G: Missä vietät joulun ja kenen kanssa?
Kommentit (24)
Kaikki sisarukset perheineen kokoontuvat äitini luo.
Aiemmin ollaan oltu vain kotona ja kutsuttu eräs hyvä ystävämme meille.
mieheni, vastasyntyneen vauvani (ei ole syntynyt vielä), miehen kahden muksun ja juuri leskeksi jääneen äitini kanssa,.
Mieheni ja lapsemme kanssa. Sinne tulee myös kaksi siskoani ja paikalla on tietenkn myös äitini mies.
Tänä vuonna pikkusisarukset ovat vuorollaan myös siellä. Menen mieheni ja lapsemme kanssa sinne jouluaattona ja lähdemme joulupäivänä miehen vanhemmille.
Ensi vuonna sitten eripäin.
Äidilläni. Mieheni ja lapsemme kanssa. Sinne tulee myös kaksi siskoani ja paikalla on tietenkn myös äitini mies.
:D Aika sattuvasti :)
Tapaamme myös miehen sisaruksia perheineen. Ensi vuonna joulua vietämme luultavasti sitten minun vanhempieni luona.
Mies ja lapset...mummut papat ju kummit tulee syömään
Sinne tulee myös mun äiti puolisonsa kanssa. Mun veljet perheineen. Yhteensä meitä on siellä 12 henkee.
Tosin olen kaikki joulunpyhät töissä, aamuvuoroissa tosin joten iltapäivät/illat on perheen kanssa vapaata sit.
Mies on töissä. Me mennään siis mun äidin luo. Syödään ja jaetaan lahjat, nautitaan rauhasta. Yöksi tullaan kotiin. Onneksi lapset on jo sen verran isoja 10- ja 16-vuotiaat, että eivät enää usko joulupukkiin ja isänkään ei tartte kesken työvuoron lähteä enää kotona käymään, niinkuin joskus ennen.
Siskon, isovanhempien ja äitin ja isäpuolen ja tyttäreni kanssa. :)
aattona käydään aamupäivällä anoppilassa ja hautausmaalla
tapanina tapanin ajelulla
Cran canarialla :) happy happy happy
Mukana mies ja kaksi lasta.
Sekä koko minun puolen sukuni: 3 siskoa, 2 veljeä ja heidän kumppanit. lasten 2 serkkua. Äiti, isäpuoli ja täti.
IHANAA!!!!!! valoa ja lämpöä!
Me vietetään silti ihan "perinteinen" aatti, joulupukki tuo lahjoja ja syödään hyvin!
Käyn ulkona syömässä ja illalla ravintolaan juhlimaan sinkku ystävieni kanssa.
Äitini ja sisarukseni lähtevät pohjoiseen,itse en voi kun oma lapseni vain aaton isällään.
Noh, tulee ainakin erilainen joulu
omalla porukalla, ihanaa!
(minä, mieheni, 2 lasta)
aatto ollaan anoppilassa: minä, mies, meidän 2-vuotias, miehen veli, anoppi ja appi.
Joulupäivä ollaan mun vanhemmilla ja silloin on paikalla 16 henkeä. Ja siis ne on ihan vaan meidän perhe (eli mun vanhemmat ja sisarukset perheineen).
Helsingissä miehen ja 13-vuotiaan pojan kanssa :)
Joulupäivänä kälylle ja tapanina vanhemmille käymään.