Onko teistä noloa/epätoivoista käytöstä noin 40 naiselta?
Kuulin avomieheltäni, että hän oli saanut tekstarin puolitutultamme, joka kertoi eronneensa miehestään ja viestissä oli kertonut kiinnostuksensa avomiehestäni.
Ollaan siis lähinnä oltu puolituttuja, joskus vietetty iltaa yhdessä, siis niin että törmätty samassa paikassa jne. Ennen siis nelistään, kun tämä nainen oli vielä naimisissa.
Kaiken huippu oli, että nähtiin nyt lauantaina viihteellä ja tämä nainen oli tietenkin nyt eronneena yksin liikenteessä. Vähän oli kiusallinen tilanne ;)
Tottakai olin ihmeissäni viestistä, mutta lähinnä minulle tuli tunne, että on epätoivoinen vai haluaisiko oikeasti änkeä meidän väliin, erikoista.
Kommentit (48)
että ap sitä täällä tilittää!!
Jotenkin nyt jäi ahdistamaan, mietityttämään tämä juttu ja se ärsyttää minua, että näin reagoin tähän.
surkimus ap
viestissä luki ja mitä miehesi hänelle vastasi.
Minun exmieheni kirkkain silmin ihmetteli erään naispuolisen työkaverin viestiä jossa nainen flirttaili selvästi ja pyysi lasilliselle. Ihmetteli että miksi pyysi häntä vaikkei heillä ollut mitään. Myöhemmin selvisi että heillä oli ollut muutama vuosi aikaisemmin yhden illan juttu. En osannut aavistaa koko asiaa.
viestissä luki ja mitä miehesi hänelle vastasi. Minun exmieheni kirkkain silmin ihmetteli erään naispuolisen työkaverin viestiä jossa nainen flirttaili selvästi ja pyysi lasilliselle. Ihmetteli että miksi pyysi häntä vaikkei heillä ollut mitään. Myöhemmin selvisi että heillä oli ollut muutama vuosi aikaisemmin yhden illan juttu. En osannut aavistaa koko asiaa.
En ole nähnyt viestejä, siis tämän naisen + avomieheni. Haluaisin luottaa häneen ilman, että vaadin nähdä viestit - toisaalta, jos tämä jää pääkoppaan kaivertamaan, niin eihän siitäkään mitään tule.
ap
Kysy niistä viesteistä mieheltäsi, äläkä asiaa täällä vatvo ;)
Sanot ystävällisesti vain että haluaisit nähdä viestit koska jos ei niissä ole mitään salattavaa niin kyllähän voit ne katsoa. Katso miten reagoi. Kyse on sinun elämästäsi ja haluat taatusti tietää totuuden ja toivotaan että se on sinulle mukava :).
Sanot ystävällisesti vain että haluaisit nähdä viestit koska jos ei niissä ole mitään salattavaa niin kyllähän voit ne katsoa. Katso miten reagoi. Kyse on sinun elämästäsi ja haluat taatusti tietää totuuden ja toivotaan että se on sinulle mukava :).
Mutta kävi mielessä, jos pokkana laittaisin tälle naiselle tekstarin, jossa kerron kuulleeni erosta ja kyselen kuulumisia? Siis ystävällismielisen toki - koska minua jäi vaivaamaan sekin, ettei silloin lauantaina puhuttu oikeastaan mitään. Sitäkin vähän ihmettelin, halusiko esim. mieheni vältellä häntä vian kiusallisen tilanteen takia vai miksi. Tosin hänellä, siis tällä naisella, oli seuraa, joten ei yksin siellä ravintolassa ollut, mutta silti, outo tilanne kerrassaan.
Voisin tuollakin varjolla laittaa tekstarin, että mitä kuuluu, miten pärjää, kun ei lauantaina tullut juteltua. ;)
Olisinko minä puolestani tuossa nolo? Kommentteja kaipailen.
Pöhkö ap
Miksi ihmeessä et vain kysy mieheltäsi tarkemmin niistä viesteistä tai pyydä näyttämään?
