Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kokonaan pinkki koti!

Vierailija
12.11.2009 |

Nyt meni kahvit väärään kurkkuun :D

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/uutinen.asp?id=1759522

Ei tuo sinällään pahan näköinen ole, mutta on kuitenkin aika ällö. Voi olla miehet ihmeissään kun ne tuollaiseen kotiin joutuu ;)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräillään enkeleitä ja pehmoleluja korostamaan omaa (jo katoavassa olevaa) lapsekasta puolta.

Vierailija
2/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vaaleanpunainen, kaksi eri väriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkki ei ole sama, kuin vaaleanpunainen

eikä li(i)la sama, kuin violetti

Vierailija
4/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka aikuinen sisustaa kotinsa noin?

Vierailija
6/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo näytti pikku tytön huoneelta noiden tavaroiden kanssa.. :)

Oikeesti aikuisen pinkki koti vois sisältää jotenkin hieman tyylikkäämpää sisustamista sillä pinkillä!

Vierailija
7/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en itse pidä vaaleanpunaisesta :)

Tyyli oli johdonmukainen siksi lopputulos kiva ja raikas.

Vierailija
8/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tulisi pää kipeäksi

Vierailija
9/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana!

Vierailija
10/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jethron melkeen ex vaimo.

Vierailija
11/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin aidosti erilainen ja ilmeisesti hänen näköisensä, eikä mikään trendipellejen muotiversio ihmiselle joka ei itsekään tiedä mitä tahtoo

jopa meidän 9-vuotias rinsessa sanoi liian pinkiksi :-D

Vierailija
12/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäs, on niin hänen lempivärinsä.

Vierailija
13/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövän, eli saattaa hyvinkin olla, ettei sitä todellakaan kiinnosta mitä muut sanoo sen kämpästä. On vaan onnellinen, että olen elossa ja saa valita minkä värisessä kämpässä asuu.

Huomaa, ettei täällä palstailijoilla ole todellakaan mitään pelkoa elämän päättymisestä..Saattais olla suvaitsempaa porukkaa.

Vierailija
14/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövän, eli saattaa hyvinkin olla, ettei sitä todellakaan kiinnosta mitä muut sanoo sen kämpästä. On vaan onnellinen, että olen elossa ja saa valita minkä värisessä kämpässä asuu. Huomaa, ettei täällä palstailijoilla ole todellakaan mitään pelkoa elämän päättymisestä..Saattais olla suvaitsempaa porukkaa.

Suvaitsevaisuutta vaan sinnekin päin ;)

Vierailija
15/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövän, eli saattaa hyvinkin olla, ettei sitä todellakaan kiinnosta mitä muut sanoo sen kämpästä. On vaan onnellinen, että olen elossa ja saa valita minkä värisessä kämpässä asuu.

Huomaa, ettei täällä palstailijoilla ole todellakaan mitään pelkoa elämän päättymisestä..Saattais olla suvaitsempaa porukkaa.

tuosta kämpästä sen mielekkäämpää minulle. Aivan kamala, mutta hyvä jos omistaja tykkää.

Vierailija
16/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon muistaakseni liittyi juuri tällainen ideologia, että "jos tästä selviän pukeudun jatkossa aina pinkkiin" ja tavallaan sellainen ilolla elämän jokaiseen päivään suhtautuminen - elämä on lahja. Luin hänestä jonkin lehtijutun joku aika sitten ja avasi omat silmäni kyllä.

Minusta on ihanaa että joku elää noin!

Vierailija
17/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, joissa oikeasti viihtyvät.

Persoonallisuus kunniaan. Olihan tuo Pinksun koti ihan hauska :)

Vierailija
18/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövän, eli saattaa hyvinkin olla, ettei sitä todellakaan kiinnosta mitä muut sanoo sen kämpästä.

Luuletko, että me täällä kirjoitellan siksi, että hän muuttaisi kämppnnsä? Tai tulisi pahalle mielelle? Ei, pointti on ällistellä sitä, miten erilaisia tyylejä ihmisillä on ja mitä mieltä niistä itse on.

Ärsyttää tuollainen jeesustelu.

Vierailija
19/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen tiimarihörhellystä mutta hauska värimaailma ja pointsit siitä että pitää linjansa :)

Vierailija
20/23 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan onnessaan jos saisi asua tuollaisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi