miksei naisetkin)
Eli ongelma on seuraavanalainen: Olen tavannut ihanan miehen (olen itse siis nainen). Olemme seuraustelleet muutaman kuukauden, mutta on jo selvää, että loppuelämän yhteisoloon tässä tähdätään.
Kaikki on muuten erinomaisesti, mutta sängyssä on ongelma. Nimittäin, en saa miestä laukeamaan kovinkaan helposti. Itse en jaksa tuntitolkun jyystöä, oma mielenkiintoni "lerpahtaa" yleensä max 10 minuutissa, jonka jälkeen seksi ei enää tunnu kivalta.
Minusta ei tunnu kovinkaan kivalta, jos itse saan 5-10 kertaa seksin aikana ja mies ei kertaakaan ja lopulta touhu joudutaan lopettamaan, kun en yksinkertaisesti pysty jatkamaan.
Suuseksissä sama asia, ei pysty tuntitolkulla imemään.
Mies ei näe tässä mitään ongelmaa, mitä ihmettelen suuresti.
Olen synnyttänyt, mutta en ole löysä. Taidoissani on varmasti parantamisen varaa, mutta en varmaan täysin huono ole.
Mitä voisin tehdä, jotta saisin hänetkin laukeamaan? uhkailu kiristys ja lahjonta on jo koitettu.
Kommentit (44)
on meillä ollutkin pidempiäkin taukoja, esim. molemmissa raskauksissa oli usean kuukauden tauko, sekä synnytysten jälkeen seksiä oli harvakseltaan. Tosin en tiedä, onko se välttämättä sama asia, tauko nimittäin on johtunut siitä, että (lainaan nyt miehen omia sanoja) minä en "näytä seksikkäältä raskaana ollessa, vaan lähinnä valaalta", ja imetysaikana olen ollut "sellainen ykkösluokan lehmä, joka voittaa palkintoja litramäärien perusteella". No, ovat toki huumorimielessä sanottuja kommentteja, ja ymmärrän kyllä miehen pointin, en siis ole loukkaantunut niistä, mutten voi väittää, etteikö niistä olisi ehkä jotakin epävarmuutta itselleni jäänyt.
Edellä mainitut pikakuksaukset eivät todella ole mahdollisia, ylipäänsä seksin harrastamisen mahdollistaminen on ajoittain hankalaa. Nuorin lapsemme on vasta vauva, ja myös jo isompi lapsi tuo omat hankaluutensa tähän touhuun - sen takia toivoisinkin, että sellaiset pikakuksaukset onnistuisivat, mutta en oikeasti usko, että vaikka panttaisin seksiä puoli vuotta, sillä olisi vaikutusta mieheni laukeamiseen. Paitsi ehkä käänteisesti, että se kestäisi vain pidempään. Meillä "pikapano" tarkoittaa nimenomaan sitä, että mies hoitaa minut käsin tai suulla, ja minä hänet (tosin tässä ei koskaan olla päästy "loppuun" asti, mulla ei yksinkertaisesti kestä voimat eikä kiinnostus).
No, kuten huomaatte, itselläni alkaa olla jo aika luovutusmielialaa. Vaikka mies kyllä sanoo, että toivoisi tilanteen olevan toisin, että laukeaisi helpommin, en koe hänen yrittävän tilannetta parantaa. Tuntuu, että minä yksin mietin ja murehdin asiaa, kärsin yhdyntöjen jälkeiset kivut ja vuodot, ja mietin, mikä helvetti minussa on vikana. Todellakin koen, että syy on minussa, vaikka mies toisin väittää (ja toisaalta samaa vikaa on ollut kuulemma aina kaikkien naisten kanssa). Silti.
Kolmantena päivänä on runkattava, jos ilman pillua pitää olla.
Suosittelisin samaa kuin edellinen postaaja, eli tauon pitämistä yhdynnässä. Voit tietysti härnätä ja kiusata, mutta siis niin pitkä tauko että mies on räjähtämispisteessä jo pelkästä kosketuksesta. Esim. paria viikkoa voisitte kokeilla, luulisin miehen olevan sen jälkeen kypsää kauraa kunnon pikapanoon
Tosin en tiedä, onko se välttämättä sama asia, tauko nimittäin on johtunut siitä, että (lainaan nyt miehen omia sanoja) minä en "näytä seksikkäältä raskaana ollessa, vaan lähinnä valaalta", ja imetysaikana olen ollut "sellainen ykkösluokan lehmä, joka voittaa palkintoja litramäärien perusteella". No, ovat toki huumorimielessä sanottuja kommentteja, ja ymmärrän kyllä miehen pointin, en siis ole loukkaantunut niistä, mutten voi väittää, etteikö niistä olisi ehkä jotakin epävarmuutta itselleni jäänyt.
Olet aivan normaali nainen, kun tuollaisesta loukkaannut! Niin tekisin minäkin. Mitäs huumoria olet miehelle heittänyt takaisin hänen ulkonäöstään? Että mies kehtaa, moittia lastensa äidin ulkonäköä raskauden aikana/jälkeen?! >:-( Olen puolestasi raivoissani!!
No, kuten huomaatte, itselläni alkaa olla jo aika luovutusmielialaa. Vaikka mies kyllä sanoo, että toivoisi tilanteen olevan toisin, että laukeaisi helpommin, en koe hänen yrittävän tilannetta parantaa. Tuntuu, että minä yksin mietin ja murehdin asiaa, kärsin yhdyntöjen jälkeiset kivut ja vuodot, ja mietin, mikä helvetti minussa on vikana.
KIVUT JA VUODOT?!? Ei ole mikään ihme, ettet halua sellaista seksiä, joka sattuu vielä jälkeenkinpäin! Minusta teidän pitäs käydä jossain terapiassa tms. Ei tuollainen voi jatkua! Seksin kuuluu olla ihaninta, iloisinta mitä kaksi ihmistä voi keskenään jakaa. Ei kivuliasta pakkopullaa!!!!!
Todellakin koen, että syy on minussa, vaikka mies toisin väittää (ja toisaalta samaa vikaa on ollut kuulemma aina kaikkien naisten kanssa). Silti.
Eihän se ole MIKÄÄN ihme noitten edellisten lauseittsei jälkeen, että koet sussa olevan vikaa!! Jos mies ei haukkuisi ja moittisi sinua, JA jos teidän seksi olisi sinulle alusta loppuun nautinnollista, et varmasti kokisi tällaista syyllisyyttä. Luultavasti mieskin laukeisi nopeammin jos seksi olis sulle parempaa. Toivon sydämestäni, että saatte asian kuntoon. Et voi jatkaa koko elämääsi suhteessa, jossa seksi on tuollaista!
Suosittelisin samaa kuin edellinen postaaja, eli tauon pitämistä yhdynnässä. Voit tietysti härnätä ja kiusata, mutta siis niin pitkä tauko että mies on räjähtämispisteessä jo pelkästä kosketuksesta. Esim. paria viikkoa voisitte kokeilla, luulisin miehen olevan sen jälkeen kypsää kauraa kunnon pikapanoon, varsinkin jos vielä onnistut järjestämään sellaisen tilanteen, jossa on mahdollista vain pikainen kuksaus - baarin tai elokuvateatterin vessassa, vierailla kylässä tms...
Jos itse tarvitset tiheämpään tahtiin, niin voithan hoidella itse itsesi esim. miehen katsoessa tai ilman, tai sitten pyytää miehen hoitamaan sinut suulla tai kädellä.