En uskalla laskea koiraa pissalle ulos, olen yksin kotona!
Tai siis lapset nukkuvat ylakerrassa ja pitaisi itsekin menna nukkumaan mutta koira pitaisi pistaa yopisulle enne kun kaydaan nukkumaan. Pelottaa kun takapiha on niin pimeana ja jos siella vaanii joku... Koira on rotan kokoinen joten ei siitakaan olisi puolustamaan.
Kommentit (11)
pelottaa aina just maalla, kun siellä on aina niin pimeää ja naapurit on kaukana.
t: kaupunkilainen ei ap
Yleensä en ole mikään säikky, mutta eilen vaan en jostain syystä uskaltanut pimeässä klo 23 ulos.
t. maalla asuva yh.
näkemys: eikö ihmisiä pitäisi kaupungissa pelätä, ei maalla jos sielä ei ketään ole!
Hiiriä sää voisit pelätä..
voi laittaa hiekkalaatikon sisälle, niin käyvät sitten siellä hätätapauksessa.
näkemys: eikö ihmisiä pitäisi kaupungissa pelätä, ei maalla jos sielä ei ketään ole!
Hiiriä sää voisit pelätä..
onhan se apu lähempänä kaupungissa kuin maalla! Maalla saat juosta pitkät tovit pimeässä metsässä hullu kintereillä. Kaupungissa ei tarvii juosta kuin naapuriin.
Muuten en pelkää, käyn lenkillä myöhäänkin vielä koiran kanssa. Kahdesti on silti tullut pieniä kauhuntunteita kun olen ollut kokevinani jotain outoa.
Ekalla kertaa metsätaipaleella tien vartta kulkiessani, tunsin tupakansavun hajun nenääni.. Ketään ei näkynyt, en kuullut mitään, eikä ohi ollut kulkenut autojakaan koko lenkin aikana, josta savu olisi voinut tulla.. Eikä se vielä mitään, mutta koira, joka normaalisti menee nokka pitkällään edessä, kääntyikin takaisinpäin ja tuli siis mua vastaan. Silloin käännyttiin aika rivakkaasti kotiinpäin..
Toisella kertaa ihan tässä kotitiellä, jossa ei iltaisin juuri ketään liiku, kuulin hiekalla ratisevat askeleet, mutta taaskaan en nähnyt ketään. Itse seisoskelin heinäisellä pientareella kun koira oli pusikossa. Ei voi mitään, mutta iho meni kananlihalle vaikka yritin ajatella, että hommeliin on joku luonnollinen selitys.
Nykyään en lähde silti lenkille ilman otsalamppua, mikä onkin aivan mainio vekotin.
varmasti...................odottaa siellä. Kärsivällisesti odottaa ja odottaa, kunnes TEET VIRHEEN!!!!