Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jo alakoulussa olevat tytöt meikkavat???

Vierailija
02.12.2009 |

Ihan hirveää katsella, kun bussiin tulee ala-asteelta 10 v. pikkupimuja, joilla on meikkiä ja sexyt vaatteet. Enpä toisaalta ihmettele näitä pedojuttuja. Eikö vanhemmat YHTÄÄN katso, mitä vaatteita lapset ostaa ja käyttää?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisit saada vastauksen kysymykseesi ja sehän oli, et vanhemmat haluu et alakoululaiset meikkaa. Mielenkiintoista.

Minusta perustelu et kun muutkin meikkaavat on vieras. Tässä iässä pitäisi eri lasten tehdä yhteistyötä ja pitää samat säännöt niin ei tulisi näitä perusteluja "kun muutkin"

Vierailija
22/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jotenkin tarkoittaisi automaattisesti että saa kulkea huorahtavissa vaatteissa ja aloittaa seksisuhteet aikaisin? Osaatpas sinä kärjistää - "fiksuna" ihmisenä varmaan ymmärrät, että asia ei ole näin mustavalkoinen eikä kyse ole siitä että sallitaan kaikki tai ei mitään.

Itsevarmuus täytyy kehittyä muullatavoin kuin meikkaamalla Lähdettävä sisältäpäin eikä ulkoa. Hyväksyn ihonhoidon pienellä jos finnejä mutta jos normaali iho ei mitään syytä naamaan paneutua vielä pienenä. Av mammat näköjään ovat alkaneet kasvattaa barbeja. Neuvotte varmaan seksikästä pukeutumistakin ja flirttailua. Joululahjaksi murkulle tankotanssi kurssi :-) Kysyisin näiltä jotka sallivat meikkaamisen 10 vuotiaalle tai alle, että minkä ikäisenä lapsenne saa alkaa seurustella? Heikot on vanhemmuuden eväät jos pienen itsetuntoa nostetaan meikillä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin näiltä jotka sallivat meikkaamisen 10 vuotiaalle tai alle, että minkä ikäisenä lapsenne saa alkaa seurustella?

.

Eihän tässä kukaan puhu alle 10-vuotiaiden meikkauksesta. Vai puhuuko? Alle 10-v. on ihan eria kuin alakoulua lopetteleva eli 12-13 v.

Vierailija
24/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina mieleen sellaiset vaatimattoman näköiset mörrimöykyt, jotka eivät luota yhtään omaan viehätysvoimaansa eikä kukaan heitä kyllä huomakaan.

Juu ei, tämän ainoa vaihtoehto ole mikään jatkuvasti flirttaileva bimbo. :) Mutta kyllä naisella saa ja pitää olla tervettä arvostusta omaa kauneuttaan ja viehätysvoimaansa kohtaan. Terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei koe laittautumista tai laittautuneita naisia uhkana maailmankuvalleen, vaan arvostaa ennen muuta sisäistä kauneutta, mutta ei väheksy ulkoistakaan.

Naiset hyvät, meikkaaminen ja ulkonäkö ovat vain osa elämää. Älkää tehkö niistä niin hirveitä peikkoja - älkääkä varsinkaan siirtäkö traumojanne omiin tyttäriinne. Jos he haluavat opetella meikkausta, niin ohjatkaa heitä siinä. Älkää jättäkö yksin - juuri siitä yksin jäämisestä seuraavat pahimmat ylilyönnit.

Vierailija
25/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siitä tykännyt, mun mielestä se oli paljon kauniipi ilman meikkiä eikä olisi sitä edes tarvinnut. Silti mä en sitä kieltänyt meikkaamasta. Opastin ja valistin meikeistä ja meikkaamisesta ja myös siitä miten tärkeää on myös pestä ne meikit pois ja pitää ihostaan huolta.

Mun mielestä mä olisin tehnyt vääryyttä jos olisin ehdottoman meikkikiellon pistänyt päälle, sitten se olisi tehnyt sitä salaa ja käyttänyt toisten meikkejä.

Vierailija
26/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin sitten huulikiilto ja luomiväriä. Kouluun ei meikata, mutta kun johonkin lähdetään, saa laittaa huulikiiltoa. Juhliin laittaa myös luomiväriä. Eli todella hillittyä on ja tämä riittää hänelle. Tosin viime aikoina on alkanut puhua myös ripsarista, kun "kaikki luokkakaverit" sitä käyttää. Tarkemmin kyseltyäni, selvisi että kaikki tytöt oli vain kolme. Ripsariin en antanut lupaa, sen aika on myöhemmin, samoin meikkivoiteiden yms.

Vierailija
27/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä puhutaan käsittääkseni tuollaisista 10-12 -vuotiasta, ei mistään "pikkuisista".

Ja ei ole kyse siitä, että "haluu", että lapsi meikkaa, tai edes siitä, että sallii meikkaamisen.

Jossain vaiheessa vaan tulee se linja, että asioissa on ohjattava oikeaan suuntaan, vaikkei itse asiaa ihan hyväksyisikään. Mutta jos ankarasti kieltää, on seurauksena se nurkan takana tekeminen.

Ja valitettaasti "oikea kasvatus" ei näissä asioissa aina auta.

Vierailija
28/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltana kun pari n.12v tyttöä meikkasi itseään kempparin testerituotteilla ihan surutta vetelivät huulipunat yms. naamaan. Sit lähtivät siitä "meikattuina" ulos.

Vierailija
29/59 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tähän kommentoida muuta kun haistakaa paska? Siis vittu meette väittää että ei kutosella koulun discossa tanssita hitaita kädet perseellä ja kyllä se muija on VÄHÄN kauniimpi ku ilman meikkii? Ja sitä paitsi OMG! Dj soittaa jotai Nygård:ia jossa vittu vähä kiroillaa! Siis daa! KAUHEETA

Vierailija
30/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monia hyvin koulussa ja ylipäätään elämässä pärjänneitä! Esim. minä ja kouluaikaiset kaverimme olemme sellaisia. Suurin osa akateemisesti koulutettuja, fiksuja perheellisiä naisia.

Juu, ja induktiota joo, mutta kun meitä "poikkeuksia" on yllättävän paljon, jos asiaa tutkimaan aletaan :)

Vierailija
31/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asun pääkaupunkimme keskustassa.

Vierailija
32/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaa plaa plaa. Pedofilien pikku-unelmiako halutaan rakentaa? On se nyt ***kele kumma jos lapset eivät saa olla lapsia oman aikansa vaan pissaliisa-aivoilla varustetut shoppailukonebimbot haluavat tehdä näistä näteistä pikkutytöistä omien barbiunelmiensa ilmentymiä. Korviin vielä timanttikorut. Kas kun ei lävistyksiä kieleen ja genitaalialueelle.

Lisäksi meikkaaminen ei taatusti ole hyväksi iholle. Säälittää ajatella kyseisiä lapsosia viidenkymmenen vuoden päästä...

Vierailija
33/59 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaa plaa plaa. Pedofilien pikku-unelmiako halutaan rakentaa? On se nyt ***kele kumma jos lapset eivät saa olla lapsia oman aikansa vaan pissaliisa-aivoilla varustetut shoppailukonebimbot haluavat tehdä näistä näteistä pikkutytöistä omien barbiunelmiensa ilmentymiä. Korviin vielä timanttikorut. Kas kun ei lävistyksiä kieleen ja genitaalialueelle. Lisäksi meikkaaminen ei taatusti ole hyväksi iholle. Säälittää ajatella kyseisiä lapsosia viidenkymmenen vuoden päästä...

Vierailija
34/59 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä lapset koulussa näyttää. Se toppia peittävä huppari riisutaan kun vanhempia ei näy. Meikitkin usein salataan.

Vierailija
35/59 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö vanhemmat yhtään seuraa, mitä ne sieltä kaupasta kantavat?

Meillä seksitopit lentäisivät kokkoon.

Vierailija
36/59 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin 70-luvulla meikattiin, heti kun siirryttin oppikouluun, eli vastaa peruskoulun 5-6 -luokkia. Kotoa lähdettiin ilman meikki ja pipo päässä, mutta sitten jossain nurkan takana tai viimeistään koulussa vedettiin HIRVEET ripsivärit. Ja se pipo lähti päästä heti nurkan takana.

Millä ihmeellä kuvittelet jo 10-vuotiasta vahtivasi, kyllähän sen ikäisillä tuppaa jo olemaan omaa rahaa, ja ne pääsevät ihan itse siellä kaupassakin käymään...

Vierailija
37/59 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menny pieleen jos näin ollut.

Eipä ois itellä tullu mieleenkää tehdä noin tuon ikäisenä. Kapinoin kyllä mutta sen verran oli vanhemmilla auktoriteettia etten tuota ois tehny.

Kyllä mekin 70-luvulla meikattiin, heti kun siirryttin oppikouluun, eli vastaa peruskoulun 5-6 -luokkia. Kotoa lähdettiin ilman meikki ja pipo päässä, mutta sitten jossain nurkan takana tai viimeistään koulussa vedettiin HIRVEET ripsivärit. Ja se pipo lähti päästä heti nurkan takana.

Millä ihmeellä kuvittelet jo 10-vuotiasta vahtivasi, kyllähän sen ikäisillä tuppaa jo olemaan omaa rahaa, ja ne pääsevät ihan itse siellä kaupassakin käymään...

Vierailija
38/59 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö vanhemmat yhtään seuraa, mitä ne sieltä kaupasta kantavat? Meillä seksitopit lentäisivät kokkoon.

Vierailija
39/59 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut minunkin luokkakaverini meikkasivat jo 5.-6. luokalla. Itse rupesin meikkaamaan 7. luokalla, kuten useimmat muutkin.

Vierailija
40/59 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus mennyt pieleen... Niinpä:-)

Olen siis numero nelonen. Ja itse asiasssa mulla oli aika vanhanaikaiset ja tiukat vanhemmat, ehkä sen vuoksi meikkasinkin sitten siellä nurkan takana, kun muutkin niin tekivät.

Ja olin aina ns. kiltti tyttö.

Pienten lasten vanhemmat on ihania, kun ne uskoon niin lujasti kasvatuksen voimaan.