Mutta kävi mielessä, jos pokkana laittaisin tälle naiselle tekstarin, jossa kerron kuulleeni erosta ja kyselen kuulumisia? Siis ystävällismielisen toki - koska minua jäi vaivaamaan sekin, ettei silloin lauantaina puhuttu oikeastaan mitään. Sitäkin vähän ihmettelin, halusiko esim. mieheni vältellä häntä vian kiusallisen tilanteen takia vai miksi. Tosin hänellä, siis tällä naisella, oli seuraa, joten ei yksin siellä ravintolassa ollut, mutta silti, outo tilanne kerrassaan. Voisin tuollakin varjolla laittaa tekstarin, että mitä kuuluu, miten pärjää, kun ei lauantaina tullut juteltua. ;) Olisinko minä puolestani tuossa nolo? Kommentteja kaipailen. Pöhkö ap
Mä en ainakaan ole yhtään epätoivoinen enkä paniikkitunnelmissa. Olen juuri eronnut ja voi paremmin kuin vuosiin. Olen ihan satavarmasti loppuun käsitellyt eroni. Voin laittaa kiinnostavalle tyypille viestin. Mitä siinä menetän? EN silti ole yhtään epätoivoinen. Olen elämäni kunnossa. Miksi minusta ei saisi olla kiinnostunut? Nythän olen vapaa!
Vaikka toisaalta jos kyselet toisen kuulumisia, eihän se periaatteessa ole noloa, ainakaan minusta.
Toisaalta, jos olette vain puolituttuja, niin viesti voi tuntua hänestä oudolta.
Silti ymmärrän pointtisi, että haluaisit hänen jollain tasolla tietävän, että sinä tiedät, ehkä tämä on tätä naisen 'logiikkaa'.
Mutta onhan tuossa riski, että 'pilkka osuu sinulle omaan nilkaan' - jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Kuinka kukaan voi päätellä tästä mitään, millä paikkakunnalla tapahtuu?
Ehkä halusi vain testata onnaako?
Mitä menetettävää hänellä on, vaikka viestin laittaisikin.
Ehkä ero on ollut kipeä ja ajatukset hänellä vähän hukassa?
Ovat olleet kuitenkin kauan yhdessä, koska heillä on yläasteikäinen lapsi.
Jotenkin vain hetkessä muuttui käsitys hänestä, olen pitänyt häntä ihan mukavana, mutta nyt täytyy sanoa, että vähän pisteet laskivat.
ap
melko paniikkitunnelma ja epätoivoa ilmassa, kokemuksesta voin sanoa.
Tosin itsekin aikoinaan eronneena, ei olisi tullut mieleen alkaa viestittelemään varattuja miehiä läpi, mutta tietysti jokainen tyylillään. ;)
Oikeesti voihan olla tosi rikki, tiedä häntä.
ap
Vaikea muuten kuvitella, että ko nainen olisi tyhjästä saanut päähänsä miehesi olevan kiinnostunut...
Sinuna epäilisin miestä...
Ettei vaan miehes olisi antanut ymmärtää joskus illanvietoissanne naisen vähän liikaa ja nyt nainen sitten ajattelee, että kun on eronnut, niin voisi sitten miehesi "vanhoihin yrityksiin" vastata, hmmm.
jos miehesi on ihan itse omasta halustaan näyttänyt tuon viestin sulle. Tietää että luotat siihen ja teillä on hyvä ja toimiva suhde.
Siltä tuttava naiselta on kyllä vähän nolo teko.
vaan se, mitä sun miehesi haluaa.
mut oikeasti, ei noita tuttaville ihan tyhjästä keksitä lähettää. Niillä on todennäköiessti ollut jotian vipinää jossain vaiheessa ja nyt koittaa vaan lämmitellä. Tai sit miehesi on käsittänyt ihan väärin, eikä häntä kohtaan osoitettu kiinnostus ole ollenkaan "sellaista" vaan ainoastaan esim toive että teidän perhesuhteet säilyisivät erosta huolimatta.
että ap sitä täällä tilittää!!