Jatkuva elohiiri silmässä -mikä vitamiinipuutos?
Muistaako joku? Nyt tarvitaan täsmävitamiinia koska normaali monivitamiinikuuri ei auttanut.
Kommentit (22)
Homeopatia on huijausta eikä se oikeasti auta mihinkään muuten kuin placebon kautta. Homeopatia-tuotteet ovat vettä, saat saman avun kun lorotat kraanasta vettä pikkuputeliin ja panet pari tippaa vesilasilliseen. Vettä vedellä, litrahinta tuhansia euroja. Oikeastaan aika loistava huijaus.
Myös niskajumi voi aiheuttaa pahimmillaan silmän lihasten nykimistä. Kannattaisi käydä hierojalla.
Stressi! Työnhakustressi sai silmän nykimään monta kuukautta, työpaikan varmistuttua se taianomaisesti katosi.
Elohiiri silmässä johtuu liiasta tietokoneen näytön tuijottelusta ja paranee kun pidät vähän taukoa. Elohiiri ei ole sama ilmiö kuin esim. jalan lihaskramppi, joten ei siihen myöskään magnesium auta. Eikä homeopatia, joka on pahinta huuhaata uskontojen ohella.
Iski ihan yhtä'kkiä ja jatkui jatkuvasti ja kokoajan....
hankin siis magnesiumia.
Kakkonen, mitä tuoa homeopaattinen juttu sisältää? Ja mistä olet sitä hankkinut?
tarkoitin kysyä kolmoselta... anteeksi.
ap
noin niinkuin ruuissa (teen ruokaa lapsille), mutta paljosta työvalvomisesta ja erikoisruokien kokkailusta väsyneenä olen kyllä itse sortunut viime aikoina valmisruokiin välillä. Ja niissähän kyllä varmana on enemmän suolaa kuin mitä itse ruokiin laitan.
tuo homeopaattinen autaa.. Mutta kysy asiantuntevasta luontaistuotekaupasta kuinka ne toimivat :)
voi elohiiri johtua ihan vain siitäkin. Ei tarvitse olla mitään varsinaista puutosta mistään. Harmillinen, mutta ei vakava vaiva.
minulle suositeltiin vuosia sitten tuohon vaivaan ja se auttoi. Riboflavin on hyvä. Kokeile!
Mulle tulee elohiiri yleensä loppuviikosta, kun olen tuijottanut viikon tietokoneen ruutua töissä. Yritä levätä.
minulla on ollut elohiiri kesästä 2009 lähtien
Näitä aloin syödä ja vuoden päivät vaivannut elohiiri hävisi. Jokin noista tai kaikki yhdessä auttoi!
tilasin tuota ainetta, itellä ollut elohiiri jo puolivuotta ja mikään ei oo auttanut.
ei magnesium ei vitamiinit ei lihasrelaxantti.
on elohiiri silmässä aina keväisin, kun valon määrä lisääntyy. Tuli myös kun vaihdoin työpaikkaa ja siellä katossa ne mitkälie laitoslamput, en muista nimeä... Meni ohi kun silmä tottui.
Keskiajaltako sitä ollaan? Hahhahahah! Ettäkö vitamiinipuutos muka aiheuttaisi elohiiriä silmissä, kuka tällaista soopaa on levittänyt? Onko lääketiede ollut taas vauhdissa? Loisista on kyse. Muistan kun yksi mikrobiologituttavani otti kunnon metronidatsolikuurin, oli 5/tablettia päivässä, ja muutaman päivän kuluttua rupesi tulemaan elohiiriä rintakehässä, ihan kuin siellä oli hiiriä tulossa ulos rintakehästä. Hänellä oli ollut kroonisia lihaskipuja, ja epäili että ne voisivat johtua loisista tai bakteereista. Näin se asia hoitui, ja aikaa meni aika paljon, oli siinä muutaman vuoden pommittanut niitä loisiaan antibiooteilla.
Homeopaattinen on hyväksi havaittu täälläkin :)