Raskaana ja haluton seksiin.annoin miehelle vapauden käydä vieraissa.
Tämä oli jännä, olemme siis uskollisuutta arvostava pariskunta ja yhdessä ollaan oltu jo
10 vuotta ilman mitään suurempaa draamaa. Olen raskaana ja haluttomuuteni on laskenut 99%, ennen halusin usein, mutta nyt ei seksi kiinnosta yhtään. Sekstailemme, ehkä 2 kertaa kuussa nyt. Normaalisti 3 kertaa viikossa.
Miehestäni näkee, että hän on ahdistunut, itsellään hormoonit hyrrää ja jatkuva "pakkien saaminen" ei varmasti tunnu kivalta. Päätin sitten, että annoin miehelleni mahdollisuuden käydä vieraissa, kunhan ei puhu niistä minulle. Ja lupa loppuu heti kun minä niin sanon. Eli heti kun tunnen, etta olen taas itse normaali ja kiinnostunut seksistä.
Tämä on tosi jännä, olisin aivan kauhuissani jos kuulisin jonkun kaverini tekevän näin. Varmasti arvostelisin tuota valintaa. Mutta nyt miinulla itselläni on hyvä olla, tiedän, että miestä ei ole pakotettu elämään puutteessa. Hän ei ole pettäjä tyypiä joten ilman tuota lupaa ei varmasti menisi touhuamaan mitään. Enkä ole kyllä varma meneekö luvankaan kanssa, tuskin. Mutta nyt hän saa mennä jos haluaa ja valinta on hänen! Minulla on helpottunut olo ja aivan kuin miehenikin olo olisi helpottunut!
Tuntuuko tämä teistä aivan järkyttävältä?
Kommentit (22)
Jäi vähän sama fiilis, kun silloin kun pettäjät eivät voi elää itsensä kanssa vaan kaatavat kaiken paskan puolisonsa niskaan tunnustamalla.
ite en olis tollasta vihjassutkaan! huvinsa kullakin..
ite oon neljättä kertaa raskaana ja supistuksia tullut ihan alusta asti..en siiis ihan ekana oo aatellut seksiä..eikä miehenikään. olen sanonut että hoitele ittes vessassa..olenhan itekkin selipaatissa näiden supisteluiden ja muun huonon oloni takia..
ja aina se seksi palaa kuvioihin kun on synnytyksestä selvitty ja arki astuu takas normaaleihin uomiinsa!
en pystyisi katsoon miestä silmiin jos olisi käynyt vieraissa sillä välin kun itse olen kantanut ja kärsinyt parhaan taitoni mukaan yhteistä lastamme..
mutta, niinkun sanoin, omapa on asianne... :)
Jos mies saa vapaasti käydä vieraissa nyt, ei hän sitä tule lopettamaan kun sinä sitä pyydät..
Ei todellakaan..
Sanoin suunnilleen samoin, että saa huidella, kunhan se on pelkkää seksiä eikä kerro mulle. Aika pahalta sitten tuntui, kun mies rakastui, kertoi siitä mulle - eikä edes harrastanut tuon naisen kanssa seksiä. Mies alkoi sitten vertailla meitä, ja viimeisilläni raskaana sain kuulla, kuinka tuo toinen on kaunis, urheilullinen, hoikka ja notkea yms.
Meille tuli ero muutama kuukausi vauvan syntymän jälkeen.
Mieti itseksesi, onko teillä suhteessa kaikki ok.
minä olin ulkomailla 2 vuotta ja mieheni antoi minulle lupaa olla uskoton.
Suutuin koska pärjään kyllä ilman seksiäkin ja oikeasti tämä hänen lupa mennä vieraisiin johti eroomme.
muuten kyllä. Raskaudet menevät ohi ja rakkautemme on kestänyt vähemmän seksin. Itse en olisi ollut valmis jakamaan puolisoani. Ja koska olemme yhdessä lapsia halunneet, olemme myös yhdessä vastanneet asian mukanaan tuomiin haasteisiin.
en ole ensimmäistä kertaa raskaana. Meillä on jo kaksi lasta ennestään ja niissä odotuksissa ei seksin kanssa ole ollut mitään ongelmaa.
Nyt halukkuuteni on vain aivan nolla ja mielestäni miheni ei kuulu siitä kärsiä. Jos hän löytää sitten uuden, niin sille ei voi mitään. Voi niitä uusia löytää muutenkin.
Nyt ei kyllä yhtään häiritse ajatus siitä, että mieheni tyydyttäisi halunsa johonkin toiseen naiseen. Se on vain seksiä. Normaali tilassa häiritsisi kyllä, en todellakaan halua jakaa miestäni muiden kanssa :) eikä onneksi ole tarvinnutkaan.
Tai provohan tää selvästi on. Kai nyt terve mies osaa käsiänsä sen verran käyttää ettei ekana tarvi vieraisiin mennä pelkän seksin takia.
miehesi menevan vieraisiin ja siksi haluat mukamas olla se joka antaa luvan hanelle niin tehda. Ettei sitten tuntuisi niin pahalta.
Meilla kolmas raskaus menossa ja vaikken ole enaa yhta halukas kuin ilman raskautta, loydamme kylla keinoja tyydyttaa miehenkin tarpeet ilman yhdyntaa jos niikseen tulee!!
eikä jaksamista tollasta tahtia pupuilla.. eli voit sanoa heippa tommoselle suhteelle jos on noin seksiriippuvainen mies. älytöntä.
miehesi menevan vieraisiin ja siksi haluat mukamas olla se joka antaa luvan hanelle niin tehda. Ettei sitten tuntuisi niin pahalta. Meilla kolmas raskaus menossa ja vaikken ole enaa yhta halukas kuin ilman raskautta, loydamme kylla keinoja tyydyttaa miehenkin tarpeet ilman yhdyntaa jos niikseen tulee!!
mutta saattaa olla tottakin alitajuisesti. Mieheni ei ole mikään pettäjä, en sitä tarkoita, mutta ehkä en halua hänen joutuvan pettämisen tielle tämänkään takia? Paha sanoa?
AP
eikä jaksamista tollasta tahtia pupuilla.. eli voit sanoa heippa tommoselle suhteelle jos on noin seksiriippuvainen mies. älytöntä.
että meillä on jo kaksi lasta, joten tiedän kyllä mihin aika riittää lasten kanssa..hyvin on riittänyt.
Ja pitää muistaa, että mies ole mitään vieraissa käymistä pyydellyt...idea oli minun.
ap
olisipa suomessa bordelleja niin minä saisin valita miehelleni sopivan naisen. ei seksi kiinnosta minuakaan.
sinänsä miesten mielenliikkeistä, mutta itse jos oma mieheni antaisi minulle tuollaisen luvan, olisin todella loukkaantunut. Luulen myös että oma mieheni loukkaantuisi jos hänelle sanoisin noin. Kertoo minulle jotain siitä kuinka paljon arvostaa suhdetta ja ihmistä kumppanina kun on valmis antamaan hänet toiselle noin vaan. Meidän suhteelle tuollainen lupa jomman kumman antamana olisi loppu.
Mikä siinä seksissä on niin outoa ja sietämätöntä?
Oletko laittanut muitakin rajotteita - kuten esim pakon käyttää kortsua?
Mitä sitten tulevaisuudessa? Jos toinen sairastuu, niin napsahtaako sitten lupa käydä vieraissa?
Kyllä aikuinen mies kestää muutaman kuukauden vähän vähemmälläkin seksillä. Paineita voi purkaa vaikka ihan omalla kädellä! Minä pitäisi tätä "lupaa käydä vieraissa" aika riskaabelina hommana.
takia 5kk:n seksitön kausi enkä ikuna olisi myöntänyt lupaa käydä vieraissa. Jos hän ei kestä seksinpuutetta tuon aikaa minun vuokseni, saa mennä menojaan :) Eipä kyllä edes harkinnut moista, vaikka välillä olikin vaikeaa. Elämässä on monenlaisia aikoja ja jos parisuhde ei kestä tilapäistä seksitöntä kautta, ei musta olla kovin vahvoilla kantimilla. Mutta mutta, tapansa kullakin.
Ap, oletko ihan varma ettet myöhemmin ala miettimään ja katumaan jos mies käyttääkin lupaa hyväkseen ja hyppää toisen naisen sänkyyn? Voihan olla, että kun raskautesi on ohi ja aikaa kuluu, tavallaan petyt ettei miehesi jaksanutkaan odottaa paria hassua kuukautta.
täynnä ja oikeastaan haluaisitkin jo päästä miehestä eroon kun sitä ei enää tarvita.
Nainen ei ole mikään kone. Hormonit vaikuttavat elämän eri vaiheissa ja halujen määrä nousee ja laskee. Terve ihminen ja puoliso kestää tällaiset vaihtelut. Voihan sitä antaa, vaikka ei olisi niin halujakaan. Se sanonta, että seksi on kuin pizza - kun se on hyvää, se on erittäin hyvää, ja kun se on huonoa, se on kuitenkin aika hyvää - pitää paikkansa.
Luuletko että mies on elukka, jonka on vaan saatava pallinsa tyhjiksi aika ajoin? Ettet sinä merkitse mitään muuta hänelle? Noinko löyhä on avioliittonne ja keskinäinen siteenne?
Mä kärsin haluttomuudesta käyttämieni lääkkeiden vuoksi. Mutta asia ei ole tuhonnut liittoamme koska pystymme puhumaan siitä. Rakastelemme, vaikka se onkin aika yksipuolista välillä. Mutta rakkaus kestää tällasetkin vaiheet. Mä uskon, että tulee parempia aikoja. Myös teille.
mutta omapa on asianne.
Kumma, jos iso mies ei osaa muuten paineita purkaa tai olla ilman!