Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sain huomata, kuinka mies minulla onkaan

Vierailija
05.12.2009 |

Meillä on ollut ihan hirveän touhukas viikko. Miehellä on ollut pitkät työpäivät ja minun päiväni ovat olleet muuten vain touhua täynnä niin ettei ole paljoa takamus sohvaa kuluttanut.

Aamulla mies kysyi, että kuinka väsynyt olen. Totesin, että en kovinkaan, ehkä vähän. Aamutohinat käyntiin ja menin harrastukseni pariin kuten joka lauantaiaamu.

Mieheni otti tuossa tunti sitten puheeksi, että hän tilaa joululaatikot meille ettei minun tarvitse niitä tehdä. Sanoin, että teen ne itse koska ei siihen oikeasti mene kuin muutama minuutti jos ei paistoaikaa lasketa. Hän yritti vielä hetken mutta antoi sitten periksi.

Puoli tuntia sitten kysyin, että haittaako häntä jos loppu iltapäivän olisin ihan itselleni. Hän sanoi, että sopii mainiosti ja tässä minä nyt sitten olen; mukavasti shaalin alla sohvalla ja surffaan netissä :o) ja saattaa olla, että otan nokkaunetkin.

Olen niin onnekas

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut sairaana pari päivää ja ainoa mitä ukko on tehnyt auttaakseen oli se, että haki lapset tarhasta. Mulla on 3 lasta, pienin 3v.

Sama juttu viimeksikin kun olin sairas (vatsatauti), tikkuakaan ei nostanut ristiin auttaakseen. Oottakoon vain kun sairastuu itse seuraavan kerran. *murinaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan