Luottamus, seksittömyys suhteessa
Meillä on tapahtunut paljon pienessä ajassa. Rakastamme toisiamme, läheisyyttä on. Vähemmässä määrin nyt tosin. Seksiä ei ole ollut aikoihin, minä en jaksa enää kysellä ja mies ei tee aloitetta. Syyttää milloin mitäkin, jos ei stressiä niin sitten keskenmenon pelkoa raskaudessa.
Sain selville että yksi tyttö syytti miestä pettämisestä, että mies olisi pettänyt minua.Sitten sains elville, että miehellä oli profiili alastonsuomessa, suomi24:ssa. Vaadin miestä poistamaan ne, kun ei se ole mielestäni ok pitää mitään (seksi)treffiprofiileja jos ollaan vakavassa suhteessa ja lapsikin tulossa.
Mies on ollut aina aktiivinen seksuaalisesti ja minä myös, nyt puolen vuoden sisällä on seksin määrä lopahtanut hyvä jos kerran kuukauteen. Se on ollut ns. suoritus, ei enää pitkän kaavan mukaan niin kuin ennen.
Minä en jaksa enää vongata. Itsetunto on nollissa parisuhteen saralla, kun tuntuu etten kelpaa miehelle enää. Että minussa on jotain vikaa.
En osaa luottaa mieheen täydellisesti, kun menneisyydessä minua on aina petetty. Mies sanoo ettei mitään ole tapahtunut, onkin kotona iltasin. Silti pelottaa jos näissä huhuissa onkin totuuden siemen. Sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut mies on ja pelottaa pilaanko suhteen mahdollisesti turhilla peloillani.
Sekava kirjoitus.. toivottavasti joku sai selvyyttä..olisi kiva kuulla jos jolalkulla on ollut/on sama tilanne...
mutta EI ole normaalia pitaa profiilia seksitreffipalstalla, jos on parisuhteessa. Vaikka sen sitten olisi poistanutkin. En luottaisi tuollaiseen ihmiseen.