Suomalaiset miehet paskoja
Miehenä mua ottaa oikeasti päähän tämä täälläkin esiintyvä Sofi Oksanen-hypetys ja suomalaisen miehen yleinen mollaaminen. Jopa oma vaimoni sanoi, että töissä olevat ulkomaiset miehet kohtelevat naista paljon paremmin, avaavat ovia, eivätkä koskaan juttele naisille niin törkeästi kuin mitä suomalaiset vastaavat, minä kuulemma mukaanlukien.
Mua ei ihan oikeasti haittaa, jos ulkomaista miestä kehutaan ansioidensa mukaan ja meitä vastaavasti haukutaan, mutta olisi reilua katsoa hieman ympärilleen ja kysyä itseltään, että ketä rakentaa yh-äideille kuntien tarjoamat asunnot, maksaa sosiaalituet ja kenen ansiosta länsimaiset yhteiskunnat ovat valovuoden edellä niiden maiden yhteiskuntia, josta nämä kehutut maahanmuuttajat tulevat sekä mikä on naisen asema näissä maissa?
Minun suunnittelemiani tuotteita on myyty monta kymmentä miljoonaa ja sen seurauksena niin moni ihminen saannut työtä ja toimeentuloa perheelleen, että tuntui todella, todella rajulta kuulla olevansa paska, jopa paskempi kuin se, jonka maahanmuuton olen tänne osaltani mahdollistanut.
Sofi Oksanen ja muut suomalaiseen mieheen pettyneet naiset, mukaanlukien rakas vaimoni. Teillä on vapaus valita haluamanne mies, enkä ainakaan itse halua pitää ketään vierelläni väkisin, joten tehkää jo valintanne ja painukaa sitten hittoon pystyyn täältä. Nimi isänmaa, tarkoittaa nimittäin juuri sitä, me miehet voimme halutessamme sanoa ketä täällä asuu, oli se sitten reilua tai ei. Ja tällä hetkellä te petaatte kovaa vauhtia sen puolesta, että jokainen kynnelle kykenevä mies on samaa mieltä kanssani.
Kommentit (130)
Moni ulkolainen mies toisi asian paljon pehmeämmin esille eikä noin mahtailevasti. Vastenmielistä tuollainen mahtailu.
Älä nyt ala sekoilemaan=) Vastustit naisten oikeuksia ja mamuja aluksi ja nyt vastustat mamuja, koska ne haluavat alistaa naiset hunnun alle? Hei, oikeasti. Pientä loogisuutta? Eikö sen pitäisi olla MIEHINEN taito?=)
Vastustan edelleen sellaisten ihmisten oikeuksia, jotka toimivat minun ja jälkeläisteni etua vastaan. Pidän sitä jopa täysin luonnollisena.
Löydät kaipaamsi logiikan kirjoituksistani, kun mietit maamme populaation kehittymistä siihen hetkeen, kun öljyn ja elintilan loppumisesta johtuvat scenaariot alkavat käydä toteen. Länsimaisella elämäntavalla ei vain ole silloin mahdollisuutta selvitä, jos nuorisosta yli puolet on maahanmuuttajataustaisia ja meistä alkuperäisväestöstä suurin osa liian vanhoja auttamaan lapsiamme voittoon. Juuri tästä samasta syystä ruotsalaiset ovat jo hävinneet tulevan taistelun, mutteivat ressukat sitä vielä itse ymmärrä. Joku tietenkin sanoo, ettei sotaa tule ja väite validi, mutta laskin näyttää toista ja historia opettaa miten ihmiset käyttäytyvät hädän hetkellä.
Mun mielestä suomalaiset miehet on oikein kivoja, mutta sinä et tekstisi perusteella kyllä mahdu siihen kivaan sakkiin. Outo hyypiö!
Nimi isänmaa, tarkoittaa nimittäin juuri sitä, me miehet voimme halutessamme sanoa ketä täällä asuu, oli se sitten reilua tai ei. Ja tällä hetkellä te petaatte kovaa vauhtia sen puolesta, että jokainen kynnelle kykenevä mies on samaa mieltä kanssani.
[/quote]
rakennuksia ei olisi, ei autoja, ei astanpesukonetta, juoksevaa vettä, ja niin edelleen. Lähes 99%sesti kaikki nuo jutut ovat meidän länsimaisten miesten tekemiä ja ilman niitä te asuisitte savimajassa kolmen muun vaimon kera, muistakaa se. Ja suurin syy miksi teillä on nuo kaikki laitteet, johtuu siitä, että olemme kunnoittaneet teitä ja halunneet saada työtaakkanne kevyemmäksi.
Ajatteletko, että veden kantaminen ja tiskaaminen ovat naisten hommia?
Välillä tuntuu, ettei oikein tiedä mitä teistä piloille hemmotelluista naisista pitäisi ajatella ja pitäisikö teidät oikeasti alistaa hetkeksi sharia-lain alaisuuteen, jotta oppisitte edes hitusen kunnoitusta.
Kuulostaa surulliselta ja hiukan väkivaltaiselta, että ajattelet tällaista.
On hienoa, että teillä muutamilla kirjoittajilla on olemassa "MIES" ja löytyy vielä näitä "Tosiakin miehiä", jotka tekevät mitä tahansa päästäksen piparille.
Sekö on perimmäinen tavoite siinä, jos mies on naiselle mukava, päästä piparille?
Surullista ja tosi katkeraa tekstiä. En edes ymmärrä, mikä oli motiivisi avautua täällä av:lla. Halusitko purkaa paineita vai mitä. Kannattaisi puhua kuitenkin oman vaimon kanssa ja rakentavasti. Täällä saat vain riitaa aikaiseksi, tuskin ainakaan ketään käännytettyä kannallesi tällä taktiikalla.
Olen itse diplomi-insinööri ja nainen. Jotain olen suunnitellut työurani aikana, mutta en ajattele, että se olisi mitään, mitä ilman maailma ei olisi pärjännyt tai että muiden pitäisi olla minulle jotenkin kiitollisia. Työtänihän se vain on ollut ja minulle on maksettu siitä palkkaa.
Suurin osa työ- ja opiskelukavereistani on ollut miehiä ja ihan mahtavia tyyppejä suurin osa. Sofi Oksanen puhui väkivaltaisuudesta ja sitä en voi hyväksyä missään muodossa. No, ehkä puolustussodassa. Suomi on väkivaltainen maa ja suurin osa väkivallasta on miesten tekemää, sitä ei voi kieltää ja turha sitä on perheväkivaltaa puolustaakaan.
Miksi ap saa näppylöitä Sofi Oksasen jutuista, jos hän ei ole väkivaltainen? Eikö se koira yleensä älähdä, johon kalikka kalahtaa? Jos en olisi väkivaltainen mies, ei minua kiinnostaisi kauheasti yhden kirjailijan näkemykset tästä asiasta.
Se että tekee paljon töitä ja tienaa hyvin, tuo leivän perheelle on tätä meidän suomalaisten arvostavaa protestanttista työkulttuuria. Siitä on ollut historiassa varmasti paljon hyötyä, mutta ei sillä voi kilpailla, että minä kun teen enemmän töitä kuin sinä ja tienaan enemmän, ansaitsen kunnoituksesi. Jokaisella ihmisellä on sama, loukkaamaton ihmisarvo, joka on riippumaton ansioista tai työn teosta.
Ap, rauhoitu. Luulen, että olet tällä hetkellä stressaantunut ja ylirasittunut. Armahda itseäsi!
Vastustat siis kaikkien naisten oikeuksia. Ja ihan kaikki Suomen naiset toimivat sinun ja jälkeläistesi etua vastaan?
Onko se oikeasti jälkeläistesi etu, että teet selväksi, ettei toinen heidän läheisensä (äiti) ole mitään ja siltä pitäisi viedä kaikki oikeudet, parempi olisi se päästää päiviltään.
Kivan kuuloinen isä. Joko lapsesi vihaavat sinua aikuisena, kun huomaavat vihasi äitiänsä kohtaan tai sitten ovat täysin manipuloituja sinun ajatuksillesi ja vihaavat äitiään ja kaikki naisia. Tasapainoiseen parisuhteeseen eivät kuitenkaan koskaan pysty. Säälin joka tapauksessa lapsiasi.
Vastustan edelleen sellaisten ihmisten oikeuksia, jotka toimivat minun ja jälkeläisteni etua vastaan. Pidän sitä jopa täysin luonnollisena.
kaikki Suomen naiset samanlaisiksi? Vaimosi voi ehkä olla idiootti (pahoittelen ilmausta), mutta älä nyt tänne tule meille muille kertomaan millaisia me muka olemme tai mitä suomalaisista miehistä tai maahanmuuttajista ajattelemme. Taidat olla varsinainen naistenvihaaja..
Sodathan usein vahvistavat kotirintaman naisten arvoa, koska miehiä kuolee ja ne ovat poissa työnteosta rintamalla. Viime sodassakin naiset pääsivät vihdoin kunnolla kotilieden äärestä näyttämään, mihin pystyivät ja pitivät mm. tehtaat toiminnassa. Eivätkä sitten sodan jälkeen suostuneetkaan palaamaan sinne menneisyyteen. Nythän naiset taas ovat usein paremmin koulutettuja kuin miehet ja osalla on jo armeijakin käytynä. Niinpä naiset pääsevät/joutuvat myös pikakoulutuksen kautta sotatoimiin ja rintamalle, jos sota taas syttyisi. Varsinkin kun iso osa reserviläisistä miehistä on huonompikuntoisia/ tyhmempiä. Aika nopeasti sielä armeijan johdossakin alkaisi naiset hoitaa hommia... Vaikea myös uskoa että sodan vammauttamien hoito sodan aikana toimisi mitenkään ilman naisia nyt niinkuin ennenkään...
Sä et nyt ihan ymmärtänyt tulevan konfliktin luonnetta. Toisessa maailmansodassa kuoli 50 miljoonaa ihmistä ja nyt puhutaan jostain 5000-7000 miljoonasta, riippuen miten huonoon jamaan maapallon ekologia on ajettun 9000 miljoonan ihmisen jäljiltä. Jotain kuvaa ongelman suuruudesta saat, kun mietit, että nyt päivittäin käyttämästämme 85 miljoonasta barrelista 34 miljoonaa menee ruuan tuotantoon (+ tähän päälle vielä lannoitteet, jotka nekin tehdään fossiilisesta maakaasusta). Edelleen vuoteen 2050 mennessä ruuantuotantoon käytettävä fossiilisen öljyn määrän pitäisi kasvaa 51-68 miljoonaan barreliin, joka on liki nelinkertainen tarve silloiseen tuotantoon nähden, ja josta pitää tietenkin laskea pois vielä liikenteen ja energiantuotannon kuluttama osuus.
Tulevana jouluaattona katsokaa kauppojen hyllyjä sulkeutumisen aikaan ja miettikää miten kauan sitä tavaraa siellä riittää, jos/kun alkaa pahemmat levottomuudet, öljyntuotanto pysähtyy, maat alkavat sulkea rajojaan, ihmiset alkavat turvata omaa selvitymistään, jakaantuvat ryhmiin ja logistiikaketjut maatiloilta kauppoihin katkeavat.
Hieman mielikuvitusta peliin ja sen douppaamiseksi katsokaa viimeistään tapaninpäivänä sinne jääkaappinne ja kysykää miten nopeasti pelkkä valo olisi jäljellä, löysät housuissa ja mitä te itse tekisitte turvataksenne jälkeläistenne elon jatkumisen tällä Telluksella? Meinaan, että sillä samalla hetkellä muutkin miettivät sitä samaa ja RK62 sekä AK47 alkavat käydä vuoropuhelua lähiöissä.
Hyvä idea! Ilman mamujahan suomalaiset kuolee sukupuuttoon. No ehkä tosiaan olisikin parempi niin... Varsinkin kun yksi suomalainen kuluttaa monikertaisesti luonnonvaroja johonkin somalialaiseen verrattuna. Oikeesti, tää on aika masentavaa keskustelua.
Emme me suomalaiset mihinkään sukupuuttoon ole kuolemassa, meitä olisi täällä lähes sopivasti maan kantokykyyn nähden, mutta pitäähän meilläkin jotain tapettavaa löytyä, joten laitetaan alkuun pari miljoonaa mammua ja ihmetellään myöhemmin viedäänkö pippalot loppuun, vai jaetaanko maa jäljelle jääneiden välillä kahtia.
Tämä keskustelu ei ole lainkaan niin masentavaa kuin se mitä tuolta on tulossa.
Sinä itsehän olet kuin mamu, mutta vain valkoinen versio. Itsehän olet juuri alistamassa naista et hunnun, mutta nyrkin alle. Sinähän haluat ottaa naisilta kaikki oikeudet pois. Mikä tekee sinusta sellaista mamua paremman, joka haluaa alistaa naisen hunnun alle? Loppujen lopuksi ei ole väliä kumman alistajan valitsee, jos on pakko jompikumpi ottaa. Itse ehkä ottaisin sen suklaanruskean jos sillä on kivan kokoinen kalju. Että kyllä sinä ihan noilla puheillasi vain käännytät meidät naiset valitsemaan juuri jotain muuta kuin suomalaisen miehen. Jatka samaan malliin, niin me voidaan ihan itsekin käydä hakemassa niitä suklaanruskeita miehiä tänne Suomeen.
Niin Sofienkin mukaan suomalaiset naiset elävät hellan ja nyrkin välissä, joten eipä siinä sitten taida olla muuta järkevää vaihtoehtoa kuin ottaa se "kivankokoinen kalju". Kannattaisi kuitenkin pitää kiirettä, kun laivat uuteen kotimaahan ovat lähdöillään. Onko savimajassa muuten edes sitä hellaa? Nyrkki ja kivet tietääkseni löytyvät ihan siitä kyliltä.
Mitenkäs kauan luulet että miehet täällä sitten "porskutatte", lisäännytteko kenties keskenänne?
on valittaa suomalaisista miehistä. Kuka näitä "suomalaisia miehiä" kasvattaa? Somalaiset naiset. Eli suomalaiset naiset kasvattaa suomalaisia miehiä, ja sitten valittaen sanovat heitä siaksi? No, omapa vika, miksi kasvatti pojastan sikaa?
Kävin eilen tästä aiheesta keskustelua mieheni kanssa (joka on siis fiksu ja koulutettu suomalainen). Hän sanoi ettei ainakaan hänen ystäväpiirissään ole tällaista aatetta levinnyt, että taitaa olla enemmän sellaisten surullisten ja yksinäisten epäonnistujien juttu:D
turha vaimosi on valittaa suomalaisista miehistä. Kuka näitä "suomalaisia miehiä" kasvattaa? Somalaiset naiset. Eli suomalaiset naiset kasvattaa suomalaisia miehiä, ja sitten valittaen sanovat heitä siaksi? No, omapa vika, miksi kasvatti pojastan sikaa?
Vastustat siis kaikkien naisten oikeuksia. Ja ihan kaikki Suomen naiset toimivat sinun ja jälkeläistesi etua vastaan? Onko se oikeasti jälkeläistesi etu, että teet selväksi, ettei toinen heidän läheisensä (äiti) ole mitään ja siltä pitäisi viedä kaikki oikeudet, parempi olisi se päästää päiviltään. Kivan kuuloinen isä. Joko lapsesi vihaavat sinua aikuisena, kun huomaavat vihasi äitiänsä kohtaan tai sitten ovat täysin manipuloituja sinun ajatuksillesi ja vihaavat äitiään ja kaikki naisia. Tasapainoiseen parisuhteeseen eivät kuitenkaan koskaan pysty. Säälin joka tapauksessa lapsiasi.
Sanoin vastustavani, mutta lisätään listaan myös tuo "naistenvihaaja", jos se tekee teidät tyytyväiseksi. Ja tosiaan, mun ei tarvitse hyväksyä kahden kaljun välissä seilaamista sekä sitä, että naiseni puoltaa tätä maahanmuuttoa ajattelematta lainkaan mitä tämä kokonaisuus lapsillemme ja maallemme aiheuttaa. Ja mikäli muslimimies sanoo naiselleen, että "se on nyt huntu päähän ja vieraiden miesten vilkuilut ovat taakse jäänyttä elämää!", niin samaa voin hyvällä omallatunnolla vaatia myös maahanmuuttoa kannattavalta vaimoltani.
tai sitten en vaan ymmärrä, nainen kun olen: mikset kirjoita 5-7 miljardia, 9, miljardia ym. ja miten ihmeessä saat lahdattua puheissas enemmän ihmisiä mitä maa päällään kantaa (6,7 miljardia)?
Sä et nyt ihan ymmärtänyt tulevan konfliktin luonnetta. Toisessa maailmansodassa kuoli 50 miljoonaa ihmistä ja nyt puhutaan jostain 5000-7000 miljoonasta, riippuen miten huonoon jamaan maapallon ekologia on ajettun 9000 miljoonan ihmisen jäljiltä.
Me emme ole yhtä kuin vaimosi, pystytköl tajuaamaan tätä!
Vastustat siis kaikkien naisten oikeuksia. Ja ihan kaikki Suomen naiset toimivat sinun ja jälkeläistesi etua vastaan? Onko se oikeasti jälkeläistesi etu, että teet selväksi, ettei toinen heidän läheisensä (äiti) ole mitään ja siltä pitäisi viedä kaikki oikeudet, parempi olisi se päästää päiviltään. Kivan kuuloinen isä. Joko lapsesi vihaavat sinua aikuisena, kun huomaavat vihasi äitiänsä kohtaan tai sitten ovat täysin manipuloituja sinun ajatuksillesi ja vihaavat äitiään ja kaikki naisia. Tasapainoiseen parisuhteeseen eivät kuitenkaan koskaan pysty. Säälin joka tapauksessa lapsiasi.
Sanoin vastustavani, mutta lisätään listaan myös tuo "naistenvihaaja", jos se tekee teidät tyytyväiseksi. Ja tosiaan, mun ei tarvitse hyväksyä kahden kaljun välissä seilaamista sekä sitä, että naiseni puoltaa tätä maahanmuuttoa ajattelematta lainkaan mitä tämä kokonaisuus lapsillemme ja maallemme aiheuttaa. Ja mikäli muslimimies sanoo naiselleen, että "se on nyt huntu päähän ja vieraiden miesten vilkuilut ovat taakse jäänyttä elämää!", niin samaa voin hyvällä omallatunnolla vaatia myös maahanmuuttoa kannattavalta vaimoltani.
ai että olet laivaamassa naisia täältä pois?
Mitenkäs kauan luulet että miehet täällä sitten "porskutatte", lisäännytteko kenties keskenänne?
Puolet miehistä kaatuu laivauksen yhteydessä ja puolet naisista kallistuu kaurapuuron kannalle.
Eli puhutkin vain omasta vaimostasi? Miksi sotket kaikki Suomen naiset tähän?!
Me emme ole yhtä kuin vaimosi, pystytköl tajuaamaan tätä!
Väität siis, että Astrid Thors on diktaattorimaisesti vastuussa harjoitetusta pakolaispolitiikasta?:
- Me miehet tätä ainakaan kannateta ja demokratiassa vaaditaan yli 50% kannatusta, joten looginen päätelmä on mikä?
pelkästään siksi, että muuten hänet olisi "laivattu" muualle. Taitaa käsite molemminpuolinen rakkaus olla sulle ihan outo..
Vastauksia #15
ai että olet laivaamassa naisia täältä pois? Mitenkäs kauan luulet että miehet täällä sitten "porskutatte", lisäännytteko kenties keskenänne?
Puolet miehistä kaatuu laivauksen yhteydessä ja puolet naisista kallistuu kaurapuuron kannalle.
versio. Itsehän olet juuri alistamassa naista et hunnun, mutta nyrkin alle. Sinähän haluat ottaa naisilta kaikki oikeudet pois.
Mikä tekee sinusta sellaista mamua paremman, joka haluaa alistaa naisen hunnun alle? Loppujen lopuksi ei ole väliä kumman alistajan valitsee, jos on pakko jompikumpi ottaa. Itse ehkä ottaisin sen suklaanruskean jos sillä on kivan kokoinen kalju.
Että kyllä sinä ihan noilla puheillasi vain käännytät meidät naiset valitsemaan juuri jotain muuta kuin suomalaisen miehen. Jatka samaan malliin, niin me voidaan ihan itsekin käydä hakemassa niitä suklaanruskeita miehiä tänne Suomeen.