Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö normaaliälyisen 17v:n osata jäädä oikealla bussipysäkillä pois ilman saattajaa?

Vierailija
07.12.2009 |

Ukkoni mielestä poikapuoleni ei osaa ja hänet pitää viedä kädestä pitäen ensimmäisenä päivänä työharjoittelupaikkaan.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitä nyt vähän. Tämä on vain elämää. Kyllä ne asiat järjestyvät, älä huoli. Muuten, tuosta 17-vuotiaasta tulee jonain päivänä verraton isoveli teidän yhteisille lapsille. Usko pois. Aika, jonka panostatte 17-vuotiaaseen tulee monin verroin korkoineen takaisin teidän perheelle. Nyt hengität syvään ja päätät astua samaan veneeseen miehesi kanssa. 17-vuotiaan matkustaminen on sinulle nyt yhtä tärkeää kuin miehellesi. Ette ole eri joukkueissa, vaan pelaatte samassa porukassa saman päämäärän hyväksi. Olet yksin, väsynyt, stressaantunut. Tuntuu, että mies ei sinua tue. Ainaostaan sinä voit päättää miltä tämä elämä sinusta tuntuu. Se ei ole miehesi tai hänen poikansa vastuulla. Maailma ei pyöri vain sinun ja yhteisten lastenne ympärillä. On kasvun paikka.

Unohda tämä viestini. Ei sinua voi kukaan tässä auttaa. Pistä elämä ranttaliksi ja tappele tuulimyllyjä vastaan.

Olen pahoillani puolestasi. TOisenlaisella asenteella sinullakin voisi olla kiva elämä.

Vierailija
42/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukin piti olla kotona klo 17 ja lähteä sit viemään minut ja vauvan kotiin ja uhmis uimakouluun.

No, isukki oli välinpitämättömyytään kotona vasta klo 17.50 eikä uhmis enää entinyt uimakouluun ja minua alkoi tilanne vituttaa niin paljon että heittäydyin hankalaksi myös minä.

Jos ukko olis tehnyt niinkuin sovittiin, se olis mun puolestani saanut huomisaamuna vaikka viedä exänsä ensin klo 7 töihin ja sen jälkeen poikansa harjoitteluun, mutta kun itse kusi aikataulut tänään, eikä ollut ensimmäinen kerta, en minäkään pidä kiinni suunnitelmistani ja ukko saa kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää tänä iltana en suostu lapsiani autoon pakkaamaan ja kotiimme menemään, koska paskapääisukki tuli tahallaan töistä niin myöhään että lapsemme myöhästyi uimakoulusta ja enää klo 18 jälkeen en enää uhmista autoon laita, koska hän nukahtaa matkalla ja kirkuu sitten 3 tuntia kun herää kotiin kannettaessa ja valvoo sitten klo 24 asti ja kirkuu huomisaamuna kun yritän herättää ajoissa virikehoitoon että ehdin vauvan kanssa neuvolaan. Eli ISÄN syytä kaikki, se ettei lapsemme ehtinyt uimakouluun ja se että me jäätiin hänen asunnolleen vielä täksi yöksi ja se että hän ei nyt voikkaan viedä teiniä aamulla työpaikan ovelle. Toki isä voi herätä klo 6.30 ja hakea teinin klo 7.15 ja ajaa 24km ja tulla hakemaan meitä klo 8 että lapsemme ehtii virikehoitoon 8.20 ja minä ehdin viedä tavarat kotiimme ennen vauvan neuvolaa. Kävelen sitten huomisaamuna sinne neuvolaan kun matkaan omalta kodiltani menee 10min. Mutta koko sotku on lasten isän syytä piste.

Vierailija
44/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens maanantaina. Ukko on sinne myös erikseen kutsuttu, mutta minä en aio sille ens maanantaina mainita sanallakaan että tänään oli se tapaaminen, muistatko.

Saan nolattua ukon lastensuojelun silmissä kun se ei kumminkaan koko palaveria muista ja tajuaa unohduksensa vasta kun sosiaalityöntekijä sille soittaa.

Menemme kumminkin ukon kyydillä kotiin ens maanantaina klo 8.30 ja se palaveri on 9.30 ihan mun asunnon naapurissa.

Nauran jo valmiiksi kun tuo turhapuro kiitää sinne palaveriin pompan helmat lepattaen kun se ensin on ehtinyt ajaa itsensä töihin. En ole mieheni äiti, enkä siis vastuussa jos se ei palavereja muista.

Vierailija
45/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehessä muuta vikaa kuin että aikataulut eivät aina pidä?

Ryyppääkö, onko väkivaltainen, käykö vieraissa?

Vierailija
46/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinä ja lapsesi olette ihan oikeasti tuon perhetyön, perheneuvolan ja lastensuojelun tarpeessa.

Vierailija
47/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä sinne neuvolaan ilman kyyditystä.

Lastensuojelu ilmoituksenko teet 17v. nuoresta, kun on kohta 18v. ja aikuinen.

Luuletko, että sossu huostaanottaisi 17v. kun jo 18v. ollessaan voi lähteä minne tykkää.

Vierailija
48/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy niin miestä kuin poikaa. Toivottavasti älyävät nostaa kytkintä lopullisesti tollasen hirviön luota.

Vierailija
49/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne neuvolaan ja matkalla tiputettu isompi virikehoitoon, mutta isukki pilasi kaiken kun tuli vasta 17.50 eikä 17, kuten oli sovittu. Mua ei olis silloin paskaakaan kiinnostanut vaikka ukko olis kuskannut kaikki huoransa ja exänsä aamulla töihin, mutta kun itse pilasi tämän illan suunnitelmat ja me jouduimme niitä hänen takiaa muuttamaan, niin ukko saa nyt sitten muuttaa omia suunnitelmiaan huomisaamulle.

Ja ukko on kaappijuoppo ja huoripukki, ei ole väkivaltainen.

Ja ihan vittuillessaankin olen siitä palaveristä ihan hiljaa koko ensi viikon ja nauran itseni kipeäksi 14.pv kun ukko nolaa itsensä myöhästymällä siitä sossun palaverista.

Vierailija
50/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko hänellä muita naisia ihan alvariinsa?

Vierailija
51/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en enää lasteni isää ilmaiseksi lapsenvahdiksi tarvitse ja sitten meidän ei enää tartte tulla tänne miehen asunnolle ja me voidaan erota.

Eikä haittaa vaikka LS määräisi lapset isälleen asumaan, saanpahan opintoni nopeammin loppuun kun pääsen pois äitiyslomalta jo vuodenvaihteessa.

Vierailija
52/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli pulloa viiniä, niin kyllä se melko kaappijouppo on. Ja todistettavasti on huorissa käynyt, olen antanut anteeksi, mutta koskaan en unohda ja siksi olenkin eri puolella kuin "mieheni" vaikka muka yhdessä olemme.

Vierailija
53/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia tähän maailmaan koska...?

Mies sentään tuntuu heistä huolehtivan, ap:sta en olisi niinkään varma.

Vierailija
54/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi miehelle antaa menneitä anteeksi. Et sulata hänen suhdettaan vanhimpaan lapseensa. Et ilmiselvästi arvosta etkä kunnioita häntä millään tavalla. Taitaa olla huonommin koulutettukin kuin sinä, sitten kun valmistut.

Eikö olisi helpompi erota. Saat kyllä lastenvahteja muualtakin.

Ja autokuskeja.

Vierailija
55/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on huollettavana ja ihmiseksi koulutettavana yksi 45-vuotias lapamatokin, joka ei edes herää töihin jos minä en sitä erikseen herätä.

Ukko myöhästyis joka aamu jos sillä olis meno tasan klo 8. Nyt se voi mennä milloin tahansa klo 7-11 ja se on ainoa syy miksi se ei ole jo kenkää myöhästymisten takia saanut.

Vierailija
56/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tartte sitten ukkoa enää mihinkään. Ja kaappijuoppo ei saa lapsistaan kuin valvotut tapaamiset, koska ei voi taata että se on ajokunnossa jos lapsille jotakin sen lähiviikonloppuina sattuu.

Tai sit suosiolla unohdan lapseni ja alan itse etä-äidiksi ja opiskelen loppuun ja pääsen kunnon palkoille ja töihin.

Vierailija
57/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisen ääliön kanssa on lapsia pykännyt.

Vierailija
58/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonut en enää ihmettele ollenkaan miksi 17v teini on niin veltto kuin on.

Jos se nyt edes on miehen biolapsi, sellaista huhua olen miehen ex-vaimosta kuullut, että olis huijannut vaan yhden lapamatomiehen raskauden perusteella naimisiin.

Onneksi mun lapsilla on edes eri äiti, niin on 50% mahdollisuus että niihin ei isän lapamatogeenit vaikuta.

Vierailija
59/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3100€ brutto ja viikonlopun keikkatöistä ehkä 300€/kk. Duunari mikä duunari.

Vierailija
60/84 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilisit laittaa herätyskellon miehelle soimaan ja opettaisit pikkuhiljaa, että laittaa sen itse illalla herättämään. Sitten sinulla olisi yksi huoli vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan