Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet paskoja

Vierailija
07.12.2009 |

Miehenä mua ottaa oikeasti päähän tämä täälläkin esiintyvä Sofi Oksanen-hypetys ja suomalaisen miehen yleinen mollaaminen. Jopa oma vaimoni sanoi, että töissä olevat ulkomaiset miehet kohtelevat naista paljon paremmin, avaavat ovia, eivätkä koskaan juttele naisille niin törkeästi kuin mitä suomalaiset vastaavat, minä kuulemma mukaanlukien.

Mua ei ihan oikeasti haittaa, jos ulkomaista miestä kehutaan ansioidensa mukaan ja meitä vastaavasti haukutaan, mutta olisi reilua katsoa hieman ympärilleen ja kysyä itseltään, että ketä rakentaa yh-äideille kuntien tarjoamat asunnot, maksaa sosiaalituet ja kenen ansiosta länsimaiset yhteiskunnat ovat valovuoden edellä niiden maiden yhteiskuntia, josta nämä kehutut maahanmuuttajat tulevat sekä mikä on naisen asema näissä maissa?

Minun suunnittelemiani tuotteita on myyty monta kymmentä miljoonaa ja sen seurauksena niin moni ihminen saannut työtä ja toimeentuloa perheelleen, että tuntui todella, todella rajulta kuulla olevansa paska, jopa paskempi kuin se, jonka maahanmuuton olen tänne osaltani mahdollistanut.

Sofi Oksanen ja muut suomalaiseen mieheen pettyneet naiset, mukaanlukien rakas vaimoni. Teillä on vapaus valita haluamanne mies, enkä ainakaan itse halua pitää ketään vierelläni väkisin, joten tehkää jo valintanne ja painukaa sitten hittoon pystyyn täältä. Nimi isänmaa, tarkoittaa nimittäin juuri sitä, me miehet voimme halutessamme sanoa ketä täällä asuu, oli se sitten reilua tai ei. Ja tällä hetkellä te petaatte kovaa vauhtia sen puolesta, että jokainen kynnelle kykenevä mies on samaa mieltä kanssani.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko muuten viestejä ulkoavaruudesta? Onko tullut paljonkin nappailtua niitä sieniä tai mitä sitten vedätkään kun luulet tietäväsi jokaisen suomalaisen miehen mielipiteen? :-D

Eikä taida olla mitään käsitystä siitäkään, että maahanmuuttoasioista päättämässä on ollut aivan yhtä paljon miehiä kuin naisiakin..

Vastauuksdia #16

Eli puhutkin vain omasta vaimostasi? Miksi sotket kaikki Suomen naiset tähän?! Me emme ole yhtä kuin vaimosi, pystytköl tajuaamaan tätä!

Väität siis, että Astrid Thors on diktaattorimaisesti vastuussa harjoitetusta pakolaispolitiikasta?: - Me miehet tätä ainakaan kannateta ja demokratiassa vaaditaan yli 50% kannatusta, joten looginen päätelmä on mikä?

Vierailija
82/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen minulla on oikeus.

Niin Sofienkin mukaan suomalaiset naiset elävät hellan ja nyrkin välissä, joten eipä siinä sitten taida olla muuta järkevää vaihtoehtoa kuin ottaa se "kivankokoinen kalju". Kannattaisi kuitenkin pitää kiirettä, kun laivat uuteen kotimaahan ovat lähdöillään. Onko savimajassa muuten edes sitä hellaa? Nyrkki ja kivet tietääkseni löytyvät ihan siitä kyliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tehnyt sen verran hyvää työtä tässä pinossa, että alan olla samaa mieltä kuin alkuperäinen otsikkosi. Varsinkin yhden miehen osalta.

Vierailija
84/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen tästä aiheesta keskustelua mieheni kanssa (joka on siis fiksu ja koulutettu suomalainen). Hän sanoi ettei ainakaan hänen ystäväpiirissään ole tällaista aatetta levinnyt, että taitaa olla enemmän sellaisten surullisten ja yksinäisten epäonnistujien juttu:D

Kuten aiemmin kirjoitin, osaamme mekin miehet sanoa toista ja puhua toista. Toinen vaihtoehto on, ettei miehesi ole vielä herännyt ruususen unestaan, mutta varmasti tämäkin kysyy kuka näitä mammuja tänne haluaa? Yllätys tulee olemaan ainakin suuri, kun tämä joskus huomaa sinun olevan yksi näistä (olettaen, ettei miehesi ole aisuri).

Vierailija
85/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä jo alkaa naurattaa, tai sitten en vaan ymmärrä, nainen kun olen: mikset kirjoita 5-7 miljardia, 9, miljardia ym. ja miten ihmeessä saat lahdattua puheissas enemmän ihmisiä mitä maa päällään kantaa (6,7 miljardia)?

Olen vain huomannut, ettei monikaan (mies tai nainen) hahmoita kunnolla miljoonan ja miljardin eroa, kun eivät ole tottuneet näin suuriin lukuihin. Oletko muuten sinä?

Enkä tosiaan väitä, että "peruuttamalla kaupunkialueella, alkaisivat kuolleetkin herätä henkiin" vaan, että oletan konfliktin syttyvän lähempänä vuotta 2050, jolloin maapallolla elää noin 9 miljardia ihmistä, kuin esimerkisi vuonna 2020, jolloin vastaava luku on jotain 7 miljardia.

Ja, jottei tulisi enempää väärinkäsityksiä, oletan ympäristön olevan vuonna 2050 edes jollain tavalla elinkelpoinen ja kykenevän elättämään saman väestömäärän kuin vuonna 1950, joka edustaa päästöiltään samaa kuin Vanhasen ilmastopoliittinen tavoite: - päästöt 80% pienemmät kuin nykyään (vuoden 1950 taso). On toki mahdollista, että populaatio romahtaa paljon alemmas, tai pyyhkiytyy jopa kokonaan pois kartalta. Albert Einstein:ia lainatakseni, kun tältä kysyttiin millä aseilla kolmas maailmansota käydään; - "Sitä en tiedä, mutta neljäs käydään kivillä".

Lopuksi ohessa sinulle "ilmeisen suurien lukujen ystävälleni" pieni video-linkki Universumimme koosta. Jokainen etäisyysrengas tuossa vie sinut kymmenen kertaa kauemmas edellisestä pisteestä ja kestoltaan video on neljä minuuttia, mutta joka todellisuudessa valon nopeudella (300 000km/s) matkatessa veisi sinulta 93 miljardia vuotta. Että ilmeisen päättäjän rooliin halutessi malttaisit katsoa edes tuon neljään minuutiin nopeutetun matkan Universumimme reunoille, oppisit ymmärtämään Telluksen arvon ja pidät mielessäsi, että ihmiskunnan suurin saavutus on ollut käydä vasta tuolla kuussa, johon valolta kestää matkata about sekunnin.

Vierailija
86/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi.

Vierailija
87/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva jos sulle kelpaa vaimo, joka on kanssasi pelkästään siksi, että muuten hänet olisi "laivattu" muualle. Taitaa käsite molemminpuolinen rakkaus olla sulle ihan outo..

Miten se muka muuttaisi meidän suomalaisten paskojen tämänhetkistä tilannetta? Ja eipähän tarvitsisi maksaa enää noiden mammu-sonnien hyysäämistä ja kuunnella sofie oksasia.

Vierailija
88/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa olla luonnollisesti mies vaan hän räyhää, uhoaa, uhkailee, mahtailee, käyttäytyy agressiivisesti ja kiristää.

Ulkolaiset miehet osaavat olla miehiä ilman uhoa. Heidän ei tarvitse näyttää vaan sen aistii kaiken hyvän käytöksen takaa.

Vierailija
89/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset alkaisivat tuomaan niitä ihania suklaaruskeita miehiä tänne Suomeen teidän suomalaisten miehien elätettäväksi?

Sinähän suoranstaan kehoitat kirjoittelullasi meitä suomalaisia naisia valitsemaan juuri jokin muu kuin suomalainen mies. Olethan sinäkin sitä mieltä, ettei meillä naisille ole mitän arvoa eikä oikeuksia. Kuka sellaisen miehen itselleen haluaa?

Ja eipähän tarvitsisi maksaa enää noiden mammu-sonnien hyysäämistä ja kuunnella sofie oksasia.

Vierailija
90/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö ap, olet tehnyt sen verran hyvää työtä tässä pinossa, että alan olla samaa mieltä kuin alkuperäinen otsikkosi. Varsinkin yhden miehen osalta.

Anna anteeksi rakas, en arvanut että tunnistaisit.

Vierailija
91/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä hra alkuperäinen, nyt en sano ilkeilläkseni, mutta pitäisiköhän sinun käydä juttelemassa näistä ajatuksista mielenterveyden ammattilaisen kanssa? Sen verran levottomilta alkavat jutut kuulostaa.

Sä et nyt ihan ymmärtänyt tulevan konfliktin luonnetta. Toisessa maailmansodassa kuoli 50 miljoonaa ihmistä ja nyt puhutaan jostain 5000-7000 miljoonasta, riippuen miten huonoon jamaan maapallon ekologia on ajettun 9000 miljoonan ihmisen jäljiltä. Jotain kuvaa ongelman suuruudesta saat, kun mietit, että nyt päivittäin käyttämästämme 85 miljoonasta barrelista 34 miljoonaa menee ruuan tuotantoon (+ tähän päälle vielä lannoitteet, jotka nekin tehdään fossiilisesta maakaasusta). Edelleen vuoteen 2050 mennessä ruuantuotantoon käytettävä fossiilisen öljyn määrän pitäisi kasvaa 51-68 miljoonaan barreliin, joka on liki nelinkertainen tarve silloiseen tuotantoon nähden, ja josta pitää tietenkin laskea pois vielä liikenteen ja energiantuotannon kuluttama osuus.

Tulevana jouluaattona katsokaa kauppojen hyllyjä sulkeutumisen aikaan ja miettikää miten kauan sitä tavaraa siellä riittää, jos/kun alkaa pahemmat levottomuudet, öljyntuotanto pysähtyy, maat alkavat sulkea rajojaan, ihmiset alkavat turvata omaa selvitymistään, jakaantuvat ryhmiin ja logistiikaketjut maatiloilta kauppoihin katkeavat.

Hieman mielikuvitusta peliin ja sen douppaamiseksi katsokaa viimeistään tapaninpäivänä sinne jääkaappinne ja kysykää miten nopeasti pelkkä valo olisi jäljellä, löysät housuissa ja mitä te itse tekisitte turvataksenne jälkeläistenne elon jatkumisen tällä Telluksella? Meinaan, että sillä samalla hetkellä muutkin miettivät sitä samaa ja RK62 sekä AK47 alkavat käydä vuoropuhelua lähiöissä.

Hyvä idea! Ilman mamujahan suomalaiset kuolee sukupuuttoon. No ehkä tosiaan olisikin parempi niin... Varsinkin kun yksi suomalainen kuluttaa monikertaisesti luonnonvaroja johonkin somalialaiseen verrattuna. Oikeesti, tää on aika masentavaa keskustelua.

Emme me suomalaiset mihinkään sukupuuttoon ole kuolemassa, meitä olisi täällä lähes sopivasti maan kantokykyyn nähden, mutta pitäähän meilläkin jotain tapettavaa löytyä, joten laitetaan alkuun pari miljoonaa mammua ja ihmetellään myöhemmin viedäänkö pippalot loppuun, vai jaetaanko maa jäljelle jääneiden välillä kahtia.

Tämä keskustelu ei ole lainkaan niin masentavaa kuin se mitä tuolta on tulossa.

Vierailija
92/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä maksettavaa tule juuri siitä, jos suomalaiset naiset alkaisivat tuomaan niitä ihania suklaaruskeita miehiä tänne Suomeen teidän suomalaisten miehien elätettäväksi? Sinähän suoranstaan kehoitat kirjoittelullasi meitä suomalaisia naisia valitsemaan juuri jokin muu kuin suomalainen mies. Olethan sinäkin sitä mieltä, ettei meillä naisille ole mitän arvoa eikä oikeuksia. Kuka sellaisen miehen itselleen haluaa?

Ei sillä ole enää oikeastaan mitään väliä, kun tämä höösääminen tehdään jo kaikki velkarahalla ja niitä tulevaisuudessa kukaan maksa. Sinulle elämänmuutos olisi kuitenkin pysyvä ja olisin onnesta mykkänä nähdessäni sinut kauniin seksikkäässä kaavussa ostarilla. Voisimme jopa vaihtaa katseita hyllyrivien välissä ja kosketella ohimennen toisiamme, miehesi ollessa toivon mukaan toisaalla uusien valloitustensa peräässä. Kuulostaako jännittävältä? Sitä se nimittäin on sanan varsinaisessa merkityksessä. :D

Tapaamisiin ostarilla, my darling...

Vierailija
93/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan rakensi aasinsillan päästäkseen mammapalstalle hourimaan maailmanloppuskernaarioitaan. Hienoa viihdettä, tosin melko autistista! t. M37

Vierailija
94/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ei tule tapahtumaan. Tosin olen ihan vakaasti uskollinen nykyiselle suomalaiselle miehellenikin. Hän arvostaa, kunnioittaa ja mikä parasta rakastaa minua. Hänellä on hyvä itsetunto ja sitä ei tarvitse pönkittää syyttämällä muita omasta epäonnistumisista.

Mutta jos jotain joskus kävisi, niin en sinunlaista miestä huolisi. Suhteessa pitää olla molemminpuolinen kunnioitus ja rakkaus.

Eikö sitä maksettavaa tule juuri siitä, jos suomalaiset naiset alkaisivat tuomaan niitä ihania suklaaruskeita miehiä tänne Suomeen teidän suomalaisten miehien elätettäväksi? Sinähän suoranstaan kehoitat kirjoittelullasi meitä suomalaisia naisia valitsemaan juuri jokin muu kuin suomalainen mies. Olethan sinäkin sitä mieltä, ettei meillä naisille ole mitän arvoa eikä oikeuksia. Kuka sellaisen miehen itselleen haluaa?

Ei sillä ole enää oikeastaan mitään väliä, kun tämä höösääminen tehdään jo kaikki velkarahalla ja niitä tulevaisuudessa kukaan maksa. Sinulle elämänmuutos olisi kuitenkin pysyvä ja olisin onnesta mykkänä nähdessäni sinut kauniin seksikkäässä kaavussa ostarilla. Voisimme jopa vaihtaa katseita hyllyrivien välissä ja kosketella ohimennen toisiamme, miehesi ollessa toivon mukaan toisaalla uusien valloitustensa peräässä. Kuulostaako jännittävältä? Sitä se nimittäin on sanan varsinaisessa merkityksessä. :D Tapaamisiin ostarilla, my darling...

Vierailija
95/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen teksti on siirtynyt johonkin ihan outoon maailmanlopun selityksiin. Aluksi ole vain kyse siitä, kun vaimo oli kehunut ulkomaalaista työkaveriaan kivemmaksi kuin hän.

Seuraavaksi kaikki naiset ja mamut ovat turhia, joiden oikeudet voisi poistaa ja nyt maailmaloppu.

Onko tämä nyt niitä älykkyyden ja hulluuden rajamailla oleva? Tietoa on paljon ja todennäköisesti ihan normaaliälykäs ihminen, mutta nyt on vain iso ratas hypännyt pois paikoiltaan.

N36

Vaimoa tällä hörhöllä ei ainakaan ole. :D

Kunhan rakensi aasinsillan päästäkseen mammapalstalle hourimaan maailmanloppuskernaarioitaan. Hienoa viihdettä, tosin melko autistista! t. M37

Vierailija
96/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi reilua katsoa hieman ympärilleen ja kysyä itseltään, että ketä rakentaa yh-äideille kuntien tarjoamat asunnot, maksaa sosiaalituet ja kenen ansiosta länsimaiset yhteiskunnat ovat valovuoden edellä niiden maiden yhteiskuntia, josta nämä kehutut maahanmuuttajat tulevat sekä mikä on naisen asema näissä maissa? Minun suunnittelemiani tuotteita on myyty monta kymmentä miljoonaa ja sen seurauksena niin moni ihminen saannut työtä ja toimeentuloa perheelleen, että tuntui todella, todella rajulta kuulla olevansa paska, jopa paskempi kuin se, jonka maahanmuuton olen tänne osaltani mahdollistanut.

Toivottavasti sait pienelle itsetunnollesi pönkitystä edes tuolla vuodatuksellasi ja muiden haukkumisella.

Täytyypä todeta että yksinhuoltajana olen itse hankkinut ja maksanut asuntoni, sosiaalitukia en tarvitse enkä varsinkaan tuollaista ruikuttavaa äijänkuvatusta.

Nykyinen miesystäväni sen sijaan vaikuttaa lupaavalta, harkintavaihe tosin vielä menossa (kolmatta vuotta)..

Vierailija
97/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI käytä sanontaa "my darling" - tämä on naisen kirjoittama provo koko juttu..

Ei sillä ole enää oikeastaan mitään väliä, kun tämä höösääminen tehdään jo kaikki velkarahalla ja niitä tulevaisuudessa kukaan maksa. Sinulle elämänmuutos olisi kuitenkin pysyvä ja olisin onnesta mykkänä nähdessäni sinut kauniin seksikkäässä kaavussa ostarilla. Voisimme jopa vaihtaa katseita hyllyrivien välissä ja kosketella ohimennen toisiamme, miehesi ollessa toivon mukaan toisaalla uusien valloitustensa peräässä. Kuulostaako jännittävältä? Sitä se nimittäin on sanan varsinaisessa merkityksessä. :D Tapaamisiin ostarilla, my darling...

Vierailija
98/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskollinen miehelleni, joten näin ei tule tapahtumaan. Tosin olen ihan vakaasti uskollinen nykyiselle suomalaiselle miehellenikin. Hän arvostaa, kunnioittaa ja mikä parasta rakastaa minua. Hänellä on hyvä itsetunto ja sitä ei tarvitse pönkittää syyttämällä muita omasta epäonnistumisista. Mutta jos jotain joskus kävisi, niin en sinunlaista miestä huolisi. Suhteessa pitää olla molemminpuolinen kunnioitus ja rakkaus.

Olisitko edelleen uskollinen miehellesi, jos hänellä olisi kolme muuta vaimoa? Entä, mitä tekisit siinä tapauksessa, jos tämä suomalainen miehesi eroaisi sinusta ja ottaisi itselleen aasialaisen vaimon? Kostaisitko ja miten?

Tuohon epäonnistumiseen on vaikea ottaa kantaa, kun en tunne epäonnistuneeni, enkä myöskään kanna kaunaa naisenemmistön maahanmuuttomyönteisyydestä. Kyseessä olisi nimittäin vähän sama asia kuin syyttäisi ihmistä kakan hajusta, vaikkei mulla ainakaan ole osaa eikä arpaa sen hajun suunnitteluun. Kakka vain haisee siltä ja joku muu herra on vastuussa sen hajusta, jos ymmärrät mitä tarkoitan? Se yhtäläisyys tässä on kuitenkin, että mammunhalaajien toimesta jotkut syyttömät työntävät kätensä siihen itseensä ja siksi meillä on oikeus kertoa mielipiteemme kyseisestä hajusta.

Vierailija
99/130 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että a) kaikki maahanmuuttajat eivät ole kaikkia suomalaisia miehiä parempia ja b) kaikki suomalaiset miehet eivät ole väkivaltaisia paskoja?

Tolla asenteella päädyt tosiaan varmaan nopeasti siihen tilanteeseen, että vaimosi lähtee toisen miehen (maahanmuuttajan tai suomalaisen) matkaan. siinä kohdassa viimeistään suosittelisin vilkaisua peiliin.

Jos mun vaimoni, Sofi, te olette spontaanisti sitä mieltä, että maahanmuuttajat ovat meitä parempia ja me väkivaltaisia paskoja, niin eiköhän siinä ole kaikki tarpeellinen sanottu ja sitä onnea kannattaa ehdottomasti etsiä sieltä mistä sitä sitten löytää. Se, että hyväksymmekö me miehet tänne muita uroita, ei ole sinun tai mammun päätettävissä, kun luonto toimii tavallaan ja heikoin lähtee.

Vierailija
100/130 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan "perussuomalainen" mies, joka edustaa tällaista arvomaailmaa EI käytä sanontaa "my darling" - tämä on naisen kirjoittama provo koko juttu..

Äänestin viimeksi Kokoomusta.

Mitäpä, jos se onkin tämä minun feministisyyteni, jonka takia olen "harhainen", "väkivaltainen", “urpo”, "kusipää", "hyypiö", "narsisti", "vääristynyt", "harhainen", "seonnut", ”raasu reppana”, "traumaattinen", "sarjamurhaaja", ”raukka”, ”marttyyripaska”, ” naistenvihaaja” ja ”huumehörhö”? Meinaan, että koskas me "naiset" oltaisiin keskenään toimeen tultu, mutta siellä savimajassa kolmen muun hunnutetun prinsessan kanssa synkkaa ihqusti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi