Olen 176 cm pitkä ja inhoan pituuttani.
Olen katsellut juhlakenkiä ja kaupat on täynnä mitä ihanimpia naisellsia korkkareita. Mutta en voi ostaa tai käyttää sellaisia koska olisin ne jalassa kaikkia pidempi. Joskus on muutenkin hankala keskustella ihmisten kanssa ryhmässä kun useammat ovat paljon minua lyhyempiä. En tykkää ihan matalista kengistä, useimissa on pieni korko. Mutta olisi niin ihanaa laittaa kunnon korkkarit jalkaan:(.
Kommentit (36)
olen tasan 170cm enkä koskaan osta kenkiä joissa yli 3cm:n korot. Mieluiten käytän aina lättäpohjaisia kenkiä. Ruumiinrakenteeni on hoikka ja kapea mutta minulla on pituuteni vuoksi alemmuuskompleksi ja epämukava olo.
170cm ja kompleksi pituudesta??? Mistä pituudesta?
Olen itse 182cm, eikä ole mitään komplekseja ollut sitten ala-asteen, jolloin olin kaikkia poikiakin pidempi. Olet juuri keskipituuden yli, et todellakaan mikään kovinkaan pitkä, malliksi olisit todella lyhyt.
Seurustella koskaan itseäni selkeästi pidemmän miehen kanssa. Lyhyempien kylläkin. Missä ne pitkät miehet ovat? Onkohan siellä etelässä enemmän kuin täällä pohjoisessa?
T. 174
Minä en edes huomaa lyhyempiä, joten kyllä täällä riittää niitä pitkiä ihan tarpeeksi.
t. 184cm
mies on 172cm ja ei näytä kivalta jos käytän paksupohjaisia kenkiä! Joskus on itellä kookas olo miehen rinnalla. Esim. raskaana varsinkin on TOSI iso olo. Äitinsä (156cm) ja appeni (168cm) naljailevat pituudestani ärsyttävän usein. Olen aina ollut se suvun "iso tyttö", pisin miniöistä ja tyttäristä. Pohjoisesta ovat kaikki, saamelaissukua. Painoa raskauksien jälkeen jäi 62kg, ei se kamalasti ole mut miehellä sama paino... Ennen raskauksia olin superlaiha, sillon pituuskompleksi oli mitätön.
ja pitkiä miehiä on kyllä aina löytynyt ihan kivasti. Tuntuu että nykyisin sekä naisissa että miehissä on yhä enemmän pituutta, ja se näyttää hyvältä!
En tykkää lukea tuollaisia juttuja, joissa naiset toivovat olevansa lyhyempiä ja kokevat itsensä epänaisellisiksi. Minä ainakin olen todella naisellinen. Pitää arvostaa itseään, siskot.
Te olette?
Mä olen 39, ja tässä ikäluokassa itseäni pidemmät ainakin tuntuvat olevan harvinaisia.
174cm
olen myös "vain" 170 cm ja olen todella kiusaantunut, jos itseäni lyhyempi mies tulee hakemaan tanssimaan. Mietin, että olen jonkinlainen jättiläinen ja että kyllä se mies nyt katuu, kun ei istuessani tajunnut, että olen häntä pidempi.
Muutoin minulle olisi kelvannut vaikka 168 cm pitkä mies, mutta mua nolottaakin itseäni olla pidempi. En käsitä. KUmmaa.
Tosin yliopistossa yksi noin 155 cm pituinen mies yritti minua iskeä. Ehkä ihan lyhyet ymmärtävät alitajuisesti, että on haettava pitkää, jotta jälkeläiset olisivat sopivan pituisia.
Harkimon ex Leena vissiin oli hieman kiusaantunut pituudestaan.
Mitä ajattelette Tom Cruisen pituuserosta vaimoonsa.
Joskus on aika nolon näköisiä pareja.
Te olette?
Mä olen 39, ja tässä ikäluokassa itseäni pidemmät ainakin tuntuvat olevan harvinaisia.
174cm
Tunnen itseäni pidempiäkin, samaa ikäluokkaa.
nahkahousut pukee erittäin hyvin pitkiä naisia, siihen voi sitten yhdistää matalakorkoiset kengät. Hyödynnä pituuttasi positiivisella tavalla!
Kummallisinta on myös se kun olen molempia kokeillut. Pitkillä miehillä ei tuntuisi penis kuitenkaan olevan niin suuri kuin lyhyemmillä.
Pisimmät penikset löytyvät 172-178cm pituisilta.
Of topicina..
t:179
Minä olen 180 cm (ja 60 kg) ja ylpeä pituudestani, musta on hienoa että muut on lyhyempiä. Tiesitkö että pitkät naiset saa paremmin arvovaltaiset työpaikat ja niitä arvostetaan lyhyenläntiä enemmän? Pää pystyyn ;)
Sehän on kauneusihanne nykyään, että on pitkät sorjat jalat ja nekin joilla ei ole pitkät jalat, yrittää pukeutumalla aiheuttaa sitä harhaa että ovat pitempiä.
Tosin, ennen kuljin aina korkkareissa eikä kukaan koskaan sanonut pituudestani mitään. Viime vuosina muodin muuttumisen myötä olen käyttänyt enemmän matalia kenkiä, ja nykyään kun laitan korkkarit, yleensä aina joku kommentoi että "ootpa sä pitkä!". Se joskus rasittaa. Mut ei pahasti. Toisaalta oon siitä samaan aikaan ylpeä! Hassua sinänsä...
Seurustelin teininä itseäni lyhempien poikien kanssa mut sen jälkeen on kyllä löytynyt 190-senttisiä ihan ilman ongelmia...
se 174 cm
Mieheni on pari senttiä minua pidempi, eli käytännössä aina lyhyempi, kun minulla on korolliset kengät jalassa (lenkkarit ja kumisaappaat taitavat olla ainoat korottomat kengät, jotka omistan), mutta hän on vain ylpeä pituudestani. Töissä olen lähes kaikkia miehiä pidempi, mutta mikäs sen mukavampaa kuin katsoa muita alaspäin...
ja en jaksa välittää muiden kommenteista ja ajatuksista pituuteni suhteen.
Olen 174 cm ja käytän töissä melkein aina (90%) korkokenkiä. Syystä että pidän niitä kauniimpina ja tunnen itseni seksikkääksi.
Okei, olen pitempi kuin kaikki talomme naiset, itse asiassa en muista että olisi yhtään pidempää. Venäjältä löytyy yksi kollega, joka on pidempi (mallityyppi), mutta ei täältä pygmien maasta :)
Minua ei ENÄÄ haittaa. Ennen kärsin pituudesta ja ostin mahdollisimman ohutpohjaisia kenkiä. Nyt en. Kuten sanotaan, kokemus tuo varmuutta.
Kuljen aina ryhdikkäänä ja ylväänä. Mikään ei ole nolompaa kuin kumarassa kulkeva pitkä nainen. Jotkut inhoavat minua, jotkut pelkäävät, koska olen niin "iso". Toiset pitävät koppavana kun kuljen selkä suorana. Ihan sama.
OStin eilen juuri työkengät, korkoa 8 cm. Ja arkikäyttöön töihin.
Olen 15vuotias ja pituutta on se 186cm ja olen ylpeä siitä olkaa te muutkin pitkät:)
Seurustella koskaan itseäni selkeästi pidemmän miehen kanssa. Lyhyempien kylläkin. Missä ne pitkät miehet ovat? Onkohan siellä etelässä enemmän kuin täällä pohjoisessa?
T. 174