Pitääkö normaaliälyisen 17v:n osata jäädä oikealla bussipysäkillä pois ilman saattajaa?
Ukkoni mielestä poikapuoleni ei osaa ja hänet pitää viedä kädestä pitäen ensimmäisenä päivänä työharjoittelupaikkaan.
Kommentit (84)
kivikaudella. Olisihan se voinut olla että kivi kaudella, ihan samalla lailla kuin punkkari äiti.
Ei niin että Etunimisukunimi.
t: punkkari äiti
kostat sen teinille? Juttujesi perusteella vaikutat kovin epäkypsältä kenenkään vanhemmaksi saatikka äitipuoleksi.
Jos teinillä on ongelmia halunnee isä varmistua että menee sinne työpaikalle.
Koeta kasvaa aikuiseksi ja lopeta kiukuttelu.
Miksi lapsesi kirkuu kolme tuntia putkeen, ei taida homma olla hanskassa sinulla omiesi kanssa.
mutta enää tänä iltana en suostu lapsiani autoon pakkaamaan ja kotiimme menemään, koska paskapääisukki tuli tahallaan töistä niin myöhään että lapsemme myöhästyi uimakoulusta ja enää klo 18 jälkeen en enää uhmista autoon laita, koska hän nukahtaa matkalla ja kirkuu sitten 3 tuntia kun herää kotiin kannettaessa ja valvoo sitten klo 24 asti ja kirkuu huomisaamuna kun yritän herättää ajoissa virikehoitoon että ehdin vauvan kanssa neuvolaan.
Eli ISÄN syytä kaikki, se ettei lapsemme ehtinyt uimakouluun ja se että me jäätiin hänen asunnolleen vielä täksi yöksi ja se että hän ei nyt voikkaan viedä teiniä aamulla työpaikan ovelle.
Toki isä voi herätä klo 6.30 ja hakea teinin klo 7.15 ja ajaa 24km ja tulla hakemaan meitä klo 8 että lapsemme ehtii virikehoitoon 8.20 ja minä ehdin viedä tavarat kotiimme ennen vauvan neuvolaa. Kävelen sitten huomisaamuna sinne neuvolaan kun matkaan omalta kodiltani menee 10min.
Mutta koko sotku on lasten isän syytä piste.
huomaa siitä kun alkaa nimietellä paskapäälapamatoisäksi tai lapseksi jotain tyyppiä.
vanhemmuutta ja menee päiväkodille tekemään varhaiskasvatussuunnitelmaa.
Minä en ehdi eikä kiinnosta kun tässä on äitiyslomalla jo ihan tarpeeksi kiirettä muutenkin.
eikä muuten virikelapseni LTO osannut yhdyssanoja. Tuli tänään tekstari, jossa luki mm. varhaiskasvatus suunnitelma, joulu viikko ja ilta päivä.
Tuollaiset kirjoitustaidottomat minun lastani kasvattavat. ei kiinnosta, vaihtakoot päivämäärät vanhaan vasuun, niin käyn allekirjoittamassa.