syyskuulle nyyttiä toivovat
En nähnyt vielä pinoa, joten aloittelen uuden.
Laskettuaika olisi aivan syyskuun alussa, jos tässä kierrossa tulisi tärppi. Kierron pituudesta ei ole hajuakaan tällä hetkellä, kun keskenmenon jälkeen on ollut vain yhdet menkat ja se kierto venähti pitkäksi. Viikon päästä olis sitten oviksen aika, joten katellaan miten sitten jaksaa, kun nyt pukkaa aika inhottavaa flunssaa koko perheelle. Toivottavasti tässä parannutaan nopeasti.
Testaus osuu hyvin joulun ja uudenvuoden väliin, jolloin töissäkin on mielettömän hirvee paniikki todennäköisesti päällä. Toivottavasti pääsen testaamaan.
Rontsukka kp8/?? yk3
Kommentit (54)
Tänään on clomit aloitettu ja pitäisi siis tuossa hitusen ens vuoden puolella olla oviksen... Eli jos hyvin käy, niin syyskuun söpöliini olisi tilauksessa! :)
Voi että, kun toivon NIIIIIN kovasti, että meille kaikille nyytit suodaan! Mulla on pari parasta kaveriakin yllättäen ilmoittanut odottavansa ja voi miten ihanaa olisi yhdessä vauvoja hoidella. :)
Mukavaa joulua ja paljon plussasäteitä meille kaikille!
Enpä ole esikoisen jälkeen kuukausipinossa ollutkaan, mutta nyt on oireet niin kovat (ehkä vaan mielikuvitusoireet) niin ajattelin hypätä tähänkin pinoon. =)
töpsy: säkin syöt clomeja? onko sulla todettu jotain? Me ollaan yritetty yli vuosi ja epäillään nyt endoa mutta syön eka kolme kuukautta clomeja jos vaikka tepsisivät. Tässä kierrossa siis ekat clomit syöty ja nyt mennään loppukiertoa. Tää on mun eka kerta kun syön clomeja.
Mun LA osuu jonnekkin syyskuun alkuun, olikos se 6.9?! Testauspäivä on vissiin virallisesti 28.12 mutta haluttas testaa jo jouluaattona. saa nähdä kestääkö pää odottaa ens viikkoon...=)
Esikoinen on jo 3.5v ja nyt siis yritelty jo syksystä 2008. Jospa tästä kierrosta!
Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti! Eikö kukaan vielä oo plussannu tai kellään rientäny vielä täti kylään?
Soffu kp 23/28
Enpä ole esikoisen jälkeen kuukausipinossa ollutkaan, mutta nyt on oireet niin kovat (ehkä vaan mielikuvitusoireet) niin ajattelin hypätä tähänkin pinoon. =)
töpsy: säkin syöt clomeja? onko sulla todettu jotain? Me ollaan yritetty yli vuosi ja epäillään nyt endoa mutta syön eka kolme kuukautta clomeja jos vaikka tepsisivät. Tässä kierrossa siis ekat clomit syöty ja nyt mennään loppukiertoa. Tää on mun eka kerta kun syön clomeja.
Mun LA osuu jonnekkin syyskuun alkuun, olikos se 6.9?! Testauspäivä on vissiin virallisesti 28.12 mutta haluttas testaa jo jouluaattona. saa nähdä kestääkö pää odottaa ens viikkoon...=)
Esikoinen on jo 3.5v ja nyt siis yritelty jo syksystä 2008. Jospa tästä kierrosta!
Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti! Eikö kukaan vielä oo plussannu tai kellään rientäny vielä täti kylään?
Soffu kp 23/28
Pidän peukkuja, että teillä tärppää! :)
Mulla on PCO ja molemmat aikaisemmat lapset on clomi-vauvoja. Mulla siis toimii clomit hyvin. Tosin tietenkin aikaisemmin olen ollut nuorempi... ;) Mutta toivottavasti edelleen toimii ja saamme nyytin syksylle!
Pidän hurjasti peukkuja sulle, toivottavasti toimi jo eka kuuri ja saatte plussan joululahjaksi!
Hyvää joulua myös kaikille muille!
:)Töpsy
sain pari päivää sitten odotetun etukäteis joululahjan, eli kuukautiset suvaitsivat alkaa... Kierto oli vaivaiset 54 päivää (sitä edellinen keskenmenon jälkeen 105päivää). Imetän edelleen nuorinta, mikä kai sotkee hormonitoimintaa ja kierto on siis mitä sattuu...
Viides tenava olisi toiveissa, edelliset pojat 1/97, 12/02 ja 1/09 sekä tyttö 1/05. Vielä ei taida olla ihan minun aikani raskautua, kun kaikki edelliset lasketut ajat ovat olleet tammikuun lopulla/helmikuussa, mutta muutaman kuukauden päästähän tuo kevät koittaa... Ja ainahan voi toivoa ihmettä aikaisemmaksi.
Plussatuulia kaikille!!!
Ja HYVÄÄ JOULUA!!!!!!
Katjalah kp3/XXX
rauhallista aattoa vietellään kotioloissa. lapset ulkona, mies kokkaa ja mä mesetän kaverin kanssa :D
jos se kierukan poiston jälkeinen vuoto (kesti 8 päivää...) oli kuukautiset, niin nyt olis aika otollinen aika ;) joten eiköhän joulunpyhät mee tässä treenatessa :D
nyt sammutan koneen ja alan odotella iltaa....
Täällä odotellaan yhä, huimannut on viime päivinä ja iltaisin turvottaa mahaa (enemmän kuin normaalisti). Enempää en oireita uskalla kehitellä, kyllähän niitä aina löytäisi vaikka kuinka paljon.
En uskalla toivoa plussaa, jotenkin pelottaa, että menkat alkaa pian. Ovis taisi olla myöhemmin kuin oletin, joten ehkä menkatkin alkaa myöhemmin.
Meillä muuten esikoinen on clomivauva, toinen syntyi yllättäen luomuna (olisi juuri pitänyt aloittaa clomit). Ei mitään todettua "vikaa" kummassakaan. Tosin mulla saattaa toinen munanjohdin olla tukossa (ei pystytty sanomaan varmaksi).
Saara kp 28/28 yk 1
Apua, vihdoinkin plussa!
Tein testin 1-2 päivää ennen ku menkkojen olis pitäny alkaa ja odotin negaa ihan sen takia ettei se raskaushormoni varmanakaan vielä näy mutta ihan samantien alkoi piirtyä vahva plussa!
Huhhoijakkaa, tätä muksua on nyt tehty noin vuosi ja kolme kuukautta joten kyllä on helpotus että vihdoinkin. Nyt sitten aletaan jännittää pysyykö tää mukana! Mutta ensin nautin tästä plussasta jonka oon viimeks saanu vähän yli 4 vuotta sitten!
Täytyy lähteä katselee onko O-puolella jo syyskuisia!
Tulkaahan joukolla perässä!
Soffu rv 3+5
ps. oireita kun metsästätte niin mulla siis kamala turvotus lähes koko ajan, nälkä 1,5h välein, pakko nousta vessaan yöllä (en yleensä nouse), HUIMAUS, alavatsan kipristely ja hajuaistin selvä paraneminen. Eli lähes kaikkea löytyy! =)
maailman paras joululahja teidän perheelle. Tosi onnellinen oon teidän puolesta.
Oisin noista clomeista kysellyt, millä perusteella niitä saa? Ovista pukkaa ja peitot heiluu, tosin toiveet on siltikkin nollassa...ehkä tää on nyt sitä joulumasennusta.
Pikku3 yk6 kp14/28-30
Itse en päässyt sitä kokemaan (vielä) tässä kuussa.. menkat alkoi pikkiriikkisellä tuhrulla kp28 ja sitä kesti pari päivää.. luulin jo ettei ne kunnolla alakaan, mutta niinpäs vaan lähti niagara liikkeelle, pöh!!
Nyt vaan mietityttää montako kiertoa on aikaa edes yrittää ennen kuin vanha viholliseni endo mahdollisesti vesittää koko homman :( Alunperinkin tuntui että uskaltaako tässä mitään vauvakuumetta alottaakaan tällä taustalla.. Siis 1. raskaus ekasta kierrosta, 2. raskaus IVF + PAS ja 3. raskaus todella yllättäen ekasta kierrosta kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen. Munatorvet todettu molemmat tukossa oleviksi ennen tuota raskautta. Ja tässä sitä nyt ollaan..
Mukavaisia päiviä kaikille loppu vuoteen ja paaaaljon plussia ensi vuodelle!
-itta-
Helou ladies!
onnea positiivisen joululahjan saaneille!!! Toivotaan niitä lisää ja paljon!!!
Pahoittelut tädin yllättämille (se pahuksen tohottaja) ja jemppistä uuteen kiertoon!!
Päätin hypätä syyskuisiin mukaan. Kolmatta toivotaan niin mahdottomasti...ja on jo ihan hetki ehditty toivoa. Kaksi typykkää on entuudestan. aikaisemmat raskaudet ovat lähteneet helposti, nyt tämä kolmas antaa odottaa. kesäkuussa operoitiin kohdunulkoinen raskaus ja keltarauhasen kysta. Ovis oli ja meni. Nyt odotellaan. Toivottavasti voisin viskata kuukupilla vesileipää parin viikon päästä...
Lykkyä pyttyyn toivottelee
minnis kp (mitäs se nyt onkaan) 17/27-28
..ja nega tuli eilen. Joten nyt vain odotellaan menkkoja :(. En tosin olettanutkaan, että tulisin heti raskaaksi, mutta olisihan se ollut ihanaa. Ovis taisi olla oletettua myöhemmin.
itta: pahoittelut menkoista!
soffu: Paljon onnea plussasta!
clomeista: mulle määrättiin, kun olimme tuloksetta yrittäneet tulla raskaaksi melkein pari vuotta.
Saara kp 30/28, yk 1
Mä menin gynelle kun oltiin vuosi yritetty ja sain heti clomit eli mielestäni aika helposti niitä saa. Se taitaa olla eka keino ja jos ei clomien kans raskaudu ni sit aletaan miettii muita vaihtiksia. (?) Mun mahdollinen endokin hoituu paremmin ja luonnollisemmin kun oon raskaana niin ei tarvii kaiken maailman tähyksiä yms.
Pahoittelut tädin kohtaamille! =(
Ja muille: tulkaahan Odotus-puolelle! Siellä kaivataan Syysunelmiin porukkaa!!!!
Soffu rv 3+6
Meillä plussattiin 22.12. ja siirryin tuonne Syysunelmat 2010-kerhoon. Sinne kaikki syyskuun nyyttiläiset! =)
Katzu rv 4+3
Täältähän alkaa porukka huveta tuonne odottajien puolelle.
Kiitos Soffu clomi-kyselyyn vastaamisesta.
Ovulaatio tuli ja meni, en tiiä miten meiän käy, mies on ollu niin räkänen et vähän oon sitä vältellyt, toivottavasti en liikaa. Just halusin tosta clomeista kysellä et koska kehtaan gynelle mennä niitä pyytämään, nyt on yk6, joten kiitos vaan vastailusta. Toivottavasti löytyy lisää plussaavia, vaik ite ei plussaiskaan on aina yhtä ihanaa kuulla toisten plussauutisia. Hyvää viikon jatkoa kaikille
Plussanneille oikein paljon onnea!
Täti tuli 22.12 ja roikun vielä syyskuussa mukana kun kierto on sen verran lyhyt :). Jos tässä kierrossa tulisi tärppi LA olisi ihan syyskuun lopussa. Toivon, toivon , toivon...
Entäs muut?
Itse sain haaleaakin haaleemman plussan.. Varovavasti siitä iloitsen, mutta sen verran keskenmenoja kokeneena en vielä iloitse ennen kuin selkeempi viiva.
Kp 28/28-34
Onnea Katzukka!!!
Täällä yhä odotellaan menkkoja. Tein eilen testin ja se taisi olla viallinen. Kontrolliviiva tuli normaalisti, mutta testiviivan kohdalle tuli sellainen haaleanvaalea raita, siis ihan ohut raita, ei mikään viiva. Plussaksi en sitä missään nimessä määrittelisi, jotenkin viallinen testi taisi olla (joku naarmu?).
Parin päivän päästä testaan uudestaan, jos menkat ei ole alkanut. Olisin kyllä niiiin iloinen, jos plussaa tulisi, mutta yritän pysyä realistisena.
Saara kp 32/28 yk 1
tänään alkoi vuoto, ilmeisesti nyt sitten vasta ne kuukautiset, joten syyskuulle en siis ennätä :)
toivottavasti kukaan ei seuraa perässä ;)
Nega testattu ja tätiä odotellaan saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä.. Fiilikset aika apeat, mutta ei auta kuin käynnistää uutta, 6. yrityskiertoa ja toivoa, että uusi vuosi tuo uusia tuulia myös yritykseen..
Tsemppiä kaikille jännittäjille ja ihanaa alkavaa vuotta kaikille!
Janet
Tää oli vasta ensimmäinen kierto mulla ehkäisyn jättämisen jälkeen eikä kai ollut oikein oletettavissakaan että tulisin raskaaksi, kun on käyttänyt miltein 10 vuotta hormoniehkäisyä niin kai se vieläkin vaikuttaa... Menkkoja ei ole kuulunut, mutta myöskin raskaustesti näyttää miinusta. Vaikka raskaus ei ollut todennäköinen niin kyllä silti oli aikamoinen pettymys. Vasta kun näin negatiivisen tuloksen tajusin kuinka paljon olinkaan raskautta oikeastaan toivonut... Saa nyt nähdä koska ne menkatkaan tulee.