Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi kurarukkasmalli: vuori vai ei?

Vierailija
04.12.2009 |

Talven nollakelejä varten sen ikäiselle, joka itse pukee rukkaset. Kumpi malli toimii paremmin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapaset, fleecesormikkaat tai mitä haluaa. On helpompi kuivata, ja vuorillisissa pakkaa aina olla se vuori hankalasti väärinpäin tai mytyssä ja alkaa helposti haista pahalle kun kostuu eikä kuivu kunnolla.

2/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin alle lapaset tai sormikkaat.

Helpompi kuivattaa ja vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompi pukea, ei mene se alle tuleva rukkanen pukiessa ryttyyn.

Mutta pienemmälle laittaisin erillisen alusrukkasen sen takia, että vuorellisessa kurahanskassa se vuori kuivuu tuskallisen hitaasti. Ja vaikka rukkanen ei päältä kastuisikaan läpi (jos on ehjä), niin kyllä sitä täytyy välillä pestä ja käsi hikoaakin, koska kumihan ei hengitä.

Vierailija
4/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tiesin sen. Tuppaa vaan jostain takavasemmalta lipsahtamaan vuoreton ;-)

-4-

Vierailija
5/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä helposti haista.

Vierailija
6/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koot samat, jos on vuori tai ei? Eli onko esim. vuorillinen L isompi kuin vuoriton L?

Vierailija
7/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaja on ottanut huomioon vuorin viemän tilan.

Vuorillinen on helpompi lapsen pukea eikä tarvitse esim. tarhassa metsästellä sitä alusrukkasta, joka yleensä aina tippuu riisuttaessa jonnekin hukkaan...

Mutta tosi on, että pestäessä se vuori kannattaa vetää nurin ulos, että se kuivuu kunnolla.

Vierailija
8/8 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorillinen on helpompi lapsen pukea eikä tarvitse esim. tarhassa metsästellä sitä alusrukkasta, joka yleensä aina tippuu riisuttaessa jonnekin hukkaan... Mutta tosi on, että pestäessä se vuori kannattaa vetää nurin ulos, että se kuivuu kunnolla.

Alusvanttuut tuppaa hukkumaan

-4-