Mies tuli kotiin viideltä aamulla
Mies oli eilen erään porukan reissussa (ei pikkujoulut). Olivat toisella paikkakunnalla bussikyydillä. Tietääkseni se bussi tuli jo joskus 23-24 aikaan takaisin.
Mies ei ollut tolkuttomassa kännissä kun tuli, joten vaikeaa uskoa, että olisi ollut baarissa neljään asti. Sanoinkin että näemmä se yh-äiti, kenen luona aikaasi vietit, pisti sut kotiin, ennen kuin hänen ja meidän lapset heräsivät :-(.
Mitä itse ajattelisitte tuosta viiteen asti olosta? Ei oo meillä tavallista.
Kommentit (26)
Ja jos mun mies heti alkais "vihjailemaan" että panemassa oot ollu kun näin aikaisin aamulla tuut, niin mitähän ne seuraavat "vihjailut olisi?
Mä suuttuisin ihan helvetisti tollasesta, muhun joko puolisona luotetaan tai sitten ei ja se että ei luoteta = menkööt muualle.
Jos mä haluisin pettää, niin kait mä tekisin sen silloin kun vähiten sitä osaisi epäillä esim työaikana tai "muka treenaamassa" yms
"Kertavihjailusta poikki vaan, niinkö?"
jos se ikinä edes vihjaisi että petän! Oli sitten kyseessä aamuyöstä kotiin tuleminen tai ihan mikä vaan...jos kerran ei luottoa mua kohtaan löytyisi, niin mitä sitä yhdessä elellä! Todella törkeä olit ap
Eipä sekään suhde ole kovin sitova kun noin pienestä erotaan!
että mies on mua joskus pettänyt vähintään henkisesti, vaikka ei kerennyt panna.
En eronnut silloin, lähellä kyllä oli, vaikka olin raskaana ja oli jo yksi lapsi. Käytiin pariterapiat ja tein selväksi, että seuraavasta tulee lähtö.
Hänellä ei oo tapana olla tuolla lailla aamuyöhön ja jos menee myöhään, on selvästi päihtynyt.
ap
Ja jos mun mies heti alkais "vihjailemaan
" että panemassa oot ollu kun näin aikaisin aamulla tuut, niin mitähän ne seuraavat "vihjailut olisi?
Mä suuttuisin ihan helvetisti tollasesta, muhun joko puolisona luotetaan tai sitten ei ja se että ei luoteta = menkööt muualle.
Jos mä haluisin pettää, niin kait mä tekisin sen silloin kun vähiten sitä osaisi epäillä esim työaikana tai "muka treenaamassa" yms"Kertavihjailusta poikki vaan, niinkö?"
jos se ikinä edes vihjaisi että petän! Oli sitten kyseessä aamuyöstä kotiin tuleminen tai ihan mikä vaan...jos kerran ei luottoa mua kohtaan löytyisi, niin mitä sitä yhdessä elellä! Todella törkeä olit ap
Eipä sekään suhde ole kovin sitova kun noin pienestä erotaan!
Hirveitä kyttääjiä ja nalkuttajia täällä...
En minäkään kestäisi teitä, lohduttautukaa sillä.
Sillä tavalla suhde pilalla. Avoimeen sitten vaan, molemmat.
mut me ollaankin tämmönen lapseton hulivili pariskunta.. ja yleensä iha yhdessä kömmitään 5 aikoihi yöllä kottii ;)
parin tuttunsa kanssa sen reissun jälkeen. Se baari on 4 auki.
Voihan se ollakin. Ehkä oon vaan liian herkkänä tuon aiemman kokemuksen takia.
ap