Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana?

Vierailija
24.11.2009 |

Eli nyt perjantaina on sitten menkat 4 viikkoa jo myöhässä, joskus on ennenkin ollut tosin menkat myöhässä mutta maksimi on ollut kaksi viikkoa.

Ei koskaan näin pitkään.

Ihmeellistä tapahtunut jotka sitten tutkin netistä ja osoittautuivat raskausoireiksi.

ensin oli ,oudon tuntuista iltapahoinvointia, kuvotukseksi voisin ehkä kuvailla paremmin,sitten siirtyi aamukuvotukseenkin.yhtäkkiä saattiu tulla oksennusreaktio, etenkin eri hajuista mitkä eivät ole kaikki ennen olleet mielestäni olleet pahoja hajuja.Jatkuva väsymys,nyt on alkanut tulemaan "metallin/raudan" makua suuhun, viime viikkoina ollut pissahätä koko ajan. En juuri koskaan öisin herännyt pissahätään mutta nyt jo käynyt niinkin, ja päivällä saa ravata koko ajan.nälkäisyyttä.

Noh, 2 viikkoa menkkojen poisjäännistä tein sitten apteekin oman raskaustestin, näytti negatiivista, jotkut ovat ouhuneet jostain haamutuloksistakin, itse heitin roskiin kyllä testin 10 minuutin jälkeen koska ohjeessa luki. Mutta negatiivista tosiaan näytti joten olisi kiva gtietää mitä mieltä täällä ollaan ja onko jollain näyttänyt testi negatiivista noinkin pitkän ajan jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa aamupissasta uudelleen testi. Jos näyttää negaa, niin lääkäriin HETI! Voi myös olla Leptasipirusi (Ei tule sekoittaa Leptospiroosiin!) Eräällä tutulla oli tämä. Ei voi saada lapsia enään. :(

Vierailija
2/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä melkein samat oireet ja menkat pari viikkoa myöhässä, apteekin oma testi näytti minullakin negaa, Tahtoisin itsekkin kovasti tietää mitä mieltä täällä ollaan? Ihmiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten käy näin. Se olikin ihmisten pakkosterilointi. Keino ettei liikaa sakkia lisääntyisi maapallolla.

Vierailija
4/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiden testit on kuitenkin hyvin luotettavat. Saisi sen raskauden suljettua pois tai varmistettua ihan ekana.

Vierailija
5/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiden testit on kuitenkin hyvin luotettavat. Saisi sen raskauden suljettua pois tai varmistettua ihan ekana.

Terveyskeskuksissa testataan IHAN SAMOILLA testeillä mitä saa kaupoista ja apteekeistakin...

Vierailija
6/6 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä ja sain terolut-tabletit kierron normalisoimiseksi.

Mulla oli hormonaalista pahoinvointia pitkittyneen kierron vuoksi se mua eniten siinä ärsytti.

Suosittelen että varaat ajan gynelle, saat kierron nopeammin järjestykseen.

Mulla tuli plussa kolmen korjauksen jälkeen.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi