Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! En kehtaa kerto uudelle miehelle (ali)painoani!

Vierailija
04.12.2009 |

Olen seurustellut muutaman kuukauden uuden miehen kanssa. Sain antibiootit korvatulehdukseen ja sitä kautta tuli puhe painosta (lääkkeen määrästä puhuttiin).

Lääkärissä sanoin, että en ole jälkitarkastuksen jälkeen käynyt vaa'alla, joten paino tarkistettiin. Tulos 47 kg. Ja olen 164 cm. Olin pari vuotta lapsen syntymän jälkeen yksinhuoltaja enkä oikein töitten lisäksi jaksanut aina miettiä syömisiäni. Mistään anoreksiasta ei ole kyse, vedän iltaisin sipsejä ja siideriä. Mies on varmaan joku vajaa satakiloinen. Ihan noloa, mutta nyt kun kysyi painoani niin en tod. kehtaa kertoa!!!! Vetää vielä jotain johtopäätöksiä. Valehdellakko??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että painat n. 55kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska elämässä on tärkempiäikin juttuja kuin paino ja arvioit, että "eikähän se jotain 50 kg:n suuntaan".

Se ei ole vale ja jos mies innostuu yllyttämään sut vaa'alle, tuon intron jälkeen painosta tuksin tulee mitään siunailua. Tai korkeintaan huumorilla.

Vierailija
4/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsket sen bontson mennä ensin ite vaa'alle!

Vierailija
5/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvetin väliä on teitin kummankan painolla...jos siis ihan tosissanne ootte yhes...etteköhän tykkää toisistanne jokatapauksessa?

Vierailija
6/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko edes koskaan tavanneet? Jos olet alipainoinen niin hän on sen jo huomannut ja sillä numerolla ei siinä vaiheessa ole mitään helevetin väliä!

Vierailija
7/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on nähnyt sinut alasti, kyllä siitä osaa arvioida +/- 5 kilon tarkkuudella.

Kukaan poikaystävistäni tai edes ystävistäni ei ole osannut arvioida painoani oikein, vaan kaikki ovat aliarvioineet 5-15kg. Ei se paino välttämättä päälle päin näy.

Vierailija
8/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VÄLII??????????

Vierailija
9/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot sille miehelle että jotain 50 kiloo.. Niin minäkin sanoin, kun painoin 47-48. Hävetti, kun painoin niin vähän. Pituutta mulla on 160. Nyt olen saanut kiloja ja ylpeänä voin kertoa painavani nyt 54 kiloa :)

Vierailija
10/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ehkä ymmärrä, että myös alipaino voi hävettää. Kun on koko ikänsä saanut kuulla "hyvää tarkoittavia" päivittelyjä siitä, että ei paina juuri mitään, niin ei tosiaan huvita laukoa kilomääräänsä kelle tahansa, ei edes välttämättä tuoreelle kumppanille.

Itse olen aika muodokas (siis on c-kupin rinnat) mutta olen kuitenkin muutaman kilon alipainoinen. Päivittely saattaa siis alkaa vasta sitten, kun toinen kuulee, että juu, painan n. 42-43 kg. (Olen siis 157 cm.) Mä en jaksa sitä päivittelyä! Se on ärsyttävää! Painaisin mielelläni 10 kg enemmän, mutta kun ei ne kilot vaan kaikille kerry. Ymmärrän ihan hyvin, jos ap:kään ei halua painoaan heti tuoda julki.

Vierailija
11/11 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetään toisin päin. Miltä tuntuisi läskeistä kuulla ystävän/miesystävän nauravan, että "sinähän jumalauta painat aivan älyttömästi, senkin läski plösö". Myös minä tiedän, mitä ap tarkoittaa. VArsinkin, kun tuota kuulee jatkuvasti. Ja jos mies on vähän isompaa mallia, ei ap varmaan tunne itseään kovin naiseksi, jos pelkään miehen reagoivan tyyliin "siis mitä, painat 47kg???!". Kyllähän sen nyt SUUNNILLEEN näkee päälle päin, mutta ymmärrän kyllä, jos hävettää kertoa tarkkaan. Monen miehen lapsi painaa saman verran tai enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi