Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsettomilla on mielestään oikeus sylkeä päälleni, kun tulen liian helposti raskaaksi?

Vierailija
06.01.2009 |

..eihän onnesi ole heiltä pois.

t. itsekin lapsettomuudesta kärsinyt

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetonta syytellään,satutetaan aivan yhtä paljon kun kysellään jokos teille on perheenlisäystä tulossa.EXanoppikin syytteli että on niin itsekäs kun ei voi lasta tehdä.Hänen tyttärensä olivat juuri niitä jotka katsoessaan miehen alushousuihin tulivat raskaaksi.Eikä EXanoppi loppuen lopuksi tiennyt että se vika olikin rakkaassa pojassaan...Asiaa kuvaa todella hyvin elokuva ONNEN VARJOT ja se kohtaus missä Tiina Lymi anoppinasa juhlilla työntää käden suklaa kakkuun ja sanoo että joka vielä kyselee asiasta puren siltä käden poikki.

Itselläni on lapsi onneksi en tiedä miten muuten olisin tästä selvinnyt....6 vuotta sitä lasta tehnyt,yksi keskenmeno takana.

Muutama lapseton on käynyt lähes päälleni, kun olen valittanut itselläni tlanteen olevan päinvastainen eli mun ei tarvitse kuin mieheen päin katsoa ja olen taas raskaana oikein hoidetusta ehkäisystä huolimatta.

Miksi lapsettomuutta saa valittaa ja kauhistella, mutta minä olen paha kertoessani tulleni 2 kertaa raskaaksi hormonikierukasta ja oikei käytetyistä pillereitsä huolimatta? Sterilisaatiotakaan en ole saanut, koska ikää on alle 30v.

t. 2 lapsen äiti, 2 keskenmenoa takana ja rv 20 menossa

Vierailija
42/42 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei voi laittaa kierukkaa, koska minulla on kaksi kohtua. Minulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy, koska minulla on todella paha jatkuva migreeni johon syön aamuin ja illoin estolääkkeen. Meidän ainut ehkäisy on kondomi ja se alkaa suoraan sanottuna olla tälle suhteelle melkoinen rasitus... Avioliittoakin takana kohta 15 vuotta ja kolme lasta. Katsotaan vaan koska se pikku nelonen ilmoittaa tulostaan ja saavat lapsettomuudesta kärsivät kaverini jälleen sitten kiukutella minulle, kun minulla on niiiiin helppoa.

Tasan ei käy onnen lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla