Sanokaa että tämä lahjamäärä riittää jo!
Topputelkaas nyt tätä mammaa.. Yllättäen joululahjoista on kyse..
Meillä lapset 4 ja 1 vuotiaat saavat sukulaisilta ja kummeilta neljä lahjaa ja meiltä vanhemmilta on nyt ostettuna 3 lahjaa eli yhteensä seitsemän pakettia. Lahjat olen ostanut pitkin syksyä kun on ollut aleja ja tarjouksia ja ovat valmiiksi laitettuina ( Olen näitä varhainen lintu madon löytää- tyyppejä, kaikki aina ajoissa valmiina...)
Olen vaan niin toivoton jouluihminen että nyt kun veronpalautukset tuli niin tekisi mieli lähteä yksin kaupunkiin vielä lahjoja ostamaan. Vaikka pitäisi varmaan laittaa rahaa säästöön kun hoitovapaalla olen ja kituuttamista on vielä kuukausikaupalla edessä.
Musta on vaan ihanaa laittaa kaikkea lapsille, suvun kesken aikuiset ei ole vuosiin ostaneet mitään toisilleen yhteisestä päätöksestä ja miehen kanssa laitettaan muutama hyödyllinen paketti toisillemme.
Joten topputelkaas mua, etten huomenna ampaise kaupungille ja jätä lapsia pikkujoulujen jälkeistä päivää potevan isän kanssa kotimiehiksi:/
Kommentit (22)
ja mitähän hemmettiä sä ilmoittelet tällä palstalla ostoksistas. Ihan kuin joku olis kiinnostunut. Osta vaikka kullattuja dildoja, mutta pidä omana tietonasi. On se kumma kun joidenkin täytyy päteä ostamisillaan jne. Ja sitten otetaan muka herneet nenään. Kiesus mitä pissaliisoja...
mikä mielestäsi on järkevä määrä lahjoja?
Toiseksi en varmaan maininnut missään kohtaa että ostelisiin lainarahalla, ihan käypäsellä pankkikortilla Ja ei tuo raha nyt niin kovasti polttele etteikö sitä voisi sinne pankkitilillekin jättää, edellisten säästöjen lisäksi.
Teenkö mielestäsi jotain totaalisen väärin jos hyvin suunnittelemalla saa ostettua samalla rahalla vaikka 5 lahjaa kahden sijaan? Kilpavarustelua?
Mielestäni se on vain hyvää rahankäytön suunnittelua. Kyse olikin lähinnä siitä että kun kaikki on jo valmiina kuinka vastustaa kiusausta lähteä kauppaan tässä vaiheessa kun moni muu tuskailee lahjojen ostoa ja rahojen riittävyyttä...
Tarkoituksena ei ollut leveillä, jos olisin niin halunnut tehdä, niin olisin laittanut kaikki lahjat listaan hintatietoineen.
Niin ja bimboa musta ei saa tekemälläkään, huomaat sen jos tarkemmin luet vielä kirjoittamani tekstit, sori, mukavat perjantai-illan jatkot sinulle
Ja seitsemän lahjaa ei tosiaankaan ole mikään vuori vaan melko vaatimaton kukkula.
Eli lähde nyt ihmeessä ostoksille! Ja osta itsellesikin jotain kivaa!