Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisen avioliiton sormuksista asiaa - voinko pitää enää?

Vierailija
03.12.2009 |

Mieheni ja lapseni isä kuoli kuutisen vuotta sitten työtapaturmassa. Pari vuotta pidin kihla- ja vihkisormusta vas. nimettömässä, sitten siirsin oikeaan nimettömään. Kuitenkin silloin tällöin pahimpina kaipuun hetkinä pidin sormuksia edelleen vasemmassa nimettömässä.

Nyt olen tavannut uuden miehen. Olemme tapailleet noin puolen vuoden ajan. Eilen hän toivoi, että luopuisin kokonaan edellisen liiton sormuksista. Nykyään ne ovat vain ja ainoastaan oikean käden nimettömässä.

Mä en vain pysty siihen. Rakastan ja kaipaan edelleen kuollutta miestäni, hän oli ensirakkauteni ja hänen kuolemansa oli minulle aivan valtava isku.

Olen ihan kamala nainen, kun olen pitänyt sormuksia näin kauan? Pitääkö mun luopua niistä nyt kokonaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole materiaa vaan muistutus ja osoitus ja symboli siitä, että ep:n mies oli ensirakkaus ja elämän suuri rakkaus, jolle kakkonen ei vedä vertoja.

Siis eihän ne ole kuin sormukset siis materiaa.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä taikauskoa, mikä liittyy sormuksiin.

Ajatelkaa niitä, jotka menee naimisiin ilman sormuksia ja silti elää elämänsä toisiansa rakastaen loppuun asti.

Typerä tapa suoraan sanoen.

Mitä kalliimpi sormus, sen enemmän mies minua rakastaa. Näinkö se muka menee.

Vierailija
22/30 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutteko te kaikki järjen käytöstä rakastuttuanne? Teette kaiken mahdollisen miellyttäksenne miestä ja unohdatte kaiken teille itselle tärkeän. Itse olen valmis tekemään paljonkin kompromisseja, MUTTA en itselleni erittäin tärkeissä asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut (ei lapsia edellisestä liitosta) ja edelleen pidän vihkisormusta oikean käden keskisormessa.

Nykyiselle aviomiehelleni on ok, että suurennutin sormuksen ja poistin kaiverrukset sormuksesta. Itse olen sormukseni ostanut ja on todella kaunis. Kaikki eivät ajattele samalla tavalla, tiedän, yksi ystävänikin on asiasta ihan ihmeissään...

Mutta varsinkin sinun tapauksessasi, jossa miehesi on kuollut, niin ymmärrän sinua aivan täysin!!!

Sinulla on oikeus aina kaivata lapsesi isää!!!

Vierailija
24/30 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut (ei lapsia edellisestä liitosta) ja edelleen pidän vihkisormusta oikean käden keskisormessa. Nykyiselle aviomiehelleni on ok, että suurennutin sormuksen ja poistin kaiverrukset sormuksesta. Itse olen sormukseni ostanut ja on todella kaunis. Kaikki eivät ajattele samalla tavalla, tiedän, yksi ystävänikin on asiasta ihan ihmeissään... Mutta varsinkin sinun tapauksessasi, jossa miehesi on kuollut, niin ymmärrän sinua aivan täysin!!! Sinulla on oikeus aina kaivata lapsesi isää!!!

Olen myös eronnut. Pidän vihkisormuksesta tosi paljon - sain valita mieluisen aikoinaan. Kehtaisiko sitä pitää tosiaan oikean käden keski- tai nimettömässä? Jos kävisi poistattamassa sieltä kaiverrukset.

Olen uudelleen mennyt kihloihin.. Mitähän uusi mies sanoisi tähän, vai sanoisiko mitään.

Vierailija
25/30 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pidetään niin kauan kun on uusi mies ja sitoutuu tähän mieheen sitten. Ei voi roikkua menneisyydessä - vaan on mentävä eteenpäin. Kuolema on kuitenkin erottava niin kuin tässäkin tapauksessa on.

Vierailija
26/30 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät ne korurasiaan!

Rakastaa ja kaivata voit ilman sormuksia sormessa.

Anna uudelle miehelle edes mahdollisuus!

Vierailija
27/30 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovu sormuksistasi! Tulisit sitä vielä katumaan. Jos uusi miehesi sinua rakastaa, hänen pitää menneisyytesikin hyväksyä ja se, että vihkisormuksesi ovat osa elämääsi nyt ja aina. Hän ei ole sinua varten, jos vaati tälläistä.

Vierailija
28/30 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä pidä -kun on kyse kuolleesta puolisosta.Jos löytämäsi uusi kumppani ei sitä ymmärrä ja vaatii muuta, ei hän ole arvoisesi.Toisen suruaikaa ei voi kukaan määrätä vaikka siihen menisi elinikä.Rakas mieheni kuoli kuusi viikkoa sitten.

Vierailija
29/30 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ainakaan kokonaan luopua. Jos omalle kohdalle kävisi noin, pitäisin sormusta sormessa niin kauan kunnes tuntuu siltä, että pystyn olemaan ilman. Laittaisin sitten hyvään talteen.

Vierailija
30/30 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole jo ratkaisun tehnyt kun aloituksesta on jo 6 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä