Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja haluton seksiin.annoin miehelle vapauden käydä vieraissa.

Vierailija
05.12.2009 |

Tämä oli jännä, olemme siis uskollisuutta arvostava pariskunta ja yhdessä ollaan oltu jo

10 vuotta ilman mitään suurempaa draamaa. Olen raskaana ja haluttomuuteni on laskenut 99%, ennen halusin usein, mutta nyt ei seksi kiinnosta yhtään. Sekstailemme, ehkä 2 kertaa kuussa nyt. Normaalisti 3 kertaa viikossa.

Miehestäni näkee, että hän on ahdistunut, itsellään hormoonit hyrrää ja jatkuva "pakkien saaminen" ei varmasti tunnu kivalta. Päätin sitten, että annoin miehelleni mahdollisuuden käydä vieraissa, kunhan ei puhu niistä minulle. Ja lupa loppuu heti kun minä niin sanon. Eli heti kun tunnen, etta olen taas itse normaali ja kiinnostunut seksistä.

Tämä on tosi jännä, olisin aivan kauhuissani jos kuulisin jonkun kaverini tekevän näin. Varmasti arvostelisin tuota valintaa. Mutta nyt miinulla itselläni on hyvä olla, tiedän, että miestä ei ole pakotettu elämään puutteessa. Hän ei ole pettäjä tyypiä joten ilman tuota lupaa ei varmasti menisi touhuamaan mitään. Enkä ole kyllä varma meneekö luvankaan kanssa, tuskin. Mutta nyt hän saa mennä jos haluaa ja valinta on hänen! Minulla on helpottunut olo ja aivan kuin miehenikin olo olisi helpottunut!

Tuntuuko tämä teistä aivan järkyttävältä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai provohan tää selvästi on. Kai nyt terve mies osaa käsiänsä sen verran käyttää ettei ekana tarvi vieraisiin mennä pelkän seksin takia.

Naimisissa ollaan ja se tarkoittaa että toinen antaa seksiä. Sinkut runkkaa, naimisissa olettaa saavansa seksiä.

Meillä on kanssa tuollainen järjestely. Tosin se on aina voimassa. Miehellä on kovempi libido kuin minulla. Hän saa käydä vieraissa. Itse en käy. Ei ongelmia

Vierailija
22/22 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole mikään kone. Hormonit vaikuttavat elämän eri vaiheissa ja halujen määrä nousee ja laskee. Terve ihminen ja puoliso kestää tällaiset vaihtelut. Voihan sitä antaa, vaikka ei olisi niin halujakaan. Se sanonta, että seksi on kuin pizza - kun se on hyvää, se on erittäin hyvää, ja kun se on huonoa, se on kuitenkin aika hyvää - pitää paikkansa.

Luuletko että mies on elukka, jonka on vaan saatava pallinsa tyhjiksi aika ajoin? Ettet sinä merkitse mitään muuta hänelle? Noinko löyhä on avioliittonne ja keskinäinen siteenne?

Mä kärsin haluttomuudesta käyttämieni lääkkeiden vuoksi. Mutta asia ei ole tuhonnut liittoamme koska pystymme puhumaan siitä. Rakastelemme, vaikka se onkin aika yksipuolista välillä. Mutta rakkaus kestää tällasetkin vaiheet. Mä uskon, että tulee parempia aikoja. Myös teille.

Miehillä on yleensä paljon kovempi seksinhalu kuin naisella. Tuollainen tilanne tuhoaa monen miehen. Miksi olette naimisissa jos et anna seksiä miehellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme