Ulottuuko miehenne penis levossa alemmaksi kuin kivekset?
Kommentit (20)
terv.ap, maailman ihanimman miehen nainen (mitä nyt yhdestä munasta)
Miehen mielestä kiveksensä on oudon pienet eikä usko mua vaikka väitän vastaan.
Mutta en kenelläkään muulla miehellä ole törmännyt niin radikaalisti kokoaan muuttavaan penikseen kuin miehelläni, kun levosta nousee täyteen seisokkiin =)
mutta siitä pikkusestapa kasvaa tarvittaessa jättiläinen :D (veikkaisin et 6-kertaiseksi??)
Kumman paljon se kasvaa erektiossa! Olen aina salaa ihmetellyt, kun on niin pieni lepotilassa.
Joo. Pienimunainen ihana mies.
Hmm... Mä en kyllä koskaa ole ollut sitä mieltä että omani on pienimunainen... Ehkä sitten jos tämä on se kriteeri... Mutta kokemuksesta sanoisin että lepoasennosta ei voi päätellä onko iso vai pieni. =)
Kumman paljon se kasvaa erektiossa! Olen aina salaa ihmetellyt, kun on niin pieni lepotilassa.
Muutamia muitakin nähneenä (siis todella,vain muutamia...!!) olen myös ihmetellyt.
Miehellä sellainen prinssin nakki HK-sinisen paksuudella. Ja sit se pojahtaa HK:n siniseksi :D mutta lepotilassa siis paksu prinssinakki. Jos edes sitä.
6
en oo mitannu
mutta tosi on, että kasvaa ja paljon. ei kuitenkaan yli keskimittainen. vaikka itselle sopiva onkin. käy kipiää jos osuu liian pitkälle.
Hmm... Mä en kyllä koskaa ole ollut sitä mieltä että omani on pienimunainen... Ehkä sitten jos tämä on se kriteeri... Mutta kokemuksesta sanoisin että lepoasennosta ei voi päätellä onko iso vai pieni. =)
joskus muistan lähteneeni karkuun (!!!!!!!!!!!) sellaista pikkuista kikkeliä, mikä ei muuttunutkaan miksikään... apua, oli niin noloo! En voinu jäädä nauramaan. Mä lähdin muka vessaan, vedin vaatteet päälle ja otin hatkat :DDD
Joo, ikää oli n.20-v.
koskaan tullut sanottua ihmettelyäni miehelle ääneen. Ei se nyt mikään ongelma olisi, ties vaikka olisi rinta rottingilla kun mainitsisin huomattavasta kasvusta. ;) En vain ole sellainen tyyppi, että kovin ronskeja puhun, joten ei ole tullut sanottua tuotakaan vähää. Erinomainen seksielämä silti, ettei sen puoleen tartte mitään johtopäätöksiä vetää puhumattomuudestani. :)
Mä olen käsittänyt, et varsinkin pohjoisten kansojen pojilla lepotilasta ei voi päätellä yhtään mitään, vaan tavara on mahdollisimman suojassa kylmässä ilmastossa, ja totuus paljastuu vasta paraatikunnossa. Oma kokemus tukee tätä teoriaa.
Miehelläni kasvaa tuon verran. Eksällä oli isompi lepotilassa, ei kasvanut kovinkaan paljoa.
mutta kassit on tosiaan kassit, melkein matkalaukut. Eli roikkuu niin alas, ettei toivoakaan pilin saavuttaa.
Matkalaukut tai ostoskassit, samapa tuo. Mutta siinä päällä nököttää pippeli somasti eikä yllä lähellekään kassien pohjaa.
en ole koskaan katsonut moista asiaa, ollaan kyllä oltu yhdessä jo yli 10 vuotta, pitää kai joskus vilkaista.