Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syyskuulle nyyttiä toivovat

06.12.2009 |

En nähnyt vielä pinoa, joten aloittelen uuden.

Laskettuaika olisi aivan syyskuun alussa, jos tässä kierrossa tulisi tärppi. Kierron pituudesta ei ole hajuakaan tällä hetkellä, kun keskenmenon jälkeen on ollut vain yhdet menkat ja se kierto venähti pitkäksi. Viikon päästä olis sitten oviksen aika, joten katellaan miten sitten jaksaa, kun nyt pukkaa aika inhottavaa flunssaa koko perheelle. Toivottavasti tässä parannutaan nopeasti.

Testaus osuu hyvin joulun ja uudenvuoden väliin, jolloin töissäkin on mielettömän hirvee paniikki todennäköisesti päällä. Toivottavasti pääsen testaamaan.

Rontsukka kp8/?? yk3

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa testattu siis täälläkin ja nyt alkoi punertava vuoto, huomenna varmaan menkat alkaa kunnolla. Lokakuisiin siis..

Toivottavasti plussia tulisi ja onnellista uutta vuotta kaikille.

Saara kp 33/28 yk 1

Vierailija
42/54 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kurkistelen varovasti odotuspuolelle.

Plussatuulia kaikille ja plussanneille onnea tarrasukilla. :)

IHANAA UUTTA VUOTTA inhottavasta valtakunnallisesta surusta huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tarkemmin allakkaa katsoin, voipi olla että täti tulee (tai on tulematta) vasta ens viikonloppuna. Vaihtelevan epäsäännöllinen ja pitkähkö kierto on aina niiiiin mukava :(

Vierailija
44/54 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Täällä piinaviikkomenossa. Pieni pilkahdus positiivista, tätituhrua ei vielä näy, muutoin oireet voisivat viitata ihan mihin tahansa...vaikka liikasyöntiin...

Jemppistä ja lykkyä pyttyyn!!!

minnis kp24/27-28

Vierailija
45/54 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans piinaviikko meneillään, ja ei kerta kaikkiaan mitään tuntemuksia puoleen eikä toiseen. Uuden vuoden aatosta lähtien oon sairastanut flunssaa, joten jos aivoista asti tulevaa räkää ei lasketa raskausoireeksi, ei muita oireita ole. Nyt oon sen verran viisastunut edellisistä kuukausista, ettei edes testiä ole kaapissa odottamassa, vaan aion reippaasti odottaa tädin tuloa. Luulen että tulee taas...tylsää.

Pikku3 yk6 kp25/28-30

Vierailija
46/54 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekaan pitkään aikaan kirjoitellut, jotenkin oli toiveet matalalla tän kierron suhteen mutta mutta... tein jo kp28 testin johon tuli niin haalea plussa ettei mieskään sitä nähnyt =) Sen jälkeen oon pari testiä tehnyt ja tänään tuli jo vahva viiva joten pakko se kai on todeksi uskoa =) Mielialat heittelee laidasta laitaan ja välillä rintoja pakottaa samalla lailla kun joskus imetysaikana, ja kokkareista valkovuotoa tulee jonkun verran. Eli onhan noita oireitakin.

Hurjasti onnea kaikille muillekin plussanneille ja toivotaan kaikille vielä jännääville plussaa ja siirtymistä odotuspuolelle!

henrietta rv.4+5 (on se vaan niin ihanaa laittaa rv merkintä kp sijaan =))

Vierailija
47/54 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni pettymään joutuneille.

Henrietta, voi kuinka ihanaa, olisi taas ihana odottaa kanssasi yhtä aikaa (muistanhan oikein, että sinullakin oli edellinen la helmikuussa 2009)

Itse täällä elän normikierron toivossa. Asiat on pedattu sellaista odotellen (km:n jälkeen heinäkuussa kierto oli 105 päivää, seuraava 54, joten jos nyt puolittuisi niin päästäisiin tavalliseen kiertooni). Lämmöt tällä viikolla viitanneet ovulaatioon, samoin vatsan löysyys ja limat.... joten ehkäpä se sitten olisi normaali jo. Mutta toisaalta samoja merkkejä olin bongaavinani useampaan kertaan noissa maratonkierroissakin, joten tulevat viikot näyttävät mitä tapahtuu. Toiveissa on, että reilun viikon päästä pääsisi plussaamaan....... Tai saisi edes kuukautiset sitten ajallaan ettei taas tarvitsisi hermoilla venyvän ja paukkuvan kierron kanssa.

Anteeksi pitkä, omanapainen vuodatus, mutta näitä nyt tulee niin paljon ajateltua.

Katjalah kp18/??????, vitonen haaveissaan

Vierailija
48/54 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite siirryn lokakuun pinoon jos sellainen jo on...täti tuli tänään päivän etuajassa. Kyllä taas potuttaa ja rankasti. Seuraavan kierron vielä odotan ja sit varaan ajan gynelle. Oon nyt sen päättänyt että lääkehoitoja voin koittaa, mutta muihin keinoihin en enää ryhdy...pitää olla onnellinen noista kahdesta lapsesta mitkä meillä jo on...täytyy sanoo et oon kyllä jo tosi masentunut...

Pikku3 yk7 kp 1/28

Vierailija
49/54 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjalah, juu meillä on tyttö syntynyt viime vuoden helmikuussa! Toivotaan että sinullakin kierto on tasaantunut ja pääset mukaan syyskuisiin odottajiin!

pikku3, voin vain kuvitella miten masentavaa on kuumeilla noin pitkään tuloksetta =( Jospa ensi kierrossa tärppäisikin niin ei tarvitsisi mennä gynelle, tai onhan se hyvä käydä tarkistuttamassa jos ei tärppää, ja onhan niistä lääkkeistä monille ollut apua, kovasti tsemppiä sinulle!

Jaksamisia kaikille vielä kuumeileville!

-henrietta

Vierailija
50/54 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se täti töräytteli paikalle kuitenkin. Peeveli. Jos jotain positiivista etsii, niin tuhruttelua ei nyt ollut kuin 1 päivänä. Joskus ensi merkit on jo kp20. No niin keräilen palaset ja nokka kohti uutta kiertoa, siirryn lokakuisiin...

lykkyä pyttyyn ladies!

minnis vissiin yk9 kp3/27-28

ps. samoilla ajatuksilla kuin pikku3

Vierailija
51/54 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin siis uusi tulokas palstalle,minä 27v, ja mieheni 30v, ja ensimmäistä lasta yritämme,lopetimme pillerit kesäkuussa ja melko pian tulikin kohdun ulkoinen raskaus,ja pienen tauon jälkeen jälleen yritys käynnissä ja toivottavasti uusi tulokas olisi myös masussa,haamu viiva tuli tämän aamun testiin,mutta en oikein tiedä miten noihin haamuihin suhtautua..olipa kivaa kun jonnekkin pystyi avautumaan...Tsemppiä ja PLUSSAA kaikille!!!!!!!

Kp 28/28

Vierailija
52/54 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa, aika vaisu on tämä ketju.

Täällä sorruttu aikaiseen testaamiseen ja saatu haamut KAHTEEN liuskatestiin.... Aiemmin noita olen tehnyt, eikä koskaan ole tullut varjoakaan, joten olisiko mahdollista....??? No aika näyttää, vielä ei kannata tässä vaiheessa innostua.

Katjalah kp23

Vierailija
53/54 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjalah, kyllä mä ainakin innostuin jo ensimmäisestä haamusta joka oli niin haalea ettei edes mies nähnyt sitä =) Pakko oli tietysti tehdä muutama testi myöhemminkin että mieskin näki sen viivan =) Tsemppiä kovasti että viiva vahvistuu ja pääset mukaan tonne syyskuisiin, sinne kai kuulut vielä? Päästään sit taas samaan odotuspinoon =)

Plussausonnea myös muille vielä tässä pinossa oleville!

-henrietta rv.5+3

Vierailija
54/54 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutena mukaan ilmoittaudun ja katsellaan miten käy..

eilen tein vahvan haamun vaikken uskonut raskautuvani, kp oli eilen 25/29..

tää on nyt mun 3 vaavi, sain km elokuun alussa.

muut lapset ovat tyttö 11/05 ja poika 02/08. Voi olla et jos raskaus jatkuu niin mua ei täällä paljon näy kun kuulun niihin jotka laattaavat 24/7 9kk ajan :( no tietty toivon ettei tää menis yhtä pahax ku aiemmat..

No mut ei täs tän enempää.. katsellaan ja paljon plussa tuulia kaikille :-)

t.nia

niin ja la ois jotain 25.9