Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä noloa/epätoivoista käytöstä noin 40 naiselta?

Vierailija
07.12.2009 |

Kuulin avomieheltäni, että hän oli saanut tekstarin puolitutultamme, joka kertoi eronneensa miehestään ja viestissä oli kertonut kiinnostuksensa avomiehestäni.

Ollaan siis lähinnä oltu puolituttuja, joskus vietetty iltaa yhdessä, siis niin että törmätty samassa paikassa jne. Ennen siis nelistään, kun tämä nainen oli vielä naimisissa.

Kaiken huippu oli, että nähtiin nyt lauantaina viihteellä ja tämä nainen oli tietenkin nyt eronneena yksin liikenteessä. Vähän oli kiusallinen tilanne ;)

Tottakai olin ihmeissäni viestistä, mutta lähinnä minulle tuli tunne, että on epätoivoinen vai haluaisiko oikeasti änkeä meidän väliin, erikoista.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea muuten kuvitella, että ko nainen olisi tyhjästä saanut päähänsä miehesi olevan kiinnostunut... Sinuna epäilisin miestä...

Mieheni on kyllä kovin ystävällinen ja huomaavainen, joku voi ehkä tulkita häntä monella tavalla. Miestä en epäile, uskon häntä, enkä missään nimessä kuvittele sentään heidän olevan suhteessa.

ap

Vierailija
42/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, mitä sun miehesi haluaa. mut oikeasti, ei noita tuttaville ihan tyhjästä keksitä lähettää. Niillä on todennäköiessti ollut jotian vipinää jossain vaiheessa ja nyt koittaa vaan lämmitellä. Tai sit miehesi on käsittänyt ihan väärin, eikä häntä kohtaan osoitettu kiinnostus ole ollenkaan "sellaista" vaan ainoastaan esim toive että teidän perhesuhteet säilyisivät erosta huolimatta.

Luotan mieheeni ja minusta tuo viesti on 'tyhjästä' lähetetty. Enkä usko, että heillä on aiemminkaan ollut mitään (siis ennen minua esim.), mieheni on niin periaatteellinen, ettei voisi flirttailla tai antaa ymmärtää mitään liikaa naimisissa olevan naisen kanssa. :-)

Siksi koen, että tuntuu kovin epätoivoiselta ja kummalta viesti.

Ja siis mitä mieheni haluaa, oli vastannut, ettei todellakaan ole kiinnostunut ja että me olemme yhdessä, kuten tämä kyseinen hlö hyvin tietää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse usko että AINA on niin, että mies on "antanut ymmärtää" ensiksi jotain, toki niinkin voi olla. Ehkä teidän kannattaa vältellä tuota naista hetken aikaa, häntäkin todennäköisesti nolottaa kun on nyt tullut torjutuksi.

Vierailija
44/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse usko että AINA on niin, että mies on "antanut ymmärtää" ensiksi jotain, toki niinkin voi olla. Ehkä teidän kannattaa vältellä tuota naista hetken aikaa, häntäkin todennäköisesti nolottaa kun on nyt tullut torjutuksi.

Onneksi ollaan siis todella vain puolituttuja, asutaan samalla paikkakunnalla, mutta ei siis säännöllisesti nähdä tai niin, että olisimme yhteydessä, kumpaankaan heistä.

Sitä minäkin, että olisin itse tosi nolona vastaavassa tilanteessa, tai ehkä hän ajattelee, ettei mieheni ole kertonut minulle viestistä. Voi olla näinkin.

ap

Vierailija
45/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerran tuommoinen "ettei voisi edes flirttailla tai antaa ymmärtää" niin mies on hyvin voinut ymmärtää ihan viattoman jutun vähän väärin vain siksi, että se tulee naiselta ja nyt vielä eronneelta sinkkunaiselta. Tod näk. nainen on vain ajatellut sanoa, että hän haluaisi edelleen pitää yhteyttä ja seurustella TEIDÄN (as in "molempien") kanssa. Ei tarkoittanut mitään intiimiä miehen kanssa, mutta miehen mielikuvitus on niin "periaatteellinen (as in "likainen") että on heti mennyt ja tajunnut sen kieroutuneesti.

Vierailija
46/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla tai toisella joka ketjuun saadaan mahdutettua/järkeiltyä, että mies pettää tai vähintään haluaa pettää.

Kuitenkin on myös luotettavia, hyviä miehiä. Ja sinä ap itse tiedät varmasti sisimmässäsi, kuuluuko miehesi näihin rehellisiin ja luotettaviin miehiin! - Ja jos hän kerran vapaaehtoisesti ja omatahtoisesti kertoi sinulle naisen viestistä, en näe mitään syytä olettaa, että miehesi olisi jotenkin osallinen/syyllinen siihen, mitä ikinä tuo nainen kuvittelee tai tavoittelee.

Faktahan nimittäin on myös, että on olemassa kaikenlaisia ihmisiä (niin naisia kuin miehiäkin): esimerkiksi niitä, jotka kuvittelevat itsestään liikoja, että että kaikki ovat heistä automaattisesti kiinnostuneita tai että he saavat kenet vaan. Ja toisilla viiraa siten, että he tosiaan olettavat kaikkien miesten olevan valmiita vähintään seksisuhteeseen, olivat he sitten varattuja tai eivät. Ja monilla nyt viiraa muutenkin eron jälkeen. Sitä haluaa tuntea itsensä halutuksi, ja mikäs sen mairittelevampaa kuin että oikein ukkomies osoittaisi huomiota.

Eli siis naisen käytökseen voi olla monia - miehesi käytöksestä riippumattomia tai miehesi käytöksen vääriin tulkintoihin perustuvia - syitä. Yhtä kaikki, minusta tuo on naiselta röyhkeää ja moraalitonta käytöstä. Jos hän siis tietää miehesi varatuksi ja jopa tuntee sinutkin, on tuo kaikin puolin tuomittavaa. Vapaa sinkku voi toki tavoitella ketä haluaa, mutta kyllä se jotain kertoo naisen arvoista (kunnioituksesta toisia ja esim. parisuhdetta kohtaan), jos hän aloittaa vamppauskierroksen VARATUSTA miehestä.

Mutta kuten joku jo sanoikin, ihan samahan se on, mitä tuo nainen haluaa tai onko hän typerä ja moraaliton. Tärkeintä on, että miehesi ei ole.

Vierailija
47/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerran tuommoinen "ettei voisi edes flirttailla tai antaa ymmärtää" niin mies on hyvin voinut ymmärtää ihan viattoman jutun vähän väärin vain siksi, että se tulee naiselta ja nyt vielä eronneelta sinkkunaiselta. Tod näk. nainen on vain ajatellut sanoa, että hän haluaisi edelleen pitää yhteyttä ja seurustella TEIDÄN (as in "molempien") kanssa. Ei tarkoittanut mitään intiimiä miehen kanssa, mutta miehen mielikuvitus on niin "periaatteellinen (as in "likainen") että on heti mennyt ja tajunnut sen kieroutuneesti.

Ja siis taustaa vielä, että tämä nainen on minulle tullut 'tutuksi' siis mieheni kautta. Emmekä pidä mitään yhteyttä, lähinnä jos törmäämme, moikkaamme ja sitä rataa.

Joten viesti ei voinut olla tyyliin, ollaanhan eronkin jälkeen yhteydessä kuten ennenkin.

Eikä mieheni siis ole tämän eronneen parin miehenkään kanssa yhteydessä. Siksi tuo onkin kummaa..

jahkaava ap :-)

Joten viesti ei voinut

Vierailija
48/48 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä ukkos siihen tarkalleen ottaen vastasi.

Elä sie ressaa mitä joku toinen nainen tekee tai jättää tekemättä, vaan ressaa siitä mitä sun ukkos tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan