Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä perheestä jolla okt-talo

Vierailija
07.12.2009 |

hyvällä alueella, mökki ja pihassa upouusi Audi ja tila-auto, kaksi lasta. Perheen isä tekee pitkää päivää ja reissaa paljon, äiti käy töissä, mutta on paljon lasten kanssa, eli ei tee niinsanotusti uraa. Matkustelevat 3-4 kertaa vuodessa ja lisäksi lasketellaan lapissa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. itsellä OKT, tila-auto ja kolme lasta, mies aina duunissa

Vierailija
42/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin taloudellisesti hyvin järjestetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. itsellä OKT, tila-auto ja kolme lasta, mies aina duunissa

kun pitää kuulemma pitämättömiä lomia pois. Äiti jää kotiin töihin.

Vierailija
44/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa aika tylsältä minun makuuni :) Mutta aika moni tuollaisesta haaveilee.

Vierailija
45/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskasta olla aina ilman isää. Perheen arjen pyörittäminen ja aikatauluttaminen äidin varassa.

Vierailija
46/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, raha tärkeämpää.

että vain raha ja erityisesti kuluttaminen ratkaisee onnellisuuden.

Vierailija
47/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, raha tärkeämpää.

että vain raha ja erityisesti kuluttaminen ratkaisee onnellisuuden.

tehtävä, jotta saa asua missä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Eikä tarvi täällä itkseä että muut tienaavat niin hyvin :D

Vierailija
48/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että mies on työnarkomaani ja hän on vain ottanut jonkun muijan joka hoitaa kodin ja lapset, jotta voi itse käydä paljon töissä ja viettää muut ajat reissaten ja tehden kaikkea kivaa. Ei kestä arkea, ei varmaan tule ikinä kestämäänkään. Ei ainakaan nykyisen naisensa kanssa.

Vaimo tekee kaiken kiltisti kotona, koska itsellään alhainen koulutus, mutta raha ja korkea elintaso kiinnostaa. On siis orjana kotona.

Sellainen tuosta kuvauksesta tulee mieleen, siis nykyaikana, ennenhän tuollainen oli tavallista.

Vierailija
49/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että mies on työnarkomaani ja hän on vain ottanut jonkun muijan joka hoitaa kodin ja lapset, jotta voi itse käydä paljon töissä ja viettää muut ajat reissaten ja tehden kaikkea kivaa. Ei kestä arkea, ei varmaan tule ikinä kestämäänkään. Ei ainakaan nykyisen naisensa kanssa.

Vaimo tekee kaiken kiltisti kotona, koska itsellään alhainen koulutus, mutta raha ja korkea elintaso kiinnostaa. On siis orjana kotona.

Sellainen tuosta kuvauksesta tulee mieleen, siis nykyaikana, ennenhän tuollainen oli tavallista.

ja pitäisi olla koulutettukin. Yhdessä ovat lienee olleet yli 10v. Mies on työnarkomaani ja jonkin sortin yritysjohtaja tms.

Vierailija
50/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään ajattelisi heistä

Vierailija
51/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään, jos ei erikseen kysyttäisi.

Nyt kun kysyttiin niin näillä tiedoilla: Ohhoh, onpas heillä rahaa, ainakin niin paljon, että pankki myöntää lainaa. Ja perään: Itse olisin käyttänyt rahat aivan toisin.

Kateellinen en ole. Ei tarvitse, kun omasta mielestäni elän maailman parasta mahdollista elämää. Vaikka elämmekin tällä hetkellä todella tiukilla. Mutta kun ei se raha ole niin tärkeä asia meillä :)

Vierailija
52/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole paljoa velkaa, niin itse samassa tilanteessa laittaisin autot ja talon myyntiin. Ostaisin rahoilla Helsingin keskustasta jugend-talosta niin ison asunnon kuin olisi varaa.

Vierailija
53/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun tuon kokoinen perhe ei välttämättä edes tarvitse tila-autoa. Auditkin ovat ylihintaisia. Auto on huonoimpia kohteita mihin voi rahansa laittaa kun niiden arvo laskee vuodessa hurjasti.

Vierailija
54/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti asiat.

Omat hyvin pitkälti samalla tolalla.

Vierailija
56/56 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa aika tylsältä minun makuuni :) Mutta aika moni tuollaisesta haaveilee.

Onko se sitten boheemielämä? Mikä on jännittävää? Asua vuokralla kerrostalossa?