Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tämän maidontulon saa lisääntymään???

Vierailija
01.12.2009 |

saan imetettyä pari kertaa päivässä "kunnolla" niin että vauva on tyytväinen ja muiden kertojen jälkeen joutuu antamaan lisämaitoa. Yöllä rinnat on niin täynnä että vauva pärjää hyvin, mutta iltapäivällä maidontulo jotenkin tyrehtyy. Apua siis kaipaan!

Vauva on nyt kuukauden.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa nyhjääminen auta kun imettäessä tulee olo et oon vain joku hemmetin maitotankki millä ei oo mitää arvoa. kuten sanoin aikaisemmin imettäminen tuntuu musta alentavalta enkä halua tehdä sitä. Itkua vääntäen se on tähän asti tapahtunu pakon edessä kun tämän palstan ja imetysfanaatikkojen mukaanhan se on äityiden mittari. Olen siis ehkä maailman paskin äiti, jos nyt edes äidiksi voi minua kutsua! Toivottavasti mua ei kivitetä loppuviikosta neuvolassa :(

?? - itselleni oli maailman hienointa havaita, että olen vauvalleni maailman tärkein, koska rintani tuottavat hänelle elintärkeää maitoa.

"antaa maitoa/rintaa on antaa elämää"

Vierailija
22/23 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hyvin.

Juo runsaasti.

Lepää! 3 tunnin imetyssessiot eivät ole lepoa.

Harrasta liikuntaa, se vilkastaa elimistöä ja aineenvaihduntaa.

Ykkösolut lisää maidoneritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maitoa kuitenkin tulee, ei se rinta ole tyhjä, vaikka näyttäisi tyhjiin imetyltä lapaselta. Mitä tyhjemmän näköinen rinta, sitä rasvaisempaa ja ravitsevampaa maitoa lapsi sieltä saa.

Sain käsityksen että ap imettää pääasiassa, jolloin lisämaitoa tuskin menee kovin paljon. Sen todellakin VOI jättää pois kertaheitolla ja näin kannattaa tehdä.

Vauva voi aluksi protestoida, kun on tottunut saamaan loput masuntäytteet helpommalla, mutta ei muuta kuin imettää vuorotellen niitä tyhjempiä rintoja. Nesteenlisääminenkin lisää todella nopeasti sitä maidoneritystä, joten ei se maito todellakaan lopu.

Uskokaa kokenutta. Olen luovuttanut maitoakin, mutta olen sitä ennen ehtinyt tehdä kaikki klassiset virheet joita olen saanut paikkailla jälkeenpäin. Nyt neljännen lapsen kohdalla uskon tietäväni mitä teen.