apua! Meillä olis kenties syksyllä 3 alle 3v!!!
Kommentit (5)
toivon itselleni samaa:) Järjestä ajoissa ennen vauvelia jo joku auttamaan sinua lasten kanssa ainakin ensimmäiset puoli vuotta. Kannattaa pitää huolta,ettei joudu liian ahtaalle ja jaksat nauttia ihanista lapsistasi. Ihanaa, että teille tulee vauva!
tutulta kuulostaa nuo tunnelmasi. Samanlaisia mietin viime kesänä, mutta ihme kyllä hermoilufiilikset rauhoittuivat aika pian.
Meillä on 2-vuotiaat kaksoset ja vauva syntyy lähiaikoina. Ikinähän ei tiedä, mitä on edessä, mutta luotan siihen, että asiat järjestyvät.
Minulla on 2,5v aikana syntynyt 3 lasta (kaksoset ja yksönen) ja voin kertoa että helpointa oli silloin kun kuopus oli ihan vauva.
Nyt on kaikilla kolmella uhma ja elämä on yhtä draamaa, huutoa ja tappelua 24/7
Minkä ikäisiä tuplat ja yksönen ovat nyt? Voin sitten henkisesti varautua tulevaan koitokseen.
Kiva kuulla, että kuopuksen vauva-aika oli helppoa :).
t. se kaksosten jälkeen kolmatta odottava
laidasta laitaan. Välillä oon kauhuissani ja välillä tosi positiivisella mielellä. Tällä hetkellä fiilis on tosi positiivinen. Oon aina halunnu 3 lasta ja sittenhän ne on tehty. Samaan syssyyn, ei tarvi miettiä koska taas alkaa saman ruljanssin.
Vauva kun on puoli vuotta niin helpottaa. Toivottavasti.
Toivottavasti ei tule koliikkivauvaa tai muuta sairautta/allergiaa/kovin vaativaa vauvaa.
Ihan helpoimpia ei nämä 2 olemassa olevaa kyllä ole...
Mutta, sinne elokuuhun on vielä kovin pitkä matka...
Ap