Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Kaalimadolta geishakuulat treenausta varten, hukkaan meni rahat

Vierailija
04.12.2009 |

Raskauden jälkeen ajattelin ryhtyä treenailemaan, ettei tarvi kusta housuihin 5-kybäsenä. Tilasin tällaiset kuulat

http://www.kaalimato.com/catalog/Geishakuulat%2C+Iho_p_513.html

mutta hukkaan meni. Piti oikein änkeä sisälle, tuntui ihan pahalta. Eikä niitä tuntenut ollenkaan, vaikka kuinka hypin ja pompin. Ulosvetäessä tuntui kuin koko suolisto tulisi mukana. Siihen jäi treenaukset, vittu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisälle saa kyllä helposti mut pois vetäminen on kyllä välillä tuskaa ja esim. siivotessa, istuessa yms. tunnen ne koko ajan (välillä tietyissä asennoissa ihan sattuu)... en tiiä onx noi liian isot sit tonne toosaan... vaikka miehellä kyllä iso vehje ja mulla 2 lasta jo :)

Vierailija
2/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut empä mieltynyt kans käyttään. tuntuvat epämiellyttäviltä...ihan sama mitä teki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen jäi treenaukset, vittu.

Tässä yhteydessä "kirosanan" käyttö kerrassaan perusteltua ( :

Minäkin tilasin juuri kugelit (vähän eri mallia kuin nuo mainitsemasi), odottelen vielä postia. Saa nähdä miten käy!

Vierailija
4/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n ei tarviskaan treenailla! ;)

Vierailija
5/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tosiaan olla, ettei tarvitsisi treenata? Epäilen kyllä. Toosa tuntuu isolta onkalolta, ja sitä se varmasti onkin. Kuulissa vaan joku mättää.

että ap:n ei tarviskaan treenailla! ;)

Vierailija
6/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootkos nyt varma että laitoit ne oikeaan reikään jos suolet tulee ulos pois ottaessa...???

Ulosvetäessä tuntui kuin koko suolisto tulisi mukana. Siihen jäi treenaukset, vittu.

Vierailija
7/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoit ap liukkaria mukaan?

Voisko tosiaan olla, ettei tarvitsisi treenata? Epäilen kyllä. Toosa tuntuu isolta onkalolta, ja sitä se varmasti onkin. Kuulissa vaan joku mättää.

Vierailija
8/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille pettyneille vinkkinä, että ostakaa Yliopiston Apteekista geishakuulapakkaus. Ne on hyviä. Se pienin ja painavin voi olla kyllä aika haastava pian synnytyksen jälkeen, mutta niillä tosiaan on toimiva setti. Eivätkä jää jumiin.

Vierailija
9/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukempi anatomia

mutta eihän se kuntoon vaikuta

Vierailija
10/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nämä ja olen ihan tykännyt silloin harvoin kun ne tulee tuonne alakertaan tungettua:

http://www.kaalimato.com/catalog/Smartballs+-+Geishakuulat_p_1177.html

Vierailija
11/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nämä ja olen ihan tykännyt silloin harvoin kun ne tulee tuonne alakertaan tungettua: <a href="http://www.kaalimato.com/catalog/Smartballs+-+Geishakuulat_p_1177.html" alt="http://www.kaalimato.com/catalog/Smartballs+-+Geishakuulat_p_1177.html">http://www.kaalimato.com/catalog/Smartballs+-+Geishakuulat_p_1177.html<…;

Hei ap: noi sun ostamas on täyttä rihkamaa, eikä ollenkaan tarkoitettu treenaustarkoitukseen! Sorry, mutta ne narureiät pitää olla tiiviit ja muutenkin materiaali sileätä matskua. Hintakin jo kertoo huijauksesta...?

Minulla myös smartballsit ja suorastaan tykkään laittaa ne melko useinkin. Hygieniset ja helppo puhdistaa.

Vierailija
12/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tai olla alussa ilman painoa. Maksavatkin kyllä lähes 60 euroa.

Vierailija
13/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on oikeasti parhaat treenaukseen.

Vierailija
14/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman näköiset kun ap:llä, mutta nämä ovat silikoniset ja miellyttävät käytössä. Niin, ja varmasti tiiviit/hygieniset, se narukin on myös päällystetty silikonilla.

Vierailija
15/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt ja kuvissa näyttää tosi isoilta. Mikä niiden halkaisija suunnilleen olisi?

Vierailija
16/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin turhat ainaki mulle. Heti otin pienimmän ja kaikki painot käyttöön ja ei mitään ongelmaa pitää sisällä. En sit tiedä treenaaks ne muka muuten vaan sisällä olleessa.

Vierailija
17/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pysyy sisällä vasta yhden painon kanssa :/

täysin turhat ainaki mulle. Heti otin pienimmän ja kaikki painot käyttöön ja ei mitään ongelmaa pitää sisällä. En sit tiedä treenaaks ne muka muuten vaan sisällä olleessa.

Vierailija
18/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt ja kuvissa näyttää tosi isoilta. Mikä niiden halkaisija suunnilleen olisi?

3,5 cm halkaisijaltaan. Mielestäni se koko ja paino suhteessa ihan ok.

Vierailija
19/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siis tosiaan on isot... Minä ajattelin että jos olisivat jotain 0,5cm, en kyllä noin isoja haluaisi tunkea sisääni...

Vierailija
20/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siis tosiaan on isot... Minä ajattelin että jos olisivat jotain 0,5cm, en kyllä noin isoja haluaisi tunkea sisääni...

Suhteellista, kun mieheni peniksenpää on yli 5cm paksuinen. Ja se mitattiin jokin aika sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan