Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Veikkauksen arvat tylsä vai kiva joululahja?

Vierailija
04.12.2009 |

Mulla on muutama sukulainen (nuoria miehiä), joille on vaikeaa keksiä lahjaa. Tänään ruokakaupassa silmiini osui Veikkauksen jouluarpamainos. En ole koskaan antanut enkä saanut lahjaksi arpoja, joten en oikein osaa arvailla, millainen ilahduttamiskerroin noilla on.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mikä kamalampaa, saada lahjaksi joku Axe-pakkaus. Ei siis hölmömpi idea

Vierailija
2/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvan saa se, joka löytää joulupuurosta mantelin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joulu saan samoilta sukulaisilta ässäarvan lahjaksi ja koskaan en ole mitään voittanut.

Vierailija
4/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 nuorempaa veljeä, kahdenkympin molemmin puolin. Heille on niin vaikea keksiä mitään. Jo monena jouluna olen ostanut elokuvalippuja, mutta tänä vuonna tajusin arpojenkin olevan mahdollisia. Ostaako siis arpoja vai päädynkö tänäkin vuonna elokuvalippuihin?

Vierailija
5/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä raaskii antaa paketin jossa on useampia arpoja, niistä yleensä voittaakin jotain- ainakin sen verran että saa uuden arvan.

Vierailija
6/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva lahja! Ainakin mun mielestä!

Vierailija
7/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos se jolle sen annat, voittais sen päävoiton! Ottaisko vähän pattiin? Mä vaatisin sen arvan takaisin ja ottaisin vaikka voimakeinoin jos ei suosiolla sitä takas mulle antaisi.

Vierailija
8/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos se jolle sen annat, voittais sen päävoiton! Ottaisko vähän pattiin? Mä vaatisin sen arvan takaisin ja ottaisin vaikka voimakeinoin jos ei suosiolla sitä takas mulle antaisi.

Vierailija
10/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan todella, siis todella halua, että se saaja myös voittaa esim. 75 000 euroa. :D Parempi lahja, mutta vieläkin tylsempi, on lotto. Siitä voi ottaa itselleen tasan samat numerot, ihan varmuuden vuoksi. :P

Lahjakortti jonnekin sopii mielestäni myös "nuorille miehille". Pulju.net, mulletoi.com tai muu pöljä kauppa tai sitten ihan mikä nettikauppa vaan.

Vierailija
11/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi sitä että toinen voittaisi mun valitsemalla arvalla päävoiton. Siis kyllä ottaisi päähän! Koska olisin voinut raaputtaa sen itse ja antaa vaikka sitten siitä osan lahjaksi.

Vierailija
12/22 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapsahtaisi päävoitto!!! Ei se nyt mua voisi kiukuttaa, koska en itse harrasta arpoja ollenkaan. Ei siis olisi multa pois.

En ole muuten tajunnutkaan, että mulletoi.comista jne. voisi ostaa lahjakortin. Pikkuveljelle olen sieltä joskus jotakin älyvapaata tilannut, mutta vielä hauskempaa tietty hänelle olisi ihan itse päästä valkkaamaan.

AP

Vierailija
13/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jouluksi jotain kunnon jännitystä, niin hae Suomalaisesta parit Takaportit. Niistä riittää luettavaa pyhiksi.

Vierailija
14/22 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin huono lahja. olen saanut arpalahjan 5 kertaa. voittoja on ollut joko 0 tai 5 e. Arvoista about 70% on tyhjiä.

Vierailija
15/22 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan paska lahja, kun useimmiten niistä ei voita mitään edes, tai voittaa mitättömän vähän. Eli typeriä paperilappuja saa vaan lahjaksi.

Vierailija
16/22 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Mä olen ratkaissut tämän ongelman siten, että annan arpoja lahjaksi vain niin rakkaille ihmisille, etten osaisi olla kade, jos voittaisivatkin päävoiton. Siis käytännössä omalle ja lapsuudenperheelle.

Vierailija
17/22 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva!

Vierailija
18/22 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Saan vähintään yhden joka vuosi, 2 kertaa olen voittanut 5 e näiden n 10 v aikana. Ottaisin mieluummin ne leffaliput, vaikka joka vuosi.

Vierailija
19/22 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkea lahja max sieltä saa sen 5 e. olen saanut kymmeniä arpalahjoja lahjaksi.

Vierailija
20/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele omienkaan kokemusten myötä, lahjaksi näitä ostanut n.200e edestä eikä yhtään voittoa, vai liekkö tämä kertoo onnestani. ajatus lahjassa toki tärkein, mutta olisi rahalle parempaakin vastetta kuin toivo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